Janouk en Paul hadden een fijne marathon, wegtraject en vaardigheid gereden vanmorgen in de stromende regen.
Alles foutloos. De vaardigheid stond volgens Paul zo breed, dat het heel knap zou zijn als je een pion zou raken. Tallechi reed achter hem en was zoveel sneller dat ze af en toe moest wachten op Janouk
Maar ze zijn beiden veilig weer op stal om op te drogen.@bianca mooie kar. Ziet er snel uit.
. Bijt me maar weer vast in de nieuwe website van de vereniging. Foto's plaatsen via Flickr onder het juiste kopje lukt nog steeds niet, maar de site begint eindelijk wat op te leuken. Voor degenen die binnen zitten te balen van de regen, neem gerust een kijkje
natgeregende Tine
wilde ook nog met Rattan mennen maar dat dus niet meer kunnen doen. Want super rondje met Bente in het bos gedaan dwars door mega plassen, altijd zo leuk om te doen
ze is dan net een SGW paard wat kan dat ding galopperen heerlijk. Denk dat ze ook erg blij was dat het weer kon en ik ook, we zijn echt gezamenlijk uitgewaaid. Net even nagekeken, 14 km in een dik uurtje, inclusief toch echt nog wel stuk stappen, oftewel het tempo zat er wel in

maar de combi para / aleve mag dus (daarvoor even deze mededeling, hoop dat je er wat mee kunt).
en de zon schijnt

) kar zeg 

beetje te lekkere billen maar goed, that's Diddle
) ze was behoorlijk onder de indruk en is accuut aan mijn voeten gaan slapen 
Slecht eigenlijk
Of ja, nog niet hier in het centrum, maar in Christchurch (300 km verder, waar we dit weekend waren) zijn alle scholen en bedrijven gesloten door de sneeuw. Hier is het nu al 2 dagen non-stop aan het regenen, plezant is toch anders! De bergen rondom ons zijn helemaal wit (tot in de helft ongeveer), dus het is hier best wel koud!