Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gem schreef:Is WE hetzelfde als TREC? Je hebt wel men-TREC
.
eigenlijk wil ik Cathey bij NRPS laten keuren (ze heeft nu blauw KWPN papier, maar kan wit NRPS papier krijgen ivm afstamming met Sjapoer erin en > 12.5 % nl 25% Arabisch). Weet nog niet precies hoe ik dat moet regelen
(barst hier van de ecologische / biologische / aparte winkeltjes en traiteurs/restaurantjes/zaakjes en een geweldige biologische supermarkt, Ekoplaza). Mezelf getracteerd op heerlijke biologische quiche
manlief is weg, zoonlief bleef ergens eten dus kon ff los
ik heb ze uitgedeeld tijdens ons Oud & Nieuw feest, bij het ontbijt. Iedereen vond ze heerlijk (maar ik had wat mijn twijfels door de kleurigheid
en durfde ze niet aan 'echte' gasten te geven hahaha ).
Citaat:Met hindernissen als een bruggetje, slalom met galopwissels, met de stok (garrocha) ringsteken, tonnen slalom in galop en achteruit, echt een flinke uitdaging.
die had zoiets van ga jij er maar af, dit is niets. Braaf dan he. Toen eindje gewandeld en er weer op, ging wat beter en toen eraf. Vandaag maar weer
Drie weken zonder rijden is niets voor mij, ik moet er toch soort van 'in' blijven anders ga ik allerlei doemscenario's afdraaien in mijn hoofd
Op mountainbikers waarvan de laatste uit moest wijken recht het bos in en op blaffende honden bij een huis. De mountainbikers kwamen keihard achter op op een niet fietspad, en gingen niet langzamer toen ik er om vroeg. Dus eigenschuld, dikke bult. 
en druk met de B&B super!
Of moet je nog? En nieuwe bodem super!
Tine heerlijk buitenritfototje zag ik! 

Super trots! 

geweldig zo voor 1e keer voor de sleep super
hoe is hij als paard? Als het klaar is is het klaar of is het er een die z'n fratsen voor over een paar keer houdt?
knap kind is ze toch
als je dan bedenkt dat 2 / 3 maanden terug een kip nog eng was.

Tuurlijk schrikt ook hij wel eens en vind dingen ook wel spannend maar hij houd het niet lang vast. Denk dat hij ook nog wel een goed politiepaard zou kunnen worden (karakter en bouw is er in elk geval geschikt voor), maar ik verkoop hem niet. 
Qua het beleren voor het mennen beginnen we wel echt bij 0, op het longeren met dubbele longe na dat deed ik al wel vaker als aanvulling op de training OHZ.

kon bijna niet meer praten en kreeg geen lucht meer.........maar de zorg voor de beessies gaat dan toch wel gewoon door.....
knappe Inova !!
.... hebben nu abonnement..zo kunnen we lekker vaak gaan als zoon vrij is...helemaal leuk !!
en dan huishouden