Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tallechie schreef:dbt 2011?
)
Het feit dat hij speelser is, is al veel.

ofwel zoals ik al eerder zei zou ik Romeo kunnen verkopen aan mijn schoonzus. Van beide weet ik zeker dat ze Romeo zouden willen, dus voorlopig maak ik me geen zorgen. Financieel zit ik ook niet slecht (kan altijd veranderen uiteraard), dus van Romeo wegdoen is nog helemaal geen sprake

maar dat krijg ik dus echt met de beste wil van de wereld niet verzonnen
behalve ''hopelijk verkopen pa en ma hem dan goed''
Ik betaal Romeo ook helemaal zelf, maar ik krijg wel nog steeds maandgeld van mijn ouders (35 euro per maand) en dan heb ik nog een baantje in een broodjesbar (poetsen), 3 keer per week ga ik daar, dat is meestal zo een 35 euro per week. Daarnaast ga ik ook nog babysitten, dat is wel maar 3 euro per uur, maar kom, het is meer dan niets.
Naaltje schreef:toch is het leuk babs
je komt ook heel dicht langs Diddle,want je gaat in het Brabantse VHU meeten natuurlijk?

Een paard kan het bij een ander net zo goed of zelfs beter hebben dan bij mij.
, helaas klikte het rijtechnisch niet. In de jaren dat ik hem in mijn bezit hebt gehad heeft hij met 3 verschillende ruiters Z1/Z2 gelopen. Nu staat hij in Zuid Afrika en heeft daar een blinde amazone, ook hij is nu helemaal op zijn plek terecht gekomen.
Zo bang en hulpeloos, mijn gevoel zei me dat ik dat ukkie moest kopen. Nu is hij helemaal uitgebloeid tot een zelfzekere pony.

.

Als ik Sil weg zou doen zou ik super veel geld overhouden haha.
Maar mn tutoren vonden het helemaal geweldig!
tallechie schreef:dribbel krijgt om half 7 30 gr eten en om half 6 60 gr eten.
gewoon brokken, niks extra's
dribbel is nu wel speels ja, in het begin niet. nu hij minder eten krijgt is hij speelser en heeft ook geen jeuk meer.
dbt 2011?
Ik ken mensen die redeneren van: "Alles is te koop voor een goed bod", maar dat kan ik echt niet.