, ze zijn meer paard dan mijn reus van 1.78
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het is een dutch tweewieler.

gewoon van die fietslampjes, je pony ziet echt nog wel heel goed in et donker
Ik zal kijken als ik je zie. Rond 11 uur ben ik er wel weer.L_Rivaldo schreef:ik vertrouw hem wel, maar de aso's op de dijk niet altijd.
Dus als ik me niet save voel dan vraag ik hem om hem te blijven vasthouden.

Wel allemaal lampjes en reflectoren om. Tja ben nu 46 en door allerlei gedoe doen mijn benen het niet meer zo goed.... dus onze tijd is daar...Citaat:Ik heb wel gezegd als ik ouder ben en lichamelijk niet zo goed meer ben er dan uiteindelijk wel welshjes komen, maar ik hoop dat dat nog jaren duurt
. Daarna eerst kennis laten maken met Sim, die nam hem meteen in bescherming, hij vond hem helemaal geweldig, zo schattig om te zien. Toen Freddy losgelaten onze tiener van 1,5 jaar. Die stormde werkelijk op hem af die idioot en kreeg direct
want Sim kwam tussenbeide en liet even zien dat hij niet voor niets een hengst is van maar liefst 86 cm!! Na een paar keer gegil en gedoe was het hele zakie weer rustig. Alle drie rustig aan de hooinetten. Freddy deed af en toe nog een poging om Alwyn te molesteren maar dan ging Sim met zo'n boos gezicht tussen hem en Alwyn staan dat hij afdroop.
.. hihi die kleintjes zijn vaak nog het stoerste ook hihi.. leuk!