Baudyh.Super leuk Janouk 4 dagen
De bodem was bij ons wat ontdooid, dus kon Cathey eindelijk weer laten galopperen aan de longeerlijn. Vond ze heerlijk.
Verder hier ook beetje suffig dagje, soort van mishandeld bij de mondhygieniste ... zit ook nog steeds met nasleep van die kaakontsteking het is nog steeds niet 100% weg
moet nu in april weerkomen
maar goed alles voor een gezond gebit / gezonde kaak. Moest mezelf vanmiddag erg motiveren om weer uit mijn stoel te komen, het was hier zulk koud rillerig weer
kan daar helemaal niet tegen die natte kou
Wei en bak zijn nog steeds knotsbevroren en spiegelglad. De wei is dus ook 1 grote puinhoop met oude mest, want ja, die zit nog vast. Paarden vervelen zich te pletter, maar ik heb niet de tijd en/of puf om op en neer te rijden naar een binnenbak. Zelfs geen tijd om maar wat te wandelen met ze, want ben steeds laat thuis van werk en heb nu veel werk aan de stallen (erg prettig met flinke tennisarm) Bovendien heb ikzelf geen bakkaart meer, ben ook niet meer lid van een vereniging. Ga toch geen wedstrijden meer rijden. In ieder geval voorlopig niet.
Fijne dag nog verder
maar goed kon daar ook niet veel meer doen dan poetsen dus heb haar een lekkere massage gegeven.
jaja
. Nu wonen we natuurlijk centrum Rotterdam en staat ons stadsdeel bekend om haar slechte luchtkwaliteit en dan als het blijft hangen heb ik er idd echt last van. Durf je bijna geen adem te halen, wat ook niet helpt natuurlijk. Het is hier idd ook zo bij bepaald weertype afgezien van vorst.
en meestal zet ik haar dan eerder binnen. Had het wel gevraagd aan stalgenootje maar heb geen berichtje terug gehad dat het was gedaan.

}