Tja springen is voor mij ook niks, en ook nooit iets geworden, met mijn 1e pony wel, maar daar hoefde ik alleen maar op mee te liften, die sprong alles !
ze laten die man in de les meerijden omdat hij vorig jaar en het jaar ervoor ook koetsiersbewijzen meegelopen heeft, maar ik vind het griezelig omdat hij al een winter stil gestaan heeft, en ook dressuurmatig niks kent.
Melody die hoestte gisterenavond met longeren niet meer, maar neem vanavond toch de 2 pony's van die kennis mee, haar trailer is verkocht, en morgen kan ze de "nieuwe" halen, dus kunnen we allebei mennen vanavond.
Melody mag wel een lesje overslaan.
Tine gaat lekker op buitenrit !! heerlijk, veel plezier !! het is erg mooi in Gasselte, superomgeving.
VHU schrikt van de megarekening van de paardjes....ja dat is een groot nadeel als je ze zelf niet thuis kunt hebben, lekker verhuizen naar het platteland ??

Maar ja dan heb je niet meer de luxe dat iemand anders je paardjes voor je verzorgd als je zelf niet kunt..
Moeilijk om een nieuw thuis voor een van de pony's te moeten vinden wat ook echt past !! dat het voor jezelf ook goed voelt !!
Iedereen werkze of studeerze of......veel plezier bij het vrij zijn !!
Ga zo zoontje naar school brengen en naar het werk.