[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:28

Ips al 1 keer gemend. Volgens mij weet ik helemaal niet meer wat dat is haha. Ik snap je gevoel :(:) . Hopelijk gaat ze bij die nieuwe mensen een fijn leven krijgen.
VHU heeft weer goed werkend toilet
Newmom, heerlijke foto

Vanmorgen op wedstrijd met Sam, weer 2 foutloze rondes, ging erg netjes. Daarna even gespeeld met Fabels, omdat het zadel even weg is. Straks nog verder met werkstuk

Afbeelding

Edit: Bianca hoe gaat het met je?
Laatst bijgewerkt door tine10 op 04-02-17 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:53

Heerlijke foto Tine <3 zo gezellig ziet het er uit.
Ach wat zielig vooral voor jou Ips. Je hebt vast een super goed huisje voor haar gevonden maar pffff lijkt mij echt heel erg als je een van je honden weg moet doen omdat het niet samengaat sterkte!
Biancacoo ai ai ai ... zou een bodyprotector een idee zijn? Of heb je dat al? 't Gaat ook af en toe wel erg hard en ongeluk zit in klein hoekje uiteraard :(:)
Hier schouder nog steeds flink pijnlijk, het zat nu meer richting bovenarm... zit wel meer mobiliteit in maar het is nog steeds niet zoals het wezen moet...

Van de week de volledige stalregels gekregen van de stal waar ik heen ga maar ... weet het nog niet -O- ga nog maar eens even praten :\

En nu lekker naar stal, fijne dag allemaal :*

newmom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 14:57

Oh dat 1x per week mennen is al heel wat als ik t al red. Ik ken t gevoel.
Wacht maar tot de dagen weer wat langer worden en de zon weer meer schijnt.. dan wordt alles makkelijker.

Gezellige foto tine!
Ips, dat zijn geen leuke dingen om te moeten doen. Maar je hebt vast een goed huisje gevonden. (Al is dat nu even geen goedmakertje voor je gevoel )
Vhu fijn dat je toilet weer functioneert!!

Hier maakt de kar eindelijk vorderingen: zitkussens zijn af nu de leuningen nog een t hout er nog op. (Hout is bijna af)

Afbeelding

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:48

Oei sjiek wit (creme) wordt de kar ook zo mooi van kleur?
Tine met Patrick foutloos rond super.
VHU fijn naar stal en geschrokken van nieuwe stal stalregels.
Hier hindernistraining gehad met span shetten en morgen indoormarathon (weet mijn plekje al, eerste van onder).

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 17:00

Zo, werkstuk is klaar, wei is weer netjes (gisteren geen tijd gehad om uit te mesten, omdat we ook nog naar theater gingen). Zometeen zadel van Fabels weer ophalen, kunnen ze morgen weer serieus rijden.

Marga, veel plezier morgen met de marathon. Lol hebben is toch echt het belangrijkste hoor!!!
Newmom, dat wordt heel chic!! Knap dat je dat zelf kunt met de kussens. Ik denk dat ik nu met 1x per maand mennen al optimistisch ben. -O- Maar goed, dat komt vast wel weer eens...
VHU: ja, zag er zo knus uit, ik dacht even nog snel een foto maken. Ze gaan zo relaxed met elkaar om allemaal. Heerlijk vind ik dat.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:06

Marga veel succes morgen.
Tine mooie foto
Newmom lief zeg ! Schattige foto.
Ips....heftig...moet er niet aan denken een hond te moeten herplaatsen....pffff sterkte hoor...niet leuk...
Vhu weer aan de klus.
En een kar die er al goed uit ziet !! Top.
Verder idd rustig hier..
Bodyprotector heb ik niet ...zou misschien verstandig zijn...maar ben al zo mollig.....hahaha...
Pijn valt mee... lijf is stram en stijf..maar mag niet klagen.
Bedankt voor t vragen :)

Fijne zondag iedereen !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:53

Marga zet 'm op *\o/*

@Biancacoo ik heb sinds die laatste val van ons een bp. Wilde er echt niet aan maar na die gebroken ribben was het 'klaar'. Gewoon elke keer omdoen en op een gegeven moment voelt het raar als je hem niet om hebt. Ik heb er een van Sir Lancelot en heb de small (maat 38-40) en die zit op zijn kleinst. Er zijn kindermaten die zijn nog kleiner, maar ook dus veel grotere, dus denk dat als je een M hebt dat nog een heel eind kan hebben hoor, zeker omdat ze flink te verstellen zijn. Het is een hele fijne lichte bp die goed meebeweegt met je lichaam, niet zo vreselijk duur. Misschien dat dat wat voor je is? Ik wilde ook echt niet maar vind het nu zelfs wel lekker zitten, geeft namelijk ook wat :)

Cathey was op haar manier aan het draken wilde steeds achter stalgenoot die ook in de bak was aansloffen :+ gelukkig ging die op een gegeven moment weg kon ik ff goed doorrijden en toen liep ze echt wel goed :D flink gegaloppeerd ze werd op een gegeven moment helemaal jolig :)) allemaal erg beheersbaar hoor vond het wel grappig.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:14

Hier ook een sir lancelot, maar paar maten groter haha.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 07:59

Paul heeft ook de bp van sir lancelot. Ik heb een bp van harry horse.
Misschien wel een goed idee, Bianca.

@ips :(:) dubbel gevoel over Queenie.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 16:22

Hier ook een bp van sir lancelot zit goed maar vind het wel een Korset hoor, en voel me net een michelin mannetje(vrouwtje).
Maar met indoor moet je hem aan.
lekker gereden, en zoals ik al aangaf eerste van onder af. Het is zelfs gelukt om er in de 2e ronde 20 sec. er af te rijden maar dit ten koste van 2 ballen.
Maar ja ik rij maar 1 x per jaar indoor (eigen vereniging) dus de vorderingen gaan dan ook langzaam.
Mede dankzij mijn groom de 2e ronde sneller gereden (zij jut mij op) we vullen elkaar goed aan.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:22

Ik heb een bp van harryshorse,zit goed en voel hem bijna niet zitten
Iedereen een leuk weekend gehad? Ik had vandaag een dagje rijtuigencollectie kijken in rijnsburg,die meneer restaureerd zelf nog,zo mooi en alle rijtuigen in detail opgesteld met assecoires.,verliefd op een gig geworden,gelukkig te groot voor sun _/-\o_

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 19:45

Echt fijn weekend gehad!
Vandaag voor de eerste keer in het Eindhovense gekoetst met Mupke. Rondje door de achterliggende wijk, met de instructrice achterop, langs de sportvelden alwaar een voetbaltraining aan de gang. Ze vond het spannend, maar was superbraaf.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:58

Wat superrrrrr Gem *\o/*

Hier bijzondere dag want meisje wat op Ber heeft gereden bij handelsstalletje, maand of 3, is bij Ber op bezoek geweest. Bizar, ze herkende haar direct (Ber het meisje). Ongelovelijk, was 4 jaar geleden dat ze haar heeft gezien. Was helemaal ontroerend eigenlijk ook wat je dan weer hoort.... Ber komt van de markt (daar hadden ze haar gekocht), bij een handelaar vandaan. Die had haar weer bij iemand vandaan die haar had laten dekken en dat was niet gelukt. Daarvoor ook een handelaar en daarvoor een meisje wat er niets meer mee kon.... rara hoe komt het toch dat onze Ber zo verknipt is af en toe.
Ze ziet er trouwens geweldig uit en is momenteel ultra relaxed.

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 08:18

Speciaal dat Ber haar herkende. :) <3 lief.

Klnkt goed, Gem. *\o/*

Hier familielunch gehad om de 75e verjaardag van mijn moeder te vieren en haar 80 jarige zus. Echt zo'n Italiaanse grote tafel met mijn familie. Gezellig. Oma supertrots en blij om iedereen even bijelkaar te hebben.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:42

Mooi is dat dan he Janouk.

Heerlijk gereden met Cathey, lekker relaxed met neus over de grond :D
En bezig met kastopruiming...
http://www.bokt.nl/markt/their-ads/102009
Komen ook weer menspullen op oa. leidsels dan geef ik hier wel weer even een gil.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:01

Gem wat gaaf !! _/-\o_ lijkt me reuze spannend zo'n eerste rit, goed dat instructie mee kon.
Janouk _/-\o_ klinkt als een gezellig feest !!
Vhu opruiming en fijn bezoek voor Ber gehad.
Ht wat gaaf !! Lijkt me mooi om allemaal te zien en gave gig gezien..heb je een foto ?? Ik hou van gigs :):)
Goed gedaan marga ! Elke indoor ervaring is er 1.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:00

Ben ook benieuwd naar foto HT, vind gigs ook prachtig zeker bij een mooi welshje <3

Net onvrijwillig van Cathey gestuiterd ^) er kroop een zwaan uit het slootje naast de bak, die had ze niet gezien en ze ging vliegensvlug link-rechts-links links-rechts had ik haar nog uitgezeten maar toen weer naar links was te veel van het goede := verder was ze braaf hoor, ze keek me met grote ogen aan toen ik op de grond lag :wow: had gelukkig niets er weer opgestapt en doorgereden. Ze liep eigenlijk helemaal toppie behalve dus ons zwanen-intermezzo.
Vanochtend ook al 8 km gewandeld met de honden dus ben nu wel soort van klaar voor op de bank met koppie thee :9k

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:34

Sorry geen foto om te plaatsen,athans wel een foto maar de eigenaar wil niet dat er fotos geplaatst wordenop socialmedia.wist ik ook niet...plaatste heelleuk een foto van een enorm koetslamp en mijnkleine hoofd ernaast op fb...werd erop gewezen dat dat duidelijk verteld was dat we niets mogen plaatsen.ik had gehoord.meteen netjes gewist -O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:43

HT....die koetslamp heb ik nog gezien idd..hahaha..die was echt MEGA !!
Vhu...auw.....deuk in je ego... :wow:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:41

Vreselijk koud hier door de wind. Nu al gevoelstemperatuur -5 en voor vannacht -14 verwacht, dus ik gooi de paarden straks toch maar op stal. Sam moet nu zeker geen kou op de spieren krijgen, zondag regiokampioenschappen.

HT, wat raar dat je dat niet mag plaatsen. Hij staat er zelf toch niet op?
VHU, gelukkig is het goed afgelopen, maar wel schrikken zeg. En mooi dat Ber haar herkende
Bianca, wordt weer echt weer voor jou :brr: :brr: :brr: :brr:
Janouk mooie familielunch gehad.
Gem heeft heerlijke gemend met superbraaf paard. Heerlijk!!

Hier erg druk met werk, wel heel leuk, maar redelijk slopend. Kwam vandaag om 16.20 thuis en moesten om 16.30 uiterlijk met trailer op pad voor de priveles van zoonlief. Krapjes....
Heb nu voor het eerst 3 dagen achter elkaar dezelfde groep en misschien ga ik er maandag en dinsdag weer heen. Volgende week verder al helemaal vol.

Nou ik ga snel eten koken. Fijne avond

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:25

:brr: dat is kkkkkoud Tine :brr:
HT misschien had meneer wel eens wat rots meegemaakt met social media, kan me er ook nog wel eens iets bij voorstellen als je ziet wat er af en toe wordt gedaan... jammer dat het niet kon.
Hahaha Biancacoo ja zo blijf je met beide benen op de grond (letterlijk) }:0

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 22:08

Dat was krappe planning Tine.
En het is inderdaad kkkkkoud. Hoopp dat het morgen minder waait dan is het wel te doen , moet eigenlijk nog enkelspan met de shetten mennen voor komend weekend dan is weer een wedstrijd van de onderlinge winter competitie maar wil niet bevriezen.

VHU blij dat je niets overgehouden hebt van vliegles.

Janouk lekker gezellig gegeten.

HT heeft lopen kwijlen bij mooie koetsen, en mag helaas geen foto's plaatsen (ik kan die man wel begrijpen als het zo een mooie collectie is)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 07:08

Goedemorgen

Bianca, er is weer sneeuw!!!!!! Hier helaas geen tijd om te schuiven, dus wordt straks vrees ik ijsbaan

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 08:41

Ja echt een bianca winter . Hihi

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 08:50

Hier alleen maar waterkou en spierpijn en nu :9k