[AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:53

Muronia schreef:
Ivy_power welkom terug, kan gebeuren he? Wat zonde van je hippiade, maar je bent er mooi wel geweest. Goede instelling, wijze les uit halen en doorrr. Gefeliciteerd met je bestgaand menpaard-titel!

Dierenfan ah sneu dat je pup groeipijn heeft. Gebeurt dat vaak? Of is dat iets voor grotere rassen? Ik heb boomertjes gehad tot nu toe, eigenlijk nooit groeipijn opgemerkt. Wel ontzettend pubergedrag _O- . Super dat je paard nu weer helemaal goed loopt!

Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt met een startkaart aanvragen bij de knhs? Ik ben nog altijd lid en sinds januari ook lid van een menvereniging. Ik zag iets staan over dat ik eerst een wagennummer moet aanvragen? Wat houdt dat in? Ik heb de datum voor ons debuut, 22 november wordt dat dus we hebben nog wel even maar ik wil het wel op tijd goed geregeld hebben.

Spannummer moet inderdaad eerst aangevraagd worden bij de KNHS, dat kan gewoon via de mail. Als je paard al geregistreerd is kun je daarna gewoon een startkaart aanvragen.

Mooie hond Dierenfan!

Lastig die zenuwen Ivypower, ik kan het me helemaal voorstellen maar wel echt een enorm knap paard.

Jorex, bestaan er ook men vliegendekens voor die mini's? Ik kan me wel voorstellen dat Alex overgevoelig is na het scheren, de haren beschermen natuurlijk in principe de huid.

assie

Re: [AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:15

Dat spannummer heb ik volgens mij gewoon vanzelf gekregen :? . Zorg dat je lid bent van een menvereniging, of een vereniging met mentak. Anders kun je geen startlicentie aanvragen.

Leuke hond Dierenfan. Zuur van de groeipijnen.

Jammer van de zenuwen ivypower. Gewoon veel doen. Wordt het vanzelf beter.

Muronia

Re: [AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:14

Ah gosj hij groeit dan ook flink dierenfan. Ik heb vanuit mijn kindertijd al angst voor herdershonden maar hij ziet er wel heel lief uit <3 . Hopelijk snel minder last.

Ik heb vanmorgen een mailtje naar de knhs gestuurd en nu al reactie. Ik heb nummer 5444 gekregen, nou dat is wel makkelijk om te onthouden :D . Is dit nu het nummer dat aan de zijkant van de wagen moet komen bij alle wedstrijden of wat moet ik met dat nummer doen? :+

En dan kom ik bij mn volgende punt, nu toch wat serieuzer na gaan denken over wat voor outfit ik moet hebben ervoor. Ik las dat een menschort niet meer verplicht is? Ik heb me net 1 gekocht in de kleur van ons stamboek (groen). Mijn eigen wagen is zwart/rvs met blauw in de wielen. Ik heb nog wel wedstrijdkleding van mijn rij-tijd (zwart jasje/zwarte cap/witte rijbroek), maar op zich zou ik het niet erg vinden om iets anders te dragen. Sowieso liever geen rijbroek/laarzen. Maar wat dan wel he? :=

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:47

Mooi nummer,ik kreeg toen ook een makkelijk te onthouden nummer 3773
Ik reed met een onderhetzadel- dressuurjasje maar wel stretchstof met zwarte spijker/broek met menschort en zwarte bergschoenen,reed ik met de andere wagen(bruine) had ik bruin wedstrijdjasje enz.
Ik was wel super blij dat de handschoenen in de dressuur niet meer hoefde...blote handen voel ik beter de leidsels,ik ging knijpen met handschoenen in de leidsels

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:13

Hey, wat dom van mij. Ik dacht dat er blauw in de wielen zat, maar dat is gelukkig niet zo. Zwart/rvs is hij dus. Daar kan ik wat makkelijker een kleurtje mee matchen.
Afbeelding

Dan zou ik dus mijn zwarte cap, zwart wedstrijdjasje met een wit wedstrijdshirt eronder (moet dat ook met plastron of kan zonder?) Kunnen aan doen. En een broek naar keuze, want er komt een groen menschort omheen. Schoenen ben ik wel beperkt mee, ik kan geen veters meer strikken of ritsen open/dichtdoen en ik moet er makkelijk in en uit kunnen komen. Ik kan mijn rug niet meer zover buigen namelijk. Ik zweer tegenwoordig bij sketchers slipp ins. Zou dat mogen (zwart)?

Ik men wel met handschoenen, normaal met mn zwarte rijhandschoenen. Maar die moeten dan licht van kleur zijn las ik. Maar wit matcht nou niet echt mooi bij de rest :')

En dan moet dat groen nog ergens terugkomen eigenlijk he?

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:17

groen sjaaltje om je nek,menfrontriem maken met groene steentjes erin.
sketchers is toch oke,zou wel zwarte broek aantrekken,prijsuitreikingen zijn meestal niet op de koets en staat zonder menschort wel netjes.