geen mac voor mij(oke alleen de frietjes dan)
pizza....1 klein stukje,hoewel laatst iemand zo"n steenbakoven heeft en me daar een stukje zelf gemaakte pizza gaf...waanzinnig lekker(niet teveel komen daar)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

moet die ook eens aan het werk, en doet mijn hca sulky ook weer eens iets, hahaha.
) Als we even tijd hadden, liepen we naar buiten om te roepen op haar, ik zelfs tot 10 uur 's avonds. Mijn ouders hadden de hoop al opgegeven, ik begon mezelf ook te vertellen dat ik het moest aanvaarden.
Gelukkig heeft ze de open beenbreuk overleefd (2 helften van haar been zitten nu wel over elkaar dus haar been staat aardig krom, maar dat is netjes aan elkaar gegroeid en nu kan ze terug heel hard rennen. Sindsdien heeft ze een panische angst als ze Romeo ziet, dus zijn we er vrijwel zeker van dat ze een trap heeft gehad van Romeo..(ze komt vaak in Romeo zijn wei)
).
moet ik mezelf echt achter de broek aanzitten anders heb ik de neiging heel stiekem toch gewoon te gaan rijden/mennen, zo erg is dat. Ik ben zo verslaafd, manlief had gedacht dat dat wel over zou gaan met al die blessures en tegenslag maar het is eigenlijk alleen maar erger geworden lijkt het wel
zucht. 

hij is wel gek om te springen over iets wat ik niet durf 

) leg ik er weer een galopbalk voor, op 2 stappen van de hindernis vandaan. Vind dat alleen vervelend, dan kun je maar langs 1 kant aanrijden..
(Fred heeft mij in de tijd dat ik Dids verzorgde een keer over een hindernis gepraat
)
). Ik liet het ook altijd aan mijn (ervaren) paard over waar hij ging afzetten, was zelf al druk genoeg met blijven zitten
.
Zag nog iemand die bij de mc werkt?
Al bijna 5 jaar gelukkig samen haha.
moet er niet aan denken dat mijne niet terug komt!
was al een beste klus... hoop dat ik hem weer in elkaar krijg haha! Nu wachten op de rest van het tuig, wordt weer een klus haha.
Kon die sleutel echt nergens meer vinden! Dus net ging ik opzoek naar een USBstick, heb ik inene 2 sleutels in me hand
uit een tas waar ik echt niet had verwacht dat ze daar zouden liggen
Waarschijnlijk heb ik ze er zelf ingedaan, zodat ik ze niet kwijt zou raken haha!
Citaat:Wie kan mij leren springen?
) steiltje op ene lange zijde, dan bijv (heel klein
) kruisje op de x, vervolgens op andere lange zijde paar balkjes of zoiets. Daar ga je lekker overheen rijden, gewoon steeds achter elkaar. Lekker zingen tussendoor. Eerst alles in drafje, later misschien in galopje.
en er met hart en ziel over gaan. Desnoods doe je dus eerst alles op het 1e gaatje en dat honderd keer dat het onder alle omstandigheden goed voelt. Dan op 2e gaatje.
. Ik kan er ook helemaal niks van!
) en het was dus moeilijk om haar te motiveren. Tijdens één training stonden er echter nog wat kleine, 30 cm hoge hindernisjes van iemand die ze niet op had geruimd. Ik overal keurig omheen of voorlangs rijden...... tot ik bezig was met een grote volte in galop, van lieverlee verkleinen en weer vergroten. Madam zag ineens haar kans schoon, greep het bit en stormde op een hindernisje af! Ik kon er niks meer aan doen, god zegene de greep!! Pluk manen gegrepen, ogen dicht en hopla
!!! Daarna heeft ze nog een kwartier staan dansen, snuiven, staart in de lucht en liep de sterren van de hemel
! Ik heb daarna nog heel wat keertjes een klein sprongetje gebouwd en op dezelfde manier er overheen gegaan
. Mooi verhaalCitaat:Pluk manen gegrepen, ogen dicht en hopla !!! Daarna heeft ze nog een kwartier staan dansen, snuiven, staart in de lucht en liep de sterren van de hemel
als ze springgefokt zijn / het in zich hebben vinden ze het inderdaad zo ontzettend leuk dat ze alles doen om te springen. Een van mijn vroegere paarden sprong uit zichzelf in de paddock als we wat neerzetten ging ze daar zomaar een paar keer overheen
).