[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:46

Biancacoo schreef:
AKs...noem jij dat rustig aan doen ??? 20 km fietsen...didd's voorwaarts is lastig voor je rug....balen balen balen...en dat is zacht uitgedrukt denk ik.... :(:) :(:) :(:)

ik ga niet krachttrainen vanavond :+
dat was het stukje ''rustig doen'' :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:09

Akshay schreef:
Biancacoo schreef:
AKs...noem jij dat rustig aan doen ??? 20 km fietsen...didd's voorwaarts is lastig voor je rug....balen balen balen...en dat is zacht uitgedrukt denk ik.... :(:) :(:) :(:)

ik ga niet krachttrainen vanavond :+
dat was het stukje ''rustig doen'' :+

Je bent niet wijs :roll: 8)7

Wat noem jij een druk doen?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:17

Vanavond nog dik 2u in de sportschool tekeer gaan. Dan was het een drukke dag geweest :=

Verder heb ik alleen maar boodschappen gedaan en opgeruimd en op m'n krent gezeten..

(ik weet het.. dit viel onder druk doen, ik voel het ook.. Maar nog minder doen, dan voel ik me echt een lamme doos...)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:20

Ga even mee met de rest en geef je een _-:( dreun op je kop Akshay..... :n

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:21

begrijp je heel goed Aks...als je lichaam niet wil en kan...doe je eigenlijk altijd te veel.... :(:)
zelf leren je grens op te zoeken is prima, ik vind het knap dat je het allemaal doet !! :j
Prinsjeh..geeft niets, is ook druk hier..haha..de hussen trainen nu niet, hebben boven de 10 tot 15 graden zomer vakantie, dat is veel te warm voor ze, in het najaar ga ik een weekeinde trainen bij iemand..en kijken hoe het werkt...en daarna zal ik thuis aan de slag gaan, heb er helemaal zin in !!
Ben nu op zoek naar een 4 wielige trainingskar voor ze die minder weegt dan 45 kg.. *\o/* komt helemaal goed..

VHU hoe is het met je auto...durfde het bijna niet te vragen...

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:22

hee die 20 km fietsen was woon-huisdierverkeer! Niet vrijwillig.. M'n auto staat met een lege tank en ik verrot het om te gaan tanken want dat is duur :+

Heb nog wel een karretje te koop biancacoo :')
*ziet die hussen al gaan voor die grote paardenkar* O:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:34

Ik snap het ook echt wel heel goed hoor Akshay.. Y;( ..het is altijd zo ongelovelijk balen als je dan zo veel hebt gedaan dat je zo ontzettend gestraft wordt met die pijn....ik hoop echt dat je net als Frensie eerder kunt beginnen met de revalidatie want daar kunnen ze je wellicht handvatten geven om een balans te vinden tussen overbelasting en belasting.
Denk dat Diddletje zo enthousiast was ook omdat het zulk koud weer is. De tinker bij ons op stal was de afgelopen dagen ook helemaal hyper.

Hier een hyperende Wiske. Ze legt de laatste tijd zomaar ineens hier en daar 'hopen' neer :r en dat mag natuurlijk niet. Nu hebben we de deur van de woonkamer dicht, kan ze niet weg sneaken naar de gang / overloop. Dus moet ze wachten totdat ik met haar naar buiten ga....doe ik zo wel hoor, maar ze moet even weten dat het niet is 'ik voel aandrang' en dan direct hoppa lozen die hap }:0
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 05-06-12 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:36

Stoute wis :oo

En je hebt gelijk := ik ben gelukkig ook niet eigenwijs natuurlijk he!

En indd.. ponylief heeft het op zijn heupen van het weer, en hij heeft nu 2 nieuwe buren bij de weide (2 spaanse heren waar hij erg graag een potje mee wil knokken := ), wordt in elkaar geramd door z'n merrie in de weide (want die wil een potje 18+en met de 2 spanjaarden). En dan ook nog eens een vrouwtje wat je niet kan uitzitten als je als een idioot begint te rennen *zucht*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:00

**schuift deze keer de roosvicee door naar Didsje**

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:25

*Maakt volgende keer filmpje van pony die roosvicee drinkt?? :P *

O:) Ik ga op bed liggen.. Ik krijg straf van rug :+

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:38

Sterkte met je rug aks! Niet erg rustig gedaan vandaag he :P

Mooie stoelen Biancailona! leuk kleurtje.

haha VHU dat is niet fijn die hopen in huis :P

Ik ga morgen maar even langs de dokter, heb pijn in mijn gezicht bij mijn jukbeen en dat loopt door naar mijn oor en kaak. Daarbij hoofdpijn, keelpijn enz. Tijd voor de dokter! (loop er al 2 weken mee)

Net voor het eerst op de nieuwe stal Sil even ingespannen en in de grote paddock gereden, 10 minuutjes maar. Hij was super braaf!! Onder het zadel zit hij echt te ravotten in de bak, omdaaien om de rem enz. dus was ff benieuwd wat hij deed met de kar. Maar hij liep braaf zijn rondje! Toch een pluspuntje vandaag.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 01:35

Menkamp is best zwaar! Ff slapen nu.....

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:40

Jenkins: gelijk maar bellen voor afspraak bij dokter jij!
Ips: :+ lekker geslapen??? haha, vrijdag kom je gebroken thuis... veel plezier vandaag met marathon :)) Balen van het weer zeg!

en Goedemorgen allemaal... hier een lange dag naar werken... :wave:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:59

Goedemorgen

Zou toch fijn zijn als ik vandaag een leenauto zou krijgen.....

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:20

Goedemorgen!

*Hoopt op leenauto voor Tine*

Gisteravond een cursus 'Basale reanimatie inclusief de AED' gehad. Was gezellig en best simpel. Fijn om nu enigszins te weten wat te doen als iemand instort. Nu maar hopen dat ik het nooit in de praktijk hoef toe te passen!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:27

Mogge,

@Biancailona, mooie stoelen... en die zijn het wachten waard.... :j
@Tine, ik hoop het ook dat je vandaag een leenauto krijgt :j
@Ips, een zwaar en gezellige menweek :):)
@Jenkins :(:) , zou ook maar even bellen naar 'dokter pilletje' :j
@Aks, ik hoop dat je een beetje geslapen hebt :(:) en denk een beetje aan jezelf meis...
@VHU, Wisky is even de weg kwijt 8)7 ..
@Biancacoo, is op zoek naar een trainingskar... helemaal leuk voor de husky's :):) +:)+
@Prinsjeh, lekker gereden met Mick voordat je ging werken *\o/*

Gisterenavond niet zo lekker gereden :o .. hij was hangerig en bleef het bit vasthouden... mmmm geen goed vooruitzicht voor komend weekend :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:41

Komend weekend is je SGW debuut toch Ollie? Gaat helemaal goedkomen hoor, dressuur is maar een van de onderdelen toch.
Ips lekkere tijd waarop je het bericht plaatst hahaha :#

Gisteravond hielp onze anti-hoop-strategie goed, maar vanochtend potverdrie ben ik bezig met koffie te zetten, legt ze even heel snel een hoop in de gang }:) ze is nu 5 maand, vind dat dat gedoe onderhand wel afgelopen mag zijn. Maar ja ze zeggen dat je ze niet op hun donder mag geven en ja, als ik haar direct had uitgelaten had ze het niet gedaan maar als ze 5 minuten had gewacht had ze het buiten kunnen doen -:(-

Het regent hier enorm >;)

Wil zo naar stal, wil rondje gaan doen om te testen hoe rug is ivm endurance de 17e juni :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:12

VHU....Stoute Wis...is in de puppypubertijd...en probeerd lekker vrolijk uit hoe lang het duurd tot baasje wel een keer zegt..FOEI !!!
haha....ondeugende dieren die pup's...
Veel plezier vandaag met Bente..
Ollie dat is toch juist goed een slechte generale, dan speer je in de sgwm !! komt vast helemaal goed !!
Aks...ik hoop dat je snel bij revalidatie terecht kunt...die Didd's....helemaal onder de plak bij een dame...
Tine....duim voor je leenauto..
Jenkins...hoop dat je HA je helpen kan ! fijn dat Sil het zo goed doet !!
Ipsilonka....heeft veel plezier op kamp....maar het is wel zwaar, een beetje goed geslapen ??

Ik heb een kar besteld.... 8-) we twijfelden of we een 2e hands of een nieuwe wilden zoeken..maar nu we allebei nog een baan hebben toch maar voor nieuw gekozen, hij weegt 37 kg, lekker licht...meteen goed....ben zo blij !!!! zal kijken of ik een foto kan plaatsen !!
het word zo een, zonder die beugel met die lampen, want dan kan daar mijn zoontje mee...zit een stoelvorm, kussen erin en super !!
Achterop heb je links en rechts een voetplaat, zo kun je dus achterop staan, sturen en meesteppen indien gewenst !
ben helemaal blij !!! *\o/*
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:15

die is kei vet biancacoo :))

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:22

Mooie aankoop Biancacoo.. en helemaal naar je zin *\o/* +:)+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:24

wauw! Gaaf futuristisch wagentje!!

wij gaan toch wel filmpjes te zien krijgen he!

(hier gaat het ruk.. kom maar niet van de bank af vandaag denk ik.. := )

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:35

dank jullie...helemaal naar mijn zin....geen idee _O- heb er nog nooit mee gelopen... := maar lijkt me een superhandige kar... B-)
het is een behoorlijk avontuur zo allemaal, maar het is een lichte wagen, en ik moet het allemaal nog gaan leren, maar...met wat oefening zullen de honden en ik hopelijk gewoon heel veel plezier hebben, en daar gaat het me om !!

en ja Aks...als ik in het najaar ga beginnen word er zeker gefilmd....heb er helemaal zin in...

Stuur wat positieve energie via pc richting Aks...+ glaasje roosvicee... Y;(

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:46

Wauw gaaf wagentje Biancacoo!!! Ben erg benieuwd naar de filmpjes met de hussen ervoor, maar we moeten nog even geduld hebben!

VHU ik denk dat je met Wiske weer een paar stappen terug moet doen in het zindelijkheidsproces. Zelf weer wat consequenter. Dus toch meteen uitlaten als jullie wakker zijn en belonen als ze het buiten doet. Zorgen dat ze geen kans krijgt om het binnen te doen.

Ollie niet fijn gereden; slechte generale!! Dat is nooit erg.

Aks zere rug, dagje bankhangen is best lekker op z'n tijd!

Ik heb vanochtend in de les gereden ohz en ging eindelijk weer lekker. Stukjes ontspanning weer erbij, geen gedoe met omhoog hupsen. Gelukkig maar. Ga nu even een rondje doen met de honden, tis redelijk droog hier.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 12:43

Frensie: lekker dat je les zo fijn ging.
VHU: ben het met Frensie eens ivm Wiske, even een stapje terug. Belonen werkt altijd beter dan bestraffen
Bianca: mooi karretje hoor. Ben heel benieuwd hoe dat er straks met de honden uit gaat zien. Dat vraagt om foto's. Ennuh, zit je toch weer in een rijtuigje
Aks: bedankt voor al het meedenken. We zoeken nu een exportbedrijf die interesse heeft. Ben er klaar mee, ding moet zo snel mogelijk weg.
Ollie: jammer dat het niet lukte, hopelijk gaat het in het weekend weer beter.

Was ik helemaal op de fiets in de regen naar school (want nog steeds geen leenauto gezien, denk ook niet dat die nog gaat komen), gaat zoon bij vriendje spelen. (wel in de buurt, want moet hem ook weer op de fiets ophalen tenslotte) Maar goed, ik kan nu even naar bed.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:07

Goede morgen.. eeh middag.. net me bed uit :P Dokter gebeld, maar de assistente wilt eerst dat ik het ga proberen met neusspray 4x per dag. (ik haaaat neusspray....)

Frensie, handig zo'n cursus! En fijn dat je lekker gereden hebt

Biancacoo wat een gave kar! ben benieuwd naar een totaal plaatje met hondjes ervoor :D

Tine, lekker gefietst door de regen :P Ik ook maandag en daardoor nu dus ziek..
Slaaplekker!