lui met de auto gegaan ipv fietsje... zag 4,5km fietsen niet zitten... ((heeeeellll lui))
was in mn uppie daar... gepoetst, gezadeld....rondje gehobbeld.. 50minutjes weggeweest.. von weer wel mooi.. stik van de maandelijkse buikpijn, dus ben actief zat geweest... (bloos)
mirror666
Geplaatst: 17-10-11 13:55
Tass schreef:
Naalt, nog 1 nemen?? .
Coole foto he .
mag maar 3 op n dag.. wil er voor ik vanavond naar stal ga ( ) 1 en voor t slapen gaan... zo ff op bed liggen...
alleen diclophenac mag je weer niet samen met ibuprofen in nemen. wel met paracetamol.
mij hebben ze toen aangeraden een buffertje te bouwen van paracetamol. dus als je er 6 op een dag mag, ook 6 op een dag nemen en dan om zoveel uur eentje.
mij is gewoon niks gezegd ik vond diclo al raar.. omdat er inderdaad ''ontstekingsremmer'' op staat.. Daar heb ik niet zo'n last van.. T is gewoon beurs.. Paracetamol erbij zal ik zo 's proberen. Morgen moet ik naar school voor 'n presentatie, als dat pijnloos kan zou kei fijn zijn
Naalt... Toen paardlief op mijn arm heeft gesteigerd moest ik ook diclo nemen . En nu voor mijn knieen moet dat ook, alleen op de momenten dat ik pijn heb .
Wil je echt niets meer voelen, dan moet je gaan voor de naproxen (aleve feminax) dat is het nog heftigere broertje van de ibru
Ik ga met kneuzingen en peesontstekingen niet meer naar de HA dan zit ik er elke twee weken wel Heb voorraadje Diclo voor de ontstekingen. en evrder een goede voorraad pijnstillingen. En Arnica D6 in pil en druppelvorm en smeer geniaaaaaaaaaaaaaaal spul.
mirror666
Geplaatst: 17-10-11 14:16
ik ga normaal gezien echt finaal trippen van 1 diclofenac... 2 dagen roze olifanten ervan.. maar nu nergens last van. En alles blijft gewoon zeer doen...
@evelli; ach ik ben maar wel gegaan omdat er mensen door minder een ruggenwervel beschadigen... en ik was van plan over 70 jaar nog dezelfde rug te hebben...
Ik geef je groot gelijk hoor bij zo'n knal zou ik ook gaan. Maar ik ga nogal makkelijk "stuk" en kan het inmiddels goed inschatten maar mocht ik er over twijfelen ga ik ook bellen hoor gelukkig blijft mijn rug goed buiten schot. Zijn vooral mijn knieen die er het meeste onder lijden
Dennis
Geplaatst: 17-10-11 14:20
Ik heb nooit zo veel pijnstillerd. Dan ga ik te lang door en sloop ik mijn lijf ben ik bang. Met m'n gebroken teen werkte ik gewoon door zonder pijnstillers, nam ze alleen voor het slapen gaan om wel voldoende slaap te krijgen omdat pijn zo vermoeiend is. Dus geen ervaring. Heb wel nog een vol doosje Diclofenac liggen.
mijn knie heeft een mooie blauwe plek nu maar ik weet niet waarvan
Die rug vertrouw ik nog altijd neit helemaal overigens. Hij heeft alleen gevoeld.. daarmee speur je geen breuken op.. In m'n omgeving paar mensen meegemaakt die toch wat hadden.. we shall see Ik duik na m'n bakje fruit even m'n bed in. Ben echt stuk, en zitten gaat niet zo best meer...
Er wordt vooral een hoop over diclofenac gekletst Ik neem eigenlijk nooit pijnstilling, ook niet gedaan toen ik mijn polsen zo overbelasd had.
Net lekker paardje gelongeerd, ze ging goed! Zo nog even met de honden wandelen, maar moet mezelf wel opporren om in beweging te komen. De honden zijn juist reuze actief dus die zien een wandeling wel zitten denk ik zo, haha.
ik ''moet'' wel nu.. Kan met al maar amper staan/zitten/lopen/liggen... Zonder word ik helemaal gek vrees ik.. Net even gebeld, naar de huisarts zelf. Maar de verwachting is dat ik hier nog wel een week of 6 mee zoet ben... 6 weken ik hoop dat ze geen gelijk hebben
frensies hond ook al zo actief, die grote bij m'n ouders was ook heel de dag al dwars aan het doen
Yup, van kneuzingen kan je flink meer last hebben als van een breuk. Raad je aan om Arnica druppels in te nemen/of smelttabletjes. Of traumeel druppels. En je elke dag in te laten smeren met Arnica of Traumeel gel/gelei wat dan ook.
arnica druppels ga ik zoeken. Heb iig arnica gel staan. Vriendje mag smeren. En heb mn warmwater kruik opgegraven. @tass, nee dat wordt m niet vrees k. Mijn kar hobbelt..
IngridM
Geplaatst: 17-10-11 15:39
Ivys Toeter, is diclo slecht met ibu ? doe het regelmatig (bijna dagelijks..... )
Ik heb bij gelezen, maar kan nu niet op alles reageren helaas, naaltje veel beterschap. Veel mensen hebben genoten van het mooie weer en een aantal hebben auw. Mijn tweespan
Keet
Geplaatst: 17-10-11 16:25
Ziet er goed uit Sandra zou alleen de lepels van de hoofdstelletjes afhalen heb je toch niet nodig en laat de koppies veel mooier uitkomen En je disselriemen een halve meter korter maken en voorzien van veiligheidssluitingen