[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:00

Update uit het pony kamp
Janouk en Paul hadden een fijne marathon, wegtraject en vaardigheid gereden vanmorgen in de stromende regen. :(:) Alles foutloos. De vaardigheid stond volgens Paul zo breed, dat het heel knap zou zijn als je een pion zou raken.
Tallechi reed achter hem en was zoveel sneller dat ze af en toe moest wachten op Janouk :D Maar ze zijn beiden veilig weer op stal om op te drogen.

@bianca mooie kar. Ziet er snel uit.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:58

Biancacoo: lijkt me supergaaf om daarmee te rijden! Hondensport lijkt me (na paardensport) zooooo gaaf om te doen.

Janouk: zonde van het weer, maar Paul en Janouk toch fijn getraind! En Tallechië wilde vast tussen de druppels door racen zodat ze weer snel thuis was :D .

Ik wilde vanmorgen koetsen, heb er vanaf gezien met dit weer ^) . Bijt me maar weer vast in de nieuwe website van de vereniging. Foto's plaatsen via Flickr onder het juiste kopje lukt nog steeds niet, maar de site begint eindelijk wat op te leuken. Voor degenen die binnen zitten te balen van de regen, neem gerust een kijkje http://menvereniging-roodebeek.nl/

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:01

Heb vanmorgen in de regen Thabor gelongeerd, daarna Rembrand gemend (liep heeeeeel erg goed), uitgemest en nu vanmiddag ook weer in de regen gemend met Amerigo en zo verder in de regen met uitmesten. Dan zoon weer halen, ook in de regen schat ik zo.

Kan geen regen meer zien :+

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:08

Hier lijkt het wel alsof de zon begint door te komen!!! *\o/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:09

Hier is het al 2 uur droog en zonnig. Echt lekker weer. _/-\o_

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:15

Stoere Janouk en Tallechie 8-) natgeregende Tine :(:) en wow wat een superkar Biancocoo 8-) 8-) je zei een poos eerder wat over je baan, ben je bang dat je die echt kwijt gaat raken? Zou echt zwaar K zijn....Aks in de chill stand :P

Hier vanochtend eerst bij stal ook mega regen dus uitgebreid aan de koffie gezeten :9k wilde ook nog met Rattan mennen maar dat dus niet meer kunnen doen. Want super rondje met Bente in het bos gedaan dwars door mega plassen, altijd zo leuk om te doen :):) ze is dan net een SGW paard wat kan dat ding galopperen heerlijk. Denk dat ze ook erg blij was dat het weer kon en ik ook, we zijn echt gezamenlijk uitgewaaid. Net even nagekeken, 14 km in een dik uurtje, inclusief toch echt nog wel stuk stappen, oftewel het tempo zat er wel in :7

En inderdaad ik moet met Wis even heel consequent zijn en goed opletten. Ze ligt nu zwaar voor pampus naast me, heeft enorm lopen rennen en spelen bij stal, zo heerlijk.

Denk nu dus dat de 17e endurance gaat lukken. Heb er zo'n zin in!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:06

Leuk VHU!!! Ik doe de 16e mee! Heb er ook heel veel zin in.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:14

Super dat het zo goed voelt VHU! :)
@tine; oef. Nog altijd geen leenauto? >;)
@janouk (en tallechie) balen dat het ponykamp een beetje verregent, maar mooi te lezen dat het leuk is en goed gaat.

Hier net naar de Kruidvat geweest voor aleve's.. Paracetamol en ibu is een beetje mwa.. Doet niet zoveel (meer)..
Ds we gaan over op iets anders. Heb de classic en de select 275 gehaald. Wat een dure rommel, voor dat geld moet het wel werken!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:42

Aks :(:)
VHU: super dat je het kon volhouden!

Nog steeds geen leenauto.Denk ook niet dat die er komt. Heb morgen een afspraak met een autohandelaar uit Utrecht (jaja, hij is dus best nog wel wat waard!!) Hij heeft mijn vorige bus ook opgekocht. Eerst wilde hij maar de helft geven, maar goed, na wat onderhandelen toch iets meer (dekt de kosten bij lange niet helaas) ervoor. Hij komt morgen om 11 uur. Hij haalt me thuis op en we rijden dan samen naar garage (maar hopen dat hij me dan weer thuis brengt). Ga proberen ook nog de winterbanden aan hem te verkopen. Hopelijk lukt het allemaal.

Krijg ik er toch 4x zoveel voor als wat de garage had geboden.

Nou, ik ga droge kleren aandoen. Hier al de hele dag door regen. Bleh.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:43

Ik duim morgen hoor tine!!
(en stomp bij dat bedrijf eens iemand op z'n snuit joh... Je hebt toch om een leenauto gevraagd, wat doen ze dan moeilijk... >;) )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:57

Fijn dat je hem nog redelijk hebt kunnen verkopen, winterbanden kun je vast wel kwijt, is altijd wel vraag naar lijkt me (bij zo'n handelaar). Toch wel bijzonder zeg, bij de garage er 4x minder voor te krijgen >;)

@Akshay pijnbestrijdings advies van mijn HA was tot 3x Aleve en 8 paracetamols per 24 uur. En dan per week afbouwen. Dus week 1 3x A, 8xp, week 2 2xA, 7xp etc. Heb zelf maar een dag 3 Aleve's genomen en geen een keer 8 p's erbij (max was 4 of 5 geloof ik) want ik bleef er zo'n beetje in :O %) maar de combi para / aleve mag dus (daarvoor even deze mededeling, hoop dat je er wat mee kunt).

Hier nu aan de pizza :Y) en de zon schijnt :roll:

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:09

Ipsilonka schreef:
Menkamp is best zwaar! Ff slapen nu.....

Haha toch wel? Geloof er niks van

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:19

Akshay schreef:
Ik duim morgen hoor tine!!
(en stomp bij dat bedrijf eens iemand op z'n snuit joh... Je hebt toch om een leenauto gevraagd, wat doen ze dan moeilijk... >;) )

Ze hebben het ook al 3 keer beloofd dat hij echt zou komen. Nou niet dus. Hoop wel dat ik morgen mijn autosleutel terug krijg. Met een beetje geluk staat hij op een algemeen parkeerterrein, en heb ik niets meer met hun te maken.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:25

:wave:

wel meegelezen op tel :)

hele gave kar voor bij zien komen!!

bale tine,..... het is wat met autos..

blije bente!

aks nieuwe samenstelling pijnstillers...

voor de rest ga ik met de super samenvattingen mee!

moet morgen even terug naar de tuig/zadelmaker, vergeten te vragen ofdat hij wat gaten in mijn strengen kon maken... zijn nu net te lang..
gisteren een hele blije wish voor de kar... oren vielen er bijna vanaf!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 20:43

wij zijn heerlijk slecht frietjes gaan eten zojuist na een lange dag werken :x

hier even een zwaaitje en ff voor Biancacoo: wat een superblitse (en snelle :)) ) kar zeg *\o/*

:wave:

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:49

@VHU; aleve alleen doet helemaal niks in elk geval ^) morgen maar paracetamol erbij pakken dan.

Ik hoop dat die revalidatie morgen belt. Dat ze verzonnen hebben wat ze met me willen doen, en wanneer.. En dan mogen zij ook mooi eens een recept verzinnen voor pijnstilling. Ik ga zo namelijk écht niet nog een paar maanden rondlopen... Dan maar standje dopey

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:10

Owja, beeldondersteuning van de activiteit vanavond.
Heb op stal lekker ponylief gelongeerd :) Het enige wat nog wel een beetje gaat.
Afbeelding
En ik ben hier heel trots op! :) Rúim! :9

Afbeelding
Hij ziet er goed uit :) Op zijn oorlogswonden na :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:11

Mooi beeld Akshay! En hij ziet er goed uit :j beetje te lekkere billen maar goed, that's Diddle :Y)

Als je begint moet je er twee nemen en dan na 12 uur weer een. Dan bouw je een spiegel op en werkt het, schijnt het...deed het toen in combi met para dus kan zijn dat het bij mij ook niet hielp hoor weet het neit meer...ik heb het toen meer genomen / moeten nemen tegen mogelijke ontsteking / bloeduitstortingen, werd er heel duf van, paar dagen erg goed geslapen :+ .

Nou ga hondjes uitlaten. Wis dreigde een keer te gaan plassen in de woonkamer en ben toen gewoon wel even heel boos op haar geworden (in nekvel gegrepen en flink gerammeld ~~}> ) ze was behoorlijk onder de indruk en is accuut aan mijn voeten gaan slapen :(:) :+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:14

VanHuisUit schreef:
Mooi beeld Akshay! En hij ziet er goed uit :j beetje te lekkere billen maar goed, that's Diddle :Y)

Hij heeft het ook te goed _O-
Hij staat van de 7 dagen er minimaal 4 uit z'n neus te vreten := Slecht eigenlijk :=

Oei brave Wis :+ :P
Ik wil ook 'n hond ^)... mis 'n maatje.. Kan alleen bij ons thuis niet met de hond gaan lopen.. Beest heeft weer een dwarse periode (heeft weer wat gemankeerd) en ik kan hem niet tegenhouden als hij trekt... rotrug.. Staks kan ik alleen nog maar met sjiehuwahuwas lopen ofzo >;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:21

Of ze leren goed naast / bij te blijven, Wis kan dat al aardig, helemaal als ik de tennisbal in mijn hand hou :7 <3

Bente mag ook wel wat strakker momenteel :P heeft natuurlijk de laatste weken ook niet op haar top gezeten voor wat betreft training. Gelukkig voelde ze wel erg goed aan vanmiddag dus heb wel het idee dat ze over 1.5 week de 30 km goed kan uitrijden (met mij de laatste km hobbelend op haar rug hahaha). Maar wil haar wel weer zo mooi hebben als ze paar weekjes terug was. Nu loopt ze ook elke dag lekker op de wei, is natuurlijk ook heerlijk, maar je ziet het wel }:0

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:36

@ Aks: wat ziet Dids er goed uit!

Update vanuit Nieuw-Zeeland: Ik wil naar huis!!
Hier sneeuwt het... -O- Of ja, nog niet hier in het centrum, maar in Christchurch (300 km verder, waar we dit weekend waren) zijn alle scholen en bedrijven gesloten door de sneeuw. Hier is het nu al 2 dagen non-stop aan het regenen, plezant is toch anders! De bergen rondom ons zijn helemaal wit (tot in de helft ongeveer), dus het is hier best wel koud!
Thuis is het ook geen super weer, maar ik wil gewoon ietsje warmer dan nu! Ik heb van 's morgens tot 's avonds koude handen, ik HAAT kou! :D
Hier valt zelden sneeuw, dus iedereen doet alsof er een wonder is gebeurd, ik ben zowat de enige die écht niet blij is :o

Maar goed... Nog 10 dagen en we mogen weer naar huis... Het gezegde "De laatste loodjes wegen het zwaarst" klopt echt wel! Zelfs mijn vriend vindt dat het tijd wordt om naar huis te gaan :D Nu komt het vervelende deel van de vakantie: het gigantische huis poetsen, alle was en strijk doen, koffers pakken, en nog het ergste: afscheid nemen van de collega's en de buren! -O-

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:40

VanHuisUit schreef:
Of ze leren goed naast / bij te blijven, Wis kan dat al aardig, helemaal als ik de tennisbal in mijn hand hou :7 <3

Wiske heeft een volkomen andere mentaliteit dan Nelson :) En het banketstaaf is dat hij in een macho bui is (weet niet, kronkel ofzo, hij had dat gat in zijn buik en nou is ie weer beetje losgeslagen) en dus fel reageert op andere honden..
Da's nie tof als ik hem dan vast heb :')

En die kleine hond vind ik niet lief :+ Die staart me alleen maar aan.. :')

Haha, Bente moet ook aan de Sonja :P

@SL; lekker!!! Sneeuw!!
hier ook piepende mensen over verwarmingen en kou... Ik heb lekker in een shirtje naar stal gefietst en op stal rondgelopen. Halve mouw. Ik vind dit weer gewéldig! (op de regen na)
hier geen sneeuw dan he :))

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:19

@ Aks: Hier loopt iedereen rond met muts, sjaal en handschoenen (zelfs de mannen!). Dat vind ik nog nét iets overdreven, maar goed... -4 is hier het koudste dat ze kennen, dus begrijp ik het wel. Maar ik wil gewoon een lekker temperatuurtje waarbij je zonder koude vingers naar buiten kunt...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:40

VanHuisUit schreef:
Wis dreigde een keer te gaan plassen in de woonkamer en ben toen gewoon wel even heel boos op haar geworden (in nekvel gegrepen en flink gerammeld ~~}> ) ze was behoorlijk onder de indruk en is accuut aan mijn voeten gaan slapen :(:) :+

Eigenlijk is dat helemaal niet goed om te doen. Zelf "rammelen" honden om de nek van hun prooi te breken. Beter is om nekvel te pakken en plat op de grond te duwen. (sorry, als ex-hondentrainer wilde ik hier toch even op reageren)

SL: sneeuw, ach heeft ook zijn charme.
Aks: ziet er goed uit

Ben erg benieuwd hoe mensen bij de garage zo gaan reageren als ik mijn sleutel terugvraag en de meneer uit Utrecht mijn auto laat zien. Ze hebbben me bij de garage zo laten zitten. Ze hadden doen voorkomen alsof ze heel veel geld voor mijn auto gaven, 2,5 keer zoveel als een sloop ervoor over zou hebben. Nou, dat is natuurlijk zo gecontroleerd en de sloop blijkt 2x zoveel als hun bedrag te geven. En leenauto is er ook nog steeds niet. Toch ben ik een beetje bang dat ze moeilijk gaan doen. Weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik. Heb daar helemaal geen zin in, al deze ellende vreet energie van me.

Maar goed, zometeen zoon naar school brengen, hopelijk blijft het even droog. Dan lekker mennen met Rembrand. Instructrice komt Thabor rijden en dan dus met meneer naar de garage (en hopen dat hij me ook weer thuis brengt)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:51

Grrr... Ik heb nog wel wat opgekropte boosheid tine. Als ze lastig doen wil ik wel komen ~~}>

Hou ze dan maar gewoon voor dat zij ook steken hebben laten vallen en dat je daardoor het vertrouwen in ze bent verloren. En dat ze beter hun best kunnen doen om dat terug te winnen ipv stennis schoppen.

:(:)

Nou zo even naar den bosch. Meteen terug. Thuis even opruimen en dan naar de sportschool.
Vanavond nog even naar stal toe :)