[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 09:42

HT wat ik gescoord heb:
mega mooie dralon zweetdeken van eskadron
hoofdstelletje voor Det en daarbij mooie teugels
leervet en zadelzeepspray van rapide
longeerlijn
longeersingel
en dat was het denkik. edit, een heel mooi wedstrijdjasje van pikeur ook nog! Alleen de mouwen moeten wat ingenomen worden. Maar ik ben blij dat ik eindelijk een knap jasje in mijn maat kon vinden.
Pony staat bijna zonder medicijnen (ze krijgt sinds van de week geen bute meer na 5 maanden!!) maar blijft op t randje van goed/net niet goed. Moeilijk. Pablo lijkt wel beter te gaan nu.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 10:11

het lopen met de hondjes ging supergoed..de quad rijd wel,dus kostte ze vanmorgen geen kracht oid..super.
filmpje : inspannen vanmorgen...
http://www.youtube.com/watch?v=yEeUl1s03Fs

janouk..liefff lammetjes..maar verstoten door moeders..dat is wel zielig ! ik hoop dat ze het halen.

ips..mooie dingen gescoord. ik duim voor je paardjes..lastig hoor..

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 10:15

Goedemorgen.

Hier nog steeds ziek. En het waait hier nog steeds windkracht 6. Mijn nieuwe bak is langzaamaan aan het verdwijnen. Als je buiten loopt, wordt je gezandstraald. Gisteren hebben de paarden maar 4 uur buiten gestaan. Ik hoop dat ze vandaag ook nog even naar buiten kunnen, maar is nu nog voelswaarde -14.

Zo maar met de startlijsten worstelen en dan snel weer naar bed.

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 10:19

Tine, beterschap, hier hetzelfde, mijn bak komt ook voorbij het huis vliegen, het is vreselijk! Mijn halve weiland is zand geworden, bij de auto's ligt allemaal zand. Echt gatver, en dat alles omdat de sloot niet goed is waardoor het zand dus niet nat genoeg is om te blijven liggen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 10:26

Goedemorgen!

Biancacoo wat een leuk filmpje! Moet enorm lachen om de hond die als laatste ingespannen wordt. Beer kan ook zo enorm tekeergaan als we hem tegenhouden en hij bijvoorbeeld naar iemand of een andere hond wil.
VHU bikkel hoor met deze kou nog willen mennen.
Ips vervelend dat de pony net niet helemaal goed is... Lekker gescoord op equitana!
Tine beterschap!

Heb hier de oven aangezet, lekker croissantjes bakken.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:08

aangezien ik bezig ben met spulletjes voor het goede doel. En sommige dingen niet voor mij af komen. Vraag ik heel :o? wat hier de echte benaming van is.
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0141_n.jpg

probeer later weer bij te lezen, even hier van alles opruimen zo ook verkoop goede doel

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:10

@biancailona, een bijzetteugel :-)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:11

Bijzet teugel? Stoot teugel?

Sorry dames in mijn vrije uurtjes lees ik graag bij, maar reageren lukt niet...
Laatst bijgewerkt door __PSM__ op 24-03-13 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:15

thanx zal hem zo neer zetten als bijzet teugel _/-\o_

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:18

jup bijzetteugel.

Gisteren wedstrijd gehad nog nooit zo koud gehad. Vaardigheid mochten we gelukkig met winterjas aan
rijden. Robijn was ook een beetje ontdaan door de kou en een beetje vervelend in de dressuur.
Toch nog 187 en 178 gereden. Vaardigheid ging weer helemaal super beide pony's foutloos en
foutloze barrage. Heb ook flink door kunnen rijden. Ferro was nog wel een beetje sterk maar in
de barrage goed te sturen.

Vandaag nog even tuig schoonmaken dat word morgen opgehaald en verder weet ik het nog
niet aangezien er een paar cm sneeuw ligt.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:26

even spammen is ook voor het goede doel
link

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 13:51

Goed gedaan Maisie!
En wat fijn Ips... zonder bute (het is zulk rotspul te zijn qua bijwerkingen...)
Wat een ellende met de verwaaiende bakken...
Gaaf filmpje Biancocoo 8-)

Hier geen sneeuw maar wel flinke wind nog.... nog even nagedacht te gaan mennen maar dacht ook lijk wel gek, doe het voor mijn lol en als het goed is komen er nog heel veel fijne dagen waarop we lekker kunnen mennen.... dus verstandig geweest (nou ja...) en gaan wandelen samen met stalgenootje en haar paard en Wiske ook direct mee, heeft die haar beweging ook gehad. Dik een uur flink doorgestapt, moet zeggen in het bos ging het eigenlijk nog best wel. Dus Ollie heeft haar beweging in ieder geval weer gehad voor vandaag.

Net nog lekker geluncht in cafeetje hier vlakbij en nu ben ik helemaal klaar met buiten zijn blijf voor de rest van de dag lekker binnen :9k

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:19

Hopelijk blijt pony beter gaan ips!

biancacoo, wat stoer :+: Jouw woefs zijn gaaf!!

Hier vandaag niet naar stal. Gisteren nog geweest, na 't werk. Kan nu alleen niet zoveel. Kan niet wandelen zonder te stikken en geen lucht meer te krijgen. Erop zitten lijkt me helemaal niet slim nu..
En om lekker in 't zonnetje tuig te gaan poetsen, is 't nou ook niet echt weer voor _O-

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:49

ips: leuke dingen gekocht,en eindelijk een jasje naar wens *-:)
duimen voor de pony dat het goede kant op blijft gaan
iedereen is het zand van de bak kwijt door de wind,nu maar hopen op een sahara-storm....krijgen we weer zand terug :=
ik ben maar weer naar binnen gevlucht,wat een woei zo koud,maar het zonnetje ziet er achter glas zo lekker uit

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:55

http://www.youtube.com/watch?v=u6VmIoFG ... e=youtu.be

Voor de liefhebbers: bewegende beelden van de flessenlammetjes 1 en 2 dagen oud. het rammetje is zeker niet moeders mooiste, maar hij is zo grappig met zijn stoere wenkbrauwen en zijn uggs, verder is hij redelijk kaal.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:02

Agossie die pootjes <3 wat een schatjes ... kan me voorstellen dat de paardjes het gezellig vinden :)
Ben benieuwd of Tallechie alweer ontdooid is na gisteren en hoe het is gegaan.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:13

Wij hebben net gewoon gemend hoor. hahaha Met 2 broeken, een trui en een skijas was het prima te doen op de koets. Lekker gereden zelfs.
Dat niet denkt dat ik van mezelf zo omvangrijk ben. Als michelinmannetje is bewegen lastig, maar warm is het wel.
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:24

Hier zou ik , als ik in gezonde staat was, nu echt niet kunnen mennen. Nog steeds windkracht 6 en het is gewoon mistig door alle zand/aarde die door de lucht gaat. Is niet leuk meer.

Net hele tijd met startlijsten geworsteld. Kan er niets anders van maken dan dat het een heel lange dag gaat worden. Zo ontzettend veel deelnemers is natuurlijk super, maar ja, kost ook veel tijd. We hebben 80 starts in de dressuur en 34 in de vaardigheid. Ben zelf wel heel lang bezig. Als ik met Thabor start, is dat als eerste en met Amerigo zal ik als laatste starten.

Nu weer terug plat, zweet loopt in straaltjes van me af. Waardeloos. Wilde van de week het trainen weer oppakken, maar vrees het ergste. Hopelijk kan ik volgende week maandag wel naar Leek, heb zo'n zin om de marathon weer op te pakken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 19:15

mbt mijn filmpje het inspannen gaat zo braaf, trainen was echt super met de hondjes..bedankt voor de complimenten.

Janouk, super die lammetjes.wat zijn ze nog klein.. <3 <3
haha..michelinpoppetje..zo voelde ik me vanmorgen met de hondjes ook..hahaha..maar ik heb wel even genoten !
wat heeft janouk een schitterende kleur zo in de winter.

HT...gevlucht naar binnen... :brr: :brr:

Tine..goed zeg, dat je nog aan die lijsten gewerkt hebt...pff....als je ziek bent..beterschap ! wel goed uitzieken hoor !

Aks heeft straks bevroren tuig..na het schoongemaakt te hebben..ook jij uitzieken !!

Vhu, lekker gewandeld !! superfijn.

biancailona..ik moet je linkje nog bekijken..haha.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 19:28

Sterkte Tine :(:) het is een rot griep hier ook echt flink koorts gehad....
Biancocoo dat ze met wachten zo schattig naast elkaar zitten is zo'n lief gezicht <3 ziet er allemaal zo heerlijk ontspannen uit +:)+
Janouk zoooooo dat is tonnetje rond :') zo te zien vindt Janouk (HRB) de kou alleen maar lekker!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:40

Dank je vhu, ben er ook best trots op dat ze dat braaf doen, hebben we veel voor geoefend, energie bewaren tot de race begint !

oililly88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:07

Noordelijke menners opgelet!

Zaterdag 13 april is er in schildwolde een oefenmarathon.
Er zijn nog enkele plaatsen vrij.
Altijd een leuke en goed georganiseerde wedstrijd!
Geef je snel op bij marathon@addwork.nl

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:11

oililly88 schreef:
Noordelijke menners opgelet!

Zaterdag 13 april is er in schildwolde een oefenmarathon.
Er zijn nog enkele plaatsen vrij.
Altijd een leuke en goed georganiseerde wedstrijd!
Geef je snel op bij marathon@addwork.nl

Sorry geen intresse, maar nog gefeliciteerd met je 2e prijs in Tolbert !!!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:15

Zo ook weer thuis na een bibber dagje endurance in Kootwijkerbroek. Nee het viel best mee. Had me erop gekleed.
Het was wel balen. Mijn vriendin reed op ons paard mee en was 27 sec te vroeg binnen. Je mag in de klasse 1 niet sneller dan 13 km per uur en we hadden tegen haar gezegd dat ze niet voor 14.51 mocht finishen. Dus ze finishte om 14.51.05 maar ja we hadden niet op de cijfers na de komma gelet. Ze mocht niet finishen voor 14.51.32 en daardoor niet eerste maar 45 ste. Balen!! Maar wel weer enorm van geleerd.

Maar ondanks de kou een gezellig dagje.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 07:54

:(:) wat zuur om als eerste te finishen en dan zo te eindigen. Bikkels hoor met deze koude.