hier ook iemand die 'last' van griep heeft......door zieke collega moet ik meer werken maakt niet uit, het is toch koud buiten kan iemand de kachel aan zetten?
Biancacoo
Geplaatst: 23-03-13 08:38
Goedemorgen allemaal, waai niet weg vandaag......
VanHuisUit
Geplaatst: 23-03-13 09:18
Ook goedemorgen, nou dat wegwaaien niet te geloven zeg net de honden uitgelaten op de vlakke stukken (loop dan door park) waaide ik wel zowat uit mijn jas en ik had er zelfs twee aan!
Maisie succes met de wedstrijd en ook sterkte, het is niet leuk met dit weer ook al is het binnen dan is het buiten echt niet fijn met laden, inspannen enzo.
Wie nog meer iets gaat doen buiten vandaag ook sterkte en kleed je warm aan want het is hier in ieder geval echt niet normaal. Vanmiddag heeft zoonlief hockey, vraag me af of dat wel doorgaat. Het vriest dan wel niet hard maar die wind.... (nu is het zo dat die kinderen het wonderbaarlijk genoeg eigenlijk nooit koud hebben...).
Goedemorgen, na 2 dagen equitana weer onder mijn steen vandaan. Vandaag marathondag ermelo, maar ik heb afgemeld. Het waait hier zo hard, dan ga ik niet voor mijn lol met de trailer rijden... Echt balen!
janouk
Geplaatst: 23-03-13 10:00
Goedemorgen, Ik heb zo les te paard, in de bak midden in de polder. Gelukkig heb ik een zwaar -gebouwd paard, hahaha zullen wij niet zo snel wegwaaien.
(edit geschapen maar vervangen door gebouwd= voor Bicci haar gemoedsrust hahaha)
Laatst bijgewerkt door janouk op 23-03-13 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt
hier ook waaibomen dag, hoop dat die nog wat gaat liggen, hebben voor vandaag gepland om zeiltje op de trailer te maken. alles ligt al klaar.
VanHuisUit
Geplaatst: 23-03-13 10:21
Oja dat was vandaag Ips, nou kan me voorstellen dat je je hebt afgemeld ook met de trailer nu op pad is niet fijn. Tallechie ging daar toch ook heen? Wordt afzien dan.....
Hahaha Bicci en Janouk
Gem
Geplaatst: 23-03-13 10:30
Goeiemorgen!
Wij hebben morgen de Jägermeister-rit, maar zullen wrs afmelden. Naast dat het voor ons echt niet leuk meer is om onder zulke weersomstandigheden te rijden, moeten we ook rekening houden met de gezondheid van de Anda. Als je in een constant tempo zou kunnen rijden is het misschien wel te doen, maar een oriëntatie rit betekent vaak veel stoppen, puzzelen, kaartlezen en fout rijden. Lijkt me dit weekend niet verstandig . Vanavond horen we of de rit überhaupt door gaat.
bicci
Geplaatst: 23-03-13 10:38
janouk schreef:
Goedemorgen, Ik heb zo les te paard, in de bak midden in de polder. Gelukkig heb ik een zwaar -gebouwd paard, hahaha zullen wij niet zo snel wegwaaien.
(edit geschapen maar vervangen door gebouwd= voor Bicci haar gemoedsrust hahaha)
Ik hoor nu ook dat ze in ermelo niet eens in de foyer kunnen, daar is bijscholing. Dus ze kunnen zitten onder de overkapping bij t hoofdterrein, hoe bizar!
VanHuisUit
Geplaatst: 23-03-13 13:29
Lekker dan. Hoe klantvriendelijk
janouk
Geplaatst: 23-03-13 13:52
Ondanks de storm en de kou was Janouk super geconcentreerd in de les. Fijne les gereden met Janouk onder het zadel. Mooi nagevelijk en goed gedragen gelopen. Daar word ik blij van, ik leer het nog wel. En ik ben niet eens weggewaaid en koud had ik het zeker niet.
VanHuisUit
Geplaatst: 23-03-13 15:39
Hier echt off day... heb helemaal niets gedaan .... het gaat nog steeds niet goed met Bente en ik weet dat ik me er overheen moet zetten en verder. Ik heb ook geen oplossing want ik heb haar niet voor niets verkocht... Maar het voelt zo slecht en naar bah.
tine10
Geplaatst: 23-03-13 18:53
Even heel korte zwaai. Lig al 3 dagen gestrekt. Gister wel opgestaan voor kinderfeest (uitstel was geen optie) en op een of andere manier overleefd, verder dus al drie dagen aan het slapen. Koorts, hoofdpijn, spierpijn, Ellendig.
Sorry, reageer later weer op alles, ga nu weer gestrekt.
Biancacoo
Geplaatst: 23-03-13 19:41
Vhu, ik kan me voorstellen dat je je er erg rot over voelt, vooral omdat jij met olymp zo'n goede klik hebt. Ik ken jullie afspraak niet, en hoop dat ze met bente een oplossing kunnen vinddn, want ik hoop dat olymp bij jouw blijven kan... Janouk, fijn gereden, super . tine beterschap.
Wij moesten caravan naar hokkenbouwer brengen.....vreselijk wat een wind.
VanHuisUit
Geplaatst: 23-03-13 19:50
Moest het ff kwijt dacht zet het hier maar even neer Ollie gaat niet terug, that's for sure. Net nog hele flinke wandeling met haar gemaakt, moest er echt uit, en dan helpt bij pony zijn altijd goed. Ik moet het gewoon loslaten, het is iets wat ik niet zelf kan oplossen en ik weet dat 'men' zijn/haar best doet, alleen voor een persoon als ik die eigenlijk altijd alles wil regelen en het goed doen voor paard/poown hoe dan ook is dit zo frustrerend. Maar goed, live goes on.
Jeetje dat je over de weg durfde met de caravan Biancocoo .... Janouk bikkel! En Tine hele grote knuffel, feestje is in ieder geval geweest.... het is ook waardeloos weer gewoon, zeker bij jullie daar in het Noorden.
En een aantal afgezegde activiteiten. t is echt niet normaal zo koud
Vandaag gewerkt, volgehouden, hartstikke trots ze wilden me eigenlijk naar huis sturen
Vanavond lekker bankhangen
Biancacoo
Geplaatst: 23-03-13 20:19
Vhu....zwaar.....en ik durfde niet..man heeft gereden, en het word zo moooooooooi. Aks.petje af voor jouw !
happytime
Geplaatst: 23-03-13 21:35
wat een woei,vooral als je de hele dag binnen staat te werken en dan buiten komt....brrrr ponys gevoerd en vlug weer naar binnen,opwarmen in de badkuip zag dat er flink geshopt is op equitana.....maar goed dat ik niet gegaan ben(ips wat heb je gescoort?) ben maar gaan shoppen bij agradi...... ips hoe is het met de pony haar voetjes?
ben er even kort. druk druk druk! Heb vanavond mijn vriend ontvoerd om hem te verassen voor zijn verjaardag. We zijn in assen naar Derek Ogilvie geweest. Hij kwam er pas in het theater achter. Dat was wel grappig. Helaas geen reading voor ons maar wel vreselijk gelachen en bij binnen komst ging hij een rondje door de zaal en kreeg mijn vriend een handje van hem. Wel een mega adhd mannetje. Maar was leuk.
Morgen zou ik een mede hippo gaan groomen in kwb bij de endurance maar die ligt ook met griep plat. Maar een andere hippo gaat ook starten op een paard van ons dus die dan maar helpen en aanmoedigen in het koude kwb....
VHU het is moeilijk met bente, maar probeer het toch naast je neer te leggen.
tot later!
Biancacoo
Geplaatst: 24-03-13 07:43
baudyh..succes vandaag, kleed je lekker warm aan, want het waait nog steeds koud en hard. en bij derrick ogilvie geweest...lijkt me doodeng die man..hahaha.. HT opgewarmd in de badkuip..dat's lekker !! Vhu lekker gewandeld met ollie, genieten !! ik ben al ruim een half uur op...met deze temperatuur ga ik toch een heel kort langzaam (20 km per uur) rondje met mijn hyperende hondjes doen straks..dus skibroek heb ik al aan..hondjes hebben om 6 uur soep gehad..lekker vlees met warm water, dat heeft de hele nacht kunnen trekken, dus die afvalstoffen kunnen ze eerst uitplassen voor vertrek ! ik heb er zin in..nog eventjes genieten van dit koude weer....volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die er van kan genieten..hahaha...ach..jullie heerlijke zomerwarmte komt ook..en dan heb ik weer niets met de honden te doen..grappig zo 2 verschillende werelden..
succes vandaag allemaal, maak er ondanks de kou nog een fijne mooie dag van met zijn allen.
VanHuisUit
Geplaatst: 24-03-13 08:23
Veel plezier Biancocoo lekker toch nog een soort van uitsmijtertje voordat je een paar maanden niet meer kunt mushen. En Baudyh ook veel plezier in KWB! Had ik toch echt in mijn hoofd dat dat gisteren was....
Geen idee hoe koud het buiten aanvoelt maar ga zo honden uitlaten, dan op stal voeren en ik hoop eigenlijk nog te gaan mennen ... het lijkt alsof de wind minder is ....
Fijne dag allemaal
janouk
Geplaatst: 24-03-13 08:26
haha die Bianca is helemaal in haar element, terwijl de rest van ons hoopt op LENTE
Ik heb nu 2 lammetjes in de stal liggen bij de paarden. Hartstikke gezellig. Chanty en Marty heten ze inmiddels. Ze hebben de nacht goed doorgehaald en de ochtendfles ging er goed in. Chanty vindt het nog moeilijk om de fles aan te nemen, maar als ze eenmaal vast heeft, heeft ze een goede zuigreflex. Ze komen er wel. Alle vertrouwen in.
Maar wij gaan straks ook lekker met Janouk en koets naar het bos: thermo ondergoed aan, ski kleding en gaan. Km's maken nu Janouk weer goed loopt; op naar de eerste oefen samengestelde wedstrijd in het Amsterdamse Bos. Ook fijn voor Janouk even geen dressuur