Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
naja ga zo het huis maar een
zo in het weekend. Mijn man mag volgende week weer, dan vertrekt hij al op zondag, vind ik ook altijd maar niets.

knap van je zoon dat hij lekker is doorgereden ondanks de storingen en mooi resultaat
hoe gaat het met je hand trouwens?
en wil Ol na gisteren wel goed laten eten. Zag er verder niets aan trouwens. Wel aan de badkuip die stond bijna leeg dus er is gisteren heel goed gedronken. Daarna langs de Mac, erg fout maar oei wat zijn die milkshakes met dit weer heerlijk 
Gefeliciteerd met de bekers.
jammer maar wel heel leuk dat je een demo hebt gegeven. Nu onder het zadel, is het geschud klaar?
en toen ik in de bak liep (daar moet ik doorheen wil ik van het terrein af) werd ze helemaal raar ... dacht dat zal wat worden dan. Maar tijdens het wandelen ging ze uiteindelijk ontspannen (en heel groot en hard stappen, tjonge, dat was aanpoten). Ze is dan wel weidemaatje maar heb toch het idee dat een pony het fijn (gaat vinden)/vindt als ze af en toe iets mogen doen. Al is het maar wandelen.
brandweer was groots aanwezig, spuiten, sproeien..duiker..erg leuk !
.
. Hier nog steeds geen onweer, zie wel wolken binnen drijven. En hondjes in de zand/waterschelp geweest.
.
.
!
.