Nou dierenarts heeft gebeld! De bultjes zijn onstekingen, maar ze weet niet precies wat het is dus gaat ze maandag/dinsdag bellen met een dermatoloog.
Rijden ging goed, sil was een beetje te braaf! erg sloom
Sil moet ook nog geschoren worden, maar als ie geschoren is, krijgt hij 100gr op. en als die het dan koud heeft 240. Zou genoeg moeten zijn, maargoed dat weet je toch pas als ie eenmaal ze deken op heeft.
beterschap naaltje!!
Mooie foto van je pony buckje!
En wobbe ziet er leuk uit zo geschoren
Ben eeerg benieuwd hoe sil er geschoren uit ziet
mirror666
Geplaatst: 01-10-10 20:05
Buckje schreef:
Hij is net zo groot als mijn mini shetlander.
zeg... ga is in de hoek jij! ik heb een fjordenpaard hoor
hij is inderdaad echt klein en ik klim er toch lekker op voor buitenritjes enzo (aaaaaaaaaaaaaaaaah!)
Ik heb het dekentje!!! En hij is zooooo gaaf!!!!!!!!! heb hier thuis een zweetdekentje liggen wat wobbe net aan past (eentje die mijn mams zelf heeft gemaakt) en de nieuwe winterdeken is net iets groter dan het zweetdekentje. dus ik denk (hoop) dat hij deze deken ook past. dan heb ik 2 winterdekens voor hem.
Na, hij zal je best kunnen houden toch! En denk niet eens dat het misstaat hij is vrij breed wel of niet ? Weetniet hoe groot jij bent. Ik ben 1,60 haha.
Nou dat kan echt niet meer hoor! je moet je rolschaatsen aan doen dan kan je mee helpen in de snelheid!! Nee grapje ziet er leuk uit, hij is wel braaf zeg!!
hij is zeker heel erg braaf moet zeggen dat ik verder altijd met cap rijd, zeker buiten maar dit was een fotoshoot, gekregen van m'n ouders. En sja, vond ik dit toch charmanter dan met helmpie op
heb m'n broer er ook wel eens op gezet dies nog wat groter en 't mooie, vriendlief ook wel eens die is, euh.. láng!
ik niet.. aangezien ik 'm al 2x nodig heb gehad.. 1x gelanceerd, dids was boos, werkte me eraf. Hoofd eerst geland op het asfalt.. de 2e keer struikelde diddle, en is bóven over mij gerold.. bosgrond overal, en 'n blauwe rand op m'n kop omdat die cap daar zo hard op gedrukt was..
Vandaag voor het eerst met het welshje naar buiten geweest. Ze was erg braaf voor de wagen. Lekker vlot zeg zo'n ding hihi..
Tum heb ik ook geschoren wilde graag een eenheid, maar zn vacht is erg dik en dicht dus mn scheerapparaat had er wel wat moeite mee hihi.. er kwam zoveel af.. Ik was echt in dubio hoeveel grams ik op moest doen. Heb hem uiteindelijk toch zijn 150 grams eronder gedaan en riv zijn dikke fleecedeken (zijn 200 grams leek me nu al teveel?)
Staart en manen gewassen met de kids en ingevlochten met de hoop dat riv schoon blijft (dag en nacht land en hij is altijd zo'n varken )
Buck staat onder 280 anders kan ik volgende week weer scheren. Ik scheer hem nu pas weer in november en krijgt die ze halsdeken op. En dan blijft die als het goed is kort haha! Hij is nu vroeg gedaan dus das vragen om nog een keer.