Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) stoort me verschrikkelijk.
.
stuiterdestuiter,maar toch gelukt
** gewoon helemaal niets (meer).
.
.
. Dat ik teveel knijp in de leidsels, teveel vasthoud, teveel losgooi, te grof, te slap...... en aan het eind van de les, wanneer ik denk dat ik het nooit ga leren: "Ging goed Gem, hij liep weer stukken beter dan vorige week." En dan ben ik weer helemaal in de war
.

zo wat is Jola mooi zeg, een plaatje... wat fokt de moeder toch prachtig,vorig jaar had ze toch ook zo'n mooi veulen?
maar dat gaat vast goedkomen (ik bedoel niet dat ik het zie, maar dat het bijtrekt
). Wel prachtig hoor zwart met 4x wit en wat wit op het hoofd.
en lekker bezig met Moos
. Wei en stal beginnen er ondertussen beetje gefatsoeneerd uit te zien (was soort wildernis
). Met elke keer stukje doen kom je uiteindelijk meestal heel eind (onkruid trekken, opruimen, vegen, palen slaan etc). Pony's zijn in ieder geval zeer tevreden wat is dat toch mooi om te zien (en zo lekker rustgevend
).
voor Tine... heerlijk zeg zoonlief morgen schoolreis
hier in de regio op de wei is het vaak een lekker briesje en vrij weinig vliegen dus vliegenmaskers hoeven meestal ook niet, soms voor het stuiven dat ze gevoelige ogen krijgen. Hoop dat ze er toch nog aan kan wennen, maar voor nu met die hele dag zon hou ik die klep er maar even om.
).
mannen
't wordt wel steeds kleiner, ruilt hij straks de Jack voor een cavia
. Heb dinsdag voor de les een kwart plantenspuit Atex daasspray over Moos heen gespoten. Gelukkig heeft hij niet erg gezweet.