Gaat het weer een beetje Naaltje? Had je wel goed gegeten / gedronken? Is echt zo naar als je zoiets krijg, kan er over meepraten. Heb altijd wat te eten, water en imigran neusspray in mijn tas nadat ik een aantal jaar geleden hyperventilerend van de hoofdpijn uiteindelijk in een ambulance ben geeindigd
Bij mij heeft het gewoon te maken met stress, slecht slapen, verkeerd / te weinig eten en wat ook heel heftig kan werken is te veel en te scherp licht. Het licht is momenteel ook heel vervelend, als het zo laag staat. Of als je in het donker een auto achter je hebt rijden die de lampen verkeerd heeft gesteld.
Vandaag alleen 's ochtends heel vroeg en net de pony's gezien, gevoerd, gemest, aai over hun bol en weer verder. Heb me de hele dag rot gehaast en uiteindelijk alles gedaan wat ik moest doen, alleen koken zat er niet meer in, dus we hebben pizza's laten bezorgen 
@IT: Wobbe is prachtig!
Besef me dat ik die neusspray eens op houdbaarheid moet bekijken want heb het nog nooit gebruikt
maar vond het zo eng om eventueel nog eens mee te maken dat mijn huisarts met dat toen maar meegegeven heeft...
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 01-10-10 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt