Spoiler:
Meer info over mijn werk kan per pb, helaas heb ik allerlei meelezers. Maar omdat jullie zo lief hebben meegeleefd/meeleven denk ik ik laat het jullie even weten. Is niet zozeer verandering naar iets nieuws, meer terug naar waar ik mee gestopt ben toen ik in dienst kwam bij waar ik nu werk. Dus prima om daar weer mee te starten. Lekker vertrouwd en geen stress.
Wordt flinke bokt-meeting daar in Hellendoorn
Wat grappig Avaluna wat je dochter wil gaan doen
Banaan gaat er bij mijn pony's echt niet in, ook niet bij mijn vorige paarden hoor. Die lustten dat echt niet. Net als iets als sinasappels of mandarijntjes. Nu geef ik dat soort dingen ook nooit aan ze. Zijn geen apen vind ik dan. Maar soms geven anderen het of willen het proberen op wedstrijd e.d. als je zelf een banaan eet of iets in die richting. Nou die van mij kijken je dan echt aan alsof je niet goed bij je hoofd bent. Geloof dat alleen Snuitje het wel lustte. Maar die dronk ook uit een flesje.
Ik heb nog maar weinig positieve verhalen gehoord over speedibeet en moeilijkere eters, loopt ook heel topic over op bokt.
Pony's staan er nog steeds goed bij, ook met de regen. Dan rennen ze naar de container, vooral om uit de wind te staan trouwens , ze gaan er niet echt helemaal in. Zodra het dan weer wat minder hard regent gaan ze er weer uit.
Ze vreten trouwens distels, stonden paar van die enorme bossen, daar happen ze zo in.
Vandaag dus bezig geweest met het onkruid, begint er ondertussen wat gefatsoeneerd uit te zien