Je hele motorblok aan barrels gerammeld dus?... 
Hier net een uur op bed gelegen. Rug doet flink zeer. Niks van revalidatie gehoord helaas..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Je hele motorblok aan barrels gerammeld dus?... 
(50 keer)
: "Ik denk dat ik een B(asis)-rijder ben, wat is volgens jou de Basis?" Hij was slim en vroeg het publiek of zij mijn vraag konden beantwoorden. Niemand wilde zijn handen daaraan branden..... Vervolgens wilde hij doorgaan naar een volgende vragensteller, maar ik interruppeerde hem en vroeg hem of hij mij nou ook nog antwoord wilde geven? Hij een beetje minachtend lacherig: "Nee, daar ga ik op het niveau van deze clinic geen tijd in steken..... Next!".
heb ze nu maar in stukjes gedaan anders worden ze nooit gaar...

(dat is dan wel weer leuk)
VHU balen van je auto..wel goed dat het met je pijn zo veel beter is !!
AKs....auwie.....en een revalidatiearts die niet belt.....balen !!
Tine...een pokkedag dus !!!! hopelijk kun je wat bijtanken voor morgen..
maar goed weet wel haar plek...

Hij is tonnetje rond van alle gras en hooi... en hij heeft veel lucht in z'n darmen wat er oncharmant uit komt
Hallo!!
Dat is mooi, zo even schone lakens erin mikken, de vuile eruit en dan naar huis.
. Zowel Paul als Janouk zijn niet zo snel onder de indruk, hoor. Soms zou je zelfs willen dat Janouk wat sneller onder de indruk was. haha
Wie weet, is het het EI van Columbus.
Toen Janouk geen enkele reactie gaf op de aanwijzingen, sprong hij in het voorbij gaan achterop de treeplank van ijzer van de koets. En begon hard te stampen..........................flink veel lawaai. Iedereen langs de kant schrok en hield zijn adem in om wat er zou gebeuren.

Ik ga toch maar eens proberen met tandpasta, als het niet lukt kan ik nog altijd eens naar de juwelier gaan als ik thuis ben.
Heb er ook zo eentje, heerlijk gewoon
Hopelijk snel verholpen allemaal

)**