Biancacoo schreef:AKs...noem jij dat rustig aan doen ??? 20 km fietsen...didd's voorwaarts is lastig voor je rug....balen balen balen...en dat is zacht uitgedrukt denk ik....![]()
![]()
ik ga niet krachttrainen vanavond

dat was het stukje ''rustig doen''
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Akshay schreef:Biancacoo schreef:AKs...noem jij dat rustig aan doen ??? 20 km fietsen...didd's voorwaarts is lastig voor je rug....balen balen balen...en dat is zacht uitgedrukt denk ik....![]()
![]()
ik ga niet krachttrainen vanavond
dat was het stukje ''rustig doen''
komt helemaal goed..
..het is altijd zo ongelovelijk balen als je dan zo veel hebt gedaan dat je zo ontzettend gestraft wordt met die pijn....ik hoop echt dat je net als Frensie eerder kunt beginnen met de revalidatie want daar kunnen ze je wellicht handvatten geven om een balans te vinden tussen overbelasting en belasting.
en dat mag natuurlijk niet. Nu hebben we de deur van de woonkamer dicht, kan ze niet weg sneaken naar de gang / overloop. Dus moet ze wachten totdat ik met haar naar buiten ga....doe ik zo wel hoor, maar ze moet even weten dat het niet is 'ik voel aandrang' en dan direct hoppa lozen die hap

ik ben gelukkig ook niet eigenwijs natuurlijk he!
), wordt in elkaar geramd door z'n merrie in de weide (want die wil een potje 18+en met de 2 spanjaarden). En dan ook nog eens een vrouwtje wat je niet kan uitzitten als je als een idioot begint te rennen *zucht*
*
Ik ga op bed liggen.. Ik krijg straf van rug

lekker geslapen??? haha, vrijdag kom je gebroken thuis... veel plezier vandaag met marathon
Balen van het weer zeg!
, zou ook maar even bellen naar 'dokter pilletje'
en denk een beetje aan jezelf meis...
..
.. hij was hangerig en bleef het bit vasthouden... mmmm geen goed vooruitzicht voor komend weekend
ze is nu 5 maand, vind dat dat gedoe onderhand wel afgelopen mag zijn. Maar ja ze zeggen dat je ze niet op hun donder mag geven en ja, als ik haar direct had uitgelaten had ze het niet gedaan maar als ze 5 minuten had gewacht had ze het buiten kunnen doen
we twijfelden of we een 2e hands of een nieuwe wilden zoeken..maar nu we allebei nog een baan hebben toch maar voor nieuw gekozen, hij weegt 37 kg, lekker licht...meteen goed....ben zo blij !!!! zal kijken of ik een foto kan plaatsen !!
)
heb er nog nooit mee gelopen...
maar lijkt me een superhandige kar...
Dokter gebeld, maar de assistente wilt eerst dat ik het ga proberen met neusspray 4x per dag. (ik haaaat neusspray....)
Ik ook maandag en daardoor nu dus ziek..