Baudyh succes in de tandartsstoel!
Biancacoo gelukkig viel het mee!
Janouk, beterschap! fijn dat je hebt genoten op de kar!
Maisie, ja een voedster. Maar mijn andere voedster doet dit niet, daarom schrok ik er zo van

Heb nu elke keer als ik eten geef mijn hand erbij gehouden, zodat ze wat meer aan mijn hand wendt en vanochtend maakte ze al minder rare geluiden

Ik heb gister trouwens een fijne menles gehad. Veel complimenten ook dat ik ontzettend netjes reed en goed op de buitenhand. VOnd ik ontzettend fijn om te horen! Vorig zomer geleerd van instructeur en verder zelf veel mee geoefend, maarja of je het dan goed doet weet je niet
Maar blijk dus netjes te rijden
Moet alleen wat minder druk op de binnenteugel nemen.Daarna 4 uur lang bezig geweest met schoonmaken van de lagers en eindelijk ben ik van het vervelende geluid af dat mn kar maakte

biancacoo! Zo oneerlijk
Vriendje
Dids mag gewoon lekker blijven werken dus

om hun jas uit te doen
Biancocoo.... heftig hoor. Zeker als je iemand al zo lang meemaakt....
en dan vanavond maar weer vroeg naar bed
wat fijn dat je met Sil weer zo lekker bezig bent, helemaal top!

(maar goed ook, zit chorizo in, dus als er iets sterk ruikt
. Dan duwt ze je opzij, of gooit dat hoofd opeens naar voren, of staat als een blok stil. Zo van, je denkt dan wel dat je wat over me te vertellen hebt maar laat eerst maar eens zien hoe je in elkaar steekt
lekker Aks. Nou hier bezoeken afgezegd zelfs met 2 paracetamol op blijft de wereld nogal vaag vandaag
plus dat ik hier met thermokleding aan in de woonkamer zit want heb het steeds steenkoud terwijl het gewoon 20 graden is..... 't Is maar een rottig griepje zeg, zo een die maar blijft hangen
heerlijk zo'n fijne jas! Ik heb zelf een jaar of drie geleden denk ik dat het onderhand is zo'n superjas gekocht bij Agradi, was niet eens zo duur maar in de winter woon ik er zo'n beetje in.
wil gewoon weer lucht