Dat is een gebruik van vroeger als het ene paard wel een kol had en de ander niet. Dan verhulde de lepel bij het ene paard de kol zodat ze hetzelfde leken Maar voor de rest weinig functioneel en zeker bij die kleintjes overbodig.
VanHuisUit
Geplaatst: 17-10-11 16:51
Zo weer terug uit Aalsmeer....pffff wat een gerace. Wat was het daar druk zeg bij die bloemenveiling en wat een enorm bedrijf is dat toch. Altijd fascinerend om te zien.
@Sonjim wat zijn ze leuk met elkaar en wat zit jij stralend op de bok, super
Zag ook nog supergave foto van zeer dapper paard in het water, zo dat is inderdaad een duikbootje
En IT die geniet van het paardrijden. Maar als je het paardje bij kunt rijden (begrijp ik dat goed?) dan is dat toch ook mooi. Kun je er lekker van genieten en scheelt een hoop centjes!
Morgen rijles ben helemaal beetje zenuwachtig
Ik heb trouwens voor de liefhebber nog een tweespanleidsel maat shet, mocht iemand belangstelling hebben? Zal zowiezo eens de kast goed opruimen met die envelop in de bus kan ik wel wat extra's gebruiken
Naaltje nog erge last van de rug . Naaltje zou bij mij groomen a.s. vrijdag, denk dat ik alleen op pad zal moeten
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 17-10-11 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Keet
Geplaatst: 17-10-11 16:53
Bloemenveiling is inderdaad erg gaaf. Heb er een tijd gewerkt en vond het heerlijk om op de vloer te lopen. Helaas was mijn werk toch echt op kantoor
Oeii spannend, rijles De bak is in ieder geval fijn droog. Al vond ik het deel achter de hindernissen het fijnste rijden de rest hobbelde me een beetje teveel Geef je mijn knapperd een knuffel?
Heb ook nog een tweespanleidsel maat shet te koop Lichtbruin leer heel fijn soepel en smal 20 euro
@VHU; als we er nou 's een rijmeeting van maken? Kom ik rijfotos maken van jou en bente?
Jouw wagens zijn beduidend beter geveerd dan de mijne, maar ik vrees dat het niet slim is idd..
Mooie spanfotos! ik vind die lepel bij Dids wel mooi staan, zit er dus ook nog lekker aan
VanHuisUit
Geplaatst: 17-10-11 17:31
@Naaltje dat is ook nog een idee natuurlijk ! Laat me donderdag maar weten of ik je wel of niet mag ophalen, dan zien we het wel. Kan, bedacht ik me, met Snuitje ook prima rondje over de weg doen natuurlijk, scheelt gehobbel Met Bente kan ik ook rondje over de weg doen maar dan moet ik nog wel een groom bij hebben die er eventueel vlot af kan springen, just in case.
Nog schattige foto's van Bente en mezelf, had Evelli zaterdag gemaakt. @Rhine Bente is dus wel ielig (is wel 60% Gelders/tuigtype, 40% hackney, daar komt dat smalle vandaan, daarbij heeft ze de gewrichten en de hoeven van een Gelders peerd, lekker breed ). Ach ja, ik vind het zelf zo'n heerlijk ding
dekentje op met knoop voorin anders is het wel erg ruim
zeg baas wat zit je toch te frutten
Zoals jullie denk ik wel kunnen zien ben ik eindelijk weer echt blij met mijn paard. Gelukkig
die voetjes hee van dat beest.... die maken het pony-beest idee wel meteen weer dood hoor
rondje weg moet ik ook wel kunnen denk ik hoor! Tevoren een pilletje in m'n mik (ik ga over een half uur ook naar dids )
VanHuisUit
Geplaatst: 17-10-11 17:48
Anders binden we je vast op de wagen hahaha. Kan trouwens door de Pannenhoef ook wel over het fietspad hobbelt ook niet bedenk ik me nu. Ja die voeten van Bente zijn lekker ruim Echt van die tuigervoeten, zeg maar 'smakpoten' de hoefsmid vind ze ideaal, daar kan ik tenminste wat mee zei hij Nou doe je rustig aan bij Diddle
ik ga niks doen had met verzorgster afgesproken. Dus zo geregeld dat haar vader mij ook mee oppikt. Ik mag geen autorijden namelijk. Uitdrukkelijk verboden door mams Maar verzorgster gaat longeren vind ik Nou ik ga m'n haar kammen, pilletje eten, schoenen proberen aan te trekken (wat zitten m'n voeten ver weg ) en paard aaien (zal lisa in de auto al zeggen dat ze me een klap moet geven als ik erop wil klimmen )
avaluna
Geplaatst: 17-10-11 18:00
@VHU: wat vind ik dit toch leuke foto's, je kijkt zó blij
@Sonjim: yeah, eindelijk foto's van je spannetje, wat zijn ze leuk
@Tass: hahahaha, wat leuk en wat staan je paardjes daar toch prachtig!
ffies snel bijgelezen vanaf mijn phone...... @sonjim, leuke setje zo. @vhu, heerlijk nu kan voor jou ook de vakantie beginnen @naaltje, 6 weken is wel erg lang
noi vandaag een leuk daagje gehad in zoo park overloon, nu in hotelletje. Om half 7 lekker eten.. Nobg even bij mijn juf een bakkie bgedaan dus een goed gevuld gezellig daagje.
naaltje, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon nog eens terug bellen en vragen of het niet nodig was dat ze foto's zouden maken ofzo.
Biancacoo
Geplaatst: 17-10-11 18:22
Sonjim... jou spannetje !!!! wat een leuke combi !!! gaaaaaaaf Tass, wat een leuke waterfoto van je paardje, echt super. En vhu die post weer gelukkige Bente-baasje foto's !! dat is toch een genot !! leuk leuk leuk !!
Ik zou VHU in ieder geval niet met een zere rug het bospad op gaan dat geeft een hoop grote klappen rondje weg moet te doen zijn
vHU: je was zaterdag ook echt aan het genieten van je paard. Zo trots.
Doen jullie mijn vent wel knuffelen als jullie op stal zijn? Hij staat net te ver weg om doordeweeks langs te komen helaas.
IngridM
Geplaatst: 17-10-11 19:28
Leuke foto's VHU maar ben je ook wel eens niet blij geweest met Bente? Lijkt me een leuk dier
Naaltje lekker even naar Diddle ik hoop dat hij sorry zegt tegen je! Haha
Ollie heeft leuke dag gehad das mooi!
Biancacoo
Geplaatst: 17-10-11 19:47
Ha...donderdagmiddag hopelijk even naar het bos met superpown van bettepet...heb er mega zin in...als groom...ga zelf dus echt niet sturen... scheitlijsterrrr ben ik...hahaha alleen nog geen oppas voor zoontje....hmmmm,...dusss ritje weer op losse schroeven..... gaat brainstormen...misschien wil hij wel mee op de wagen ?
Naaltje...schoenen aan gekregen ??
VanHuisUit
Geplaatst: 17-10-11 20:15
@Biancocoo ik hoop dat het toch lukt met oppas zoontje...lekker joh even achterop de kar toch! @Ollie wat heerlijk! @IngridM beetje zwaar verhaal maar heel lang is het zo geweest, tot paar weken terug, als ik 'blij' was met Bente, was ik ook direct weer helemaal triest, slecht slapen, jankerig en gewoon depri . Het echte onbevangen genieten wat ik bij de paarden altijd had, was weg. Maar ben blij dat we eindelijk uit dat dal zijn zeg pffff.
evelli! ik heb even je berichten teruggelezen jij hebt een pony gekocht die nu bij petrideko staat?? wat leuk!! daar heb ik gisteren helemaal overheen gekeken, sorry sorry sorry maar wat een leuk ding!
blijft ie bij petrideko of neem je 'm wel mee naar huis? jij woont nog verder weg dan vhu toch?
Ik hoop natuurlijk ook dat het lukt met het oppas krijgen van zoontje. tja, hij kan ook wel mee, maar ja ik heb geen rugleuningen achterop mijn wagen. Dus maar ff afwachten. Gaan we ff lekker rijden in de bossen van Westerbork.