Muronia schreef:Ivy_power welkom terug, kan gebeuren he? Wat zonde van je hippiade, maar je bent er mooi wel geweest. Goede instelling, wijze les uit halen en doorrr. Gefeliciteerd met je bestgaand menpaard-titel!
Dierenfan ah sneu dat je pup groeipijn heeft. Gebeurt dat vaak? Of is dat iets voor grotere rassen? Ik heb boomertjes gehad tot nu toe, eigenlijk nooit groeipijn opgemerkt. Wel ontzettend pubergedrag. Super dat je paard nu weer helemaal goed loopt!
Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt met een startkaart aanvragen bij de knhs? Ik ben nog altijd lid en sinds januari ook lid van een menvereniging. Ik zag iets staan over dat ik eerst een wagennummer moet aanvragen? Wat houdt dat in? Ik heb de datum voor ons debuut, 22 november wordt dat dus we hebben nog wel even maar ik wil het wel op tijd goed geregeld hebben.
Spannummer moet inderdaad eerst aangevraagd worden bij de KNHS, dat kan gewoon via de mail. Als je paard al geregistreerd is kun je daarna gewoon een startkaart aanvragen.
Mooie hond Dierenfan!
Lastig die zenuwen Ivypower, ik kan het me helemaal voorstellen maar wel echt een enorm knap paard.
Jorex, bestaan er ook men vliegendekens voor die mini's? Ik kan me wel voorstellen dat Alex overgevoelig is na het scheren, de haren beschermen natuurlijk in principe de huid.