[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:01

@Prinsje: de buitenbak is echt super en ook goed te mennen *\o/* *\o/* . Ben er heel blij mee :j . Fijn dat het longeren goed ging en hahaha nog voorbij de wei gerend.

@Janouk: dat is dan idd wel even spannend zo totaal anders rijden, ben benieuwd.

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:06

vraagje,

hebben alle vrijwilligers nu mail gehad van mij??

als je nog geen mail hebt gehad maar wel meehelpt, meld het hier even of pb of mail, trailteam@live.nl

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:16

@Avaluna: Geweldig!!!! Benieuwd naar af-foto's van de bak natuurlijk ;-) (mag je dochter weer d'r haar zo mooi opsteken :D en ik neem aan dat ze de laatste maanden stuk fitter is gelukkig nu ik je er niet meer over hoor, is het op school ook goed bij te benen voor haar nu ze deze winter best vaak ziekjes was???)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:22

@Prinsje: het gaat idd een heel stuk beter met d'r. Ze heeft best veel gemist en ze is tussendoor ook nog wel eens thuis geweest om bij te tanken, ze zit in groep 4 en hoewel ze best al veel moeten kennen/kunnen gaat het gelukkig allemaal prima met de kleine professor.
Ik zal gauw weer eens foto's maken :j, moet er dadelijk trouwens eerst een dode duif uithalen :o :') , hier loopt een fanatieke kat rond (niet van ons), die legt ook regelmatig muizen voor Connors speelhuisje _O- .

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:28

dat is een knappe professor dochter ;-)
fijne kadootjes van een katmans :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:19

Janouk: altijd nuttig, nieuwe inzichten van andere instructeurs :j . Ik wil er tzt ook een instructeur/trice bij hebben voor 1 x p/m, gewoon voor een andere invalshoek. Nu nog even niet... eerst L worden :) .

Bicci zit ondergedompeld in werk en hapt af en toe even lucht boven het werkoppervlak!

Frensie helpt de staleigenaren..... ik ook, kan het gewoon niet laten. Ben niet gewend de "verwende" pensionklant te spelen, dus op dagen dat er werk aan de winkel is en / of er geen stagiaires of cliënten zijn, prik ik graag ff een mestvorkje mee :Y) :D .

Tine: jammer voor je zoontje, maar dat hoort erbij! Hij zal ook moeten leren tegenslagen incasseren. Hier nog zo'n fanatieke zoon die van slag kan zijn als het niet lukt met de badminton :D .

Vanmorgen Ster na bijna 2 maanden gelongeerd. Ze ging weer eens lekker buiten haar boekje :+ . Volle sjas door het natte zand, buikschuif over de grond, bokken, heerlijk om te zien dat die keurige tuttebel toch ook af en toe eens lekker uit haar plaat kan gaan :D . Daarna netjes de pessoa vastgeknoopt en gewoon braaf doen <3 .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:44

Net heerlijk bijna 3 uur geslapen. Heb alleen nog geen leenauto en dat is met deze regen niet heel erg fijn. Maar goed, wil ook niet de zeurklant gaan uithangen, dus wacht nog tot morgen, als ik dan nog niets heb, ga ik weer bellen.

Ondertussen zijn we ook bezig om een proefrit met een Transporter te regelen. Ben benieuwd.

Nou, ik ga eens wat klusjes doen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:45

VW transporters rijden :+: :)

ik blijf hier hopen dat het nog droog wordt zodat ik nog wat kan gaan doen buiten. Maar vrees van niet :+ In de tussentijd puinruimactie gestart.

@gem; paard helemaal :):) :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:53

Ja, maf beest :+ . Wordt genoeg mee gereden, gewandeld, staat overdag altijd buiten, maar ik vind het erg leuk om te zien dat ze dan toch heerlijk ff kan dollen :') .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:48

Zaterdagochtend proefrit. Ben benieuwd.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:48

Het is inderdaad een beetje nat in Ermelo :( maar dat deert niet, Det doet t super! Heb al verscheidene bokkers gezien. Zit nu ff op te warmen in de camper.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:49

@Gem: hier kunnen ze dat ook wel eens lekker aan de longe <3 .

Hier idd weer regen, ga dan ook even plat :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:53

Hier ook eindeloze regen. Leuk dat je wat bokkers ontmoet!!

Moet nodig opruimen in huis.... geen zin of puf.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:55

ik moest ook opruimen hier Tine...
heb lekker de deur dichtgedaan van die kamers en zit in de woonkamer (die was lekker opgeruimd := )

en de verwarming flink omhoog gedraaid, ik had het me koud :brr: Staat nu op 22,5, best bizar in juni !

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:57

PrinsjeH schreef:
en de verwarming flink omhoog gedraaid, ik had het me koud :brr: Staat nu op 22,5, best bizar in juni !

:oo

Hier staan balkondeur en slaapkamerraam open (dat betekent dat in 2 van de 3 ruimtes die we hebben wat open staat) en ik zit in een hemdje binnen!
I like :D (oke, 't natte vind ik minder :+ )

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:09

:brr:

:oo

:brr: x 2

:D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:45

Inderdaad koud, nat & ellendig. Ook mijn auto stopte ermee :( maar goed ben weer thuis maar heb het wel helemaal gehad.
Moet nog boodschappen doen, honden uitlaten en het is hier een zooi.
Oftewel welkom thuis :\

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:50

getsie, al die stoppende auto's _-:(

:(:) voor niet leuk thuiskomen van VHU

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:51

Het is hier nu eindelijk droog. Wel apart. Image en Bjorn hebben redelijk rustig de hele middag buiten gestaan. Wel alert op zoek naar Janouk. Als Janouk naar wedstrijd of les is, zijn we altijd mee, dus laten wij Image altijd op stal staan. Ze weet niet anders en is dan rustig. Nu is alles anders dan anders. Dus Image buiten gezet met de Fjord voor het eerst.

Maar nu heb ik ze net binnen gehaald en gevoerd en tijdens het eten werd Image helemaal gek. Schreeuwen en steigeren op zoek naar Janouk. Zelfs eten was niet interessant. Ze mist haar Haflinger. De Fjord is niet genoeg :(:) Ze staat hier naast mijn kantoor in de stal te schreeuwen.
Blijkbaar had ze verwacht dat bij het eten de Haflinger er wel zou zijn. Ik heb haar bovendeur maar dicht gedaan, voor het geval mevrouw denkt over de deur heen te komen. Ik hoop dat ze straks rustiger wordt, anders kan ik nog niet rustig slapen }>

Paul was vanmiddag lekker nog natter geregend. De instructrice wil dat Janouk verder zakt achter, maar ze is flink overbouwd, dus dat is gewoon moeilijk voor haar. Soms moet je gewoon genoegen nemen met wat het paard kan. Ze heeft nu eenmaal haar bouw niet mee. :D maar ze doet het er anders prima mee.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:54

arme Paul in de regen :(:)
en Image mist Janouk

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:39

Grappig hoe paarden dan toch op elkaar gesteld blijken te zijn. Ik hoop wel dat ze stil wordt en je vannacht gewoon kunt slapen.
Rembrand is ook overbouwd, tja, soms moet je gewoon tevreden zijn met hoe ze lopen. Sommige dingen kun je nu eenmaal niet veranderen.

VHU ook al met autopech. Heb je auto toch niet aangestoken he???

Bah, volkswagendealers..... Had ik een afspraak, bellen ze alweer af. ( we hebben in verleden slechte ervaringen met vw dealers en lijkt erop dat dat nog zo is)

edit: te vroeg geklaagd, ze belden net dat het toch wel weer doorgaat.

Moet gaan koken, maar heb er weinig zin in..... Maar ja, gisteren ook al ongezond gegeten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:04

Ik ben er ook nog niet klaar mee, met onze garage, want het betreft de distributie riem, die 10.000 km geleden is vernieuwd, maar nu dus kapot is gegaan (met bijgaande schade -:(- )). En dat moet niet kunnen. Nu is dit een hele goede garage, tenminste, tot nu toe, dus ik ben benieuwd hoe ze dit gaan regelen... en ik had net in mijn hoofd om de vorige wagen van Nouvel te gaan kopen (die staat nu op marktplaats, Gem even kijken dan zie je hem wel volgens mij was jij ook geinteresseerd) maar met de rekening die dit gaat kosten gaat dat hem voorlopig even niet worden -O- dus daarom nog een extra -:(-

Met VW trouwens hier trouwens uitstekende ervaringen, zo ook met onze 'om de hoek garage'. Maar ik denk dat hier in de stad elke garagehouder gewoon dienstverlenend moet zijn en dus ook wel goed, anders gaan mensen heel makkelijk naar een ander en overleven ze dus niet. Zoiets als een gammele leenauto dat heb ik dus nog nooit meegemaakt, hier in de stad dan. Had jaren terug een Citroen dealer in Krimpen a/ IJssel (had ik toen mijn auto gekocht) en die was echt waardeloos.

@Janouk als ik het zo lees weet ik het niet hoor, met de instructie die Paul nu krijgt, zal allemaal wel geweldig zijn 'op de namen' maar jullie paard loopt ZZ zo slecht doet ze het niet in de dressuur **understatement** en dan zou het opeens heel anders etc? Sommige instructeurs willen hun stempel drukken op een combinatie die ze niet kennen en/of maar een of twee keer in de ring krijgen. En daar geloof ik dus totaal niet in. Als ik Paul was zou ik me er niet teveel van aantrekken (en ik hoop dat Janouk dat ook niet doet). Je kunt je paard zelfs de vernieling in rijden of dat ze een blessure oplopen door die flauwekul....

Daarom heb ik zelf zo'n hekel aan instructeurs die het opeens totaal anders willen doen bij zo'n ervaren combinatie, dat slaat in mijn ogen echt nergens op.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:06

VanHuisUit schreef:
@Janouk als ik het zo lees weet ik het niet hoor, met de instructie die Paul nu krijgt, zal allemaal wel geweldig zijn 'op de namen' maar jullie paard loopt ZZ zo slecht doet ze het niet in de dressuur **understatement** en dan zou het opeens heel anders etc? Sommige instructeurs willen hun stempel drukken op een combinatie die ze niet kennen en/of maar een of twee keer in de ring krijgen. En daar geloof ik dus totaal niet in. Als ik Paul was zou ik me er niet teveel van aantrekken (en ik hoop dat Janouk dat ook niet doet). Je kunt je paard zelfs de vernieling in rijden of dat ze een blessure oplopen door die flauwekul....

Daarom heb ik zelf zo'n hekel aan instructeurs die het opeens totaal anders willen doen....

Helemaal mee eens!!!! Laat je (of Paul) niet gek maken!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:10

Ik ben toen ik Z was eens weggelopen hoor uit een clinic van zo'n zeer bekende persoon in de dressuurwereld. Ben wel fanatiek maar je kent zelf je paard toch het beste en ook hoe ver je wilt gaan, nou zo ver als die persoon wilde gaan, never nooit niet.
En zo heb ik het ook wel gehad met lessen.
Even goede vrienden, maar niet bij mijn paardjes :n

Nou ik ga ook achter de potten en pannen :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:25

Pff het is idd nat hier in ermelo, heb wel medelijden met degene die hier op kamp zitten.
Ik ben aan het werk, is ook nie leuk in de regen maar is dan niet anders.
Met weekje vakantie wil je toch beetje lekker weer