Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als het ene paard wel een kol had en de ander niet. Dan verhulde de lepel bij het ene paard de kol zodat ze hetzelfde leken 

. Naaltje zou bij mij groomen a.s. vrijdag, denk dat ik alleen op pad zal moeten

De bak is in ieder geval fijn droog. Al vond ik het deel achter de hindernissen het fijnste rijden
de rest hobbelde me een beetje teveel 
Lichtbruin leer
heel fijn soepel en smal
20 euro
Kom ik rijfotos maken van jou en bente? 

! Laat me donderdag maar weten of ik je wel of niet mag ophalen, dan zien we het wel. Kan, bedacht ik me, met Snuitje ook prima rondje over de weg doen natuurlijk, scheelt gehobbel
Met Bente kan ik ook rondje over de weg doen maar dan moet ik nog wel een groom bij hebben die er eventueel vlot af kan springen, just in case.
). Ach ja, ik vind het zelf zo'n heerlijk ding

)
hobbelt ook niet bedenk ik me nu.
Echt van die tuigervoeten, zeg maar 'smakpoten'
de hoefsmid vind ze ideaal, daar kan ik tenminste wat mee zei hij
had met verzorgster afgesproken. Dus zo geregeld dat haar vader mij ook mee oppikt.

) en paard aaien
(zal lisa in de auto al zeggen dat ze me een klap moet geven als ik erop wil klimmen
)
dat geeft een hoop grote klappen
rondje weg moet te doen zijn 
scheitlijsterrrr ben ik...hahaha
. Het echte onbevangen genieten wat ik bij de paarden altijd had, was weg. Maar ben blij dat we eindelijk uit dat dal zijn zeg pffff. 
Dids was vlot 
wat leuk!!