Biancacoo schreef:alternatieven genoeg voor goede beleeradressen denk ik zo, waar minder dwangmatig gehandeld word.
maar, die kosten wellicht iets meer.....
Niet denken dat het mij om de kosten gaat aub! Want dat is absoluut niet waar! Wist namelijk nog geeneens wat hij zou kosten daar had ik het niet over gehad!!!
Ik zoek iemand die mijn paard rustig en fijn aan huis kan beleren, maar gezien dat moeilijk te vinden is denk ik dat het toch wegbrengen wordt.
Stal de vries is voor mij dan ook dichtbij hebben jullie hier dan nog ervaringen mee?
De kosten maakt mij echt niet uit! Bij de vries is het 150 per week dat is een nette prijs gok ik. Maar hier kan ik dagelijks op de scooter naartoe.
Mijn paardje wil ik graag net zoals nu elke dag blijven zien en ik heb geen auto helaas. Zelf doe ik altijd alles heel rustig en relaxt met haar en ik wil absoluut niet dat het dwangmatig gaat gebeuren. Mijn paard is heel braaf en heeft geen cruwe methodes of een pak slaag nodig, bijzondere situaties daar gelaten maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik ben heel erg blij dat jullie met mij willen meedenken en daar ben ik ook ontzettend dankbaar voor.
Ik zoek gewoon een fijn adres waar alles in rust en met respect gebeurt