Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik stop er ook mee hoor, steeds dat gedoe met het voer. Ze eet haar Pavo Sportsfit en Subli ponybrok in principe goed (eet langzaam, maar wel alles op) en ze vindt Havens Slobber en Pavo Slobber lekker. Nou dat is wel genoeg keus denk ik 
lichter en luchterig dan een tarwemeel pannenkoek. Had gast die glutenvrij dieet had. 

heb met dit weer ook extra last van mijn lijf, paard ff gemest, gevoerd (zonder troepjes erin
) en gepoetst, dat was het voor vandaag. baudyh schreef:@vhu aan de ene kant wil je met alle macht dat ze liquihorse relax eet. Ik neem aan voor het hoge aandeel magnesium. Je wil haar dus rustiger hebben en aan de andere kant geef je pavo sportfit ( met gerst, gepunte haver en zwarte haver)...........
je geeft haar dus energie die je eigenlijk niet wil.
Gem schreef:Baudy, misschien kun jij de samenstelling van Sportsfit uitleggen?
Op mijn vorige stal voerden we namelijk o.a. Mijten Dinner (muesli met geplette haver) en Mijten Gerstemix (muesli met gerst ter vervanging van haver). De gerstemix werd gegeven aan paarden die te heet werden van haver. Ik begrijp dan eigenlijk niet waarom Sportsfit zowel gerst als gepunte haver en zwarte haver bevat.

En lekker pannekoeken! 

en ze eet liever uit een net (met grote gaten, niet met kleine gaten) dan van de grond.