happytime schreef:Henkie liep inderdaad eerst voorop, maar uiteindelijk hebben we Sjors voorop gezet, omdat hij meer bevestigd is in het tandem.baudy:leuk hoor een nieuw project
![]()
poeltje: vraagje over je tandem: ik zie dan henky voor staan en dan weer achter,welke pony staat het gunstige achter en waarom(ik vind tandem zo gaaf om te zien en las over tandem-tekort op kampioenschappen.....maar ik droom zelf nog ff verder,maar wil er wel over leren)
Henkie leek soms wel dronken voorop.

Ons dressuurspan is daarom ook Henkie achterop en Sjors voorop en ons marathonspan is Peppie voorop en Sjors achterop.

Mijn bericht was inderdaad ineens veranderd, mobiel deed heel vreemd en toen was het gedeelte over mijn oma ineens weg.

Mijn oma was gisteravond gevallen op haar kont. Ze heeft een melder om haar nek die ze kan indrukken voor hulp.
Had ze gelijk gedaan en daarop kwam de thuiszorg bij haar. Ze hebben niet gecontroleerd hoe ze eraan toe was en hebben haar zo naar bed getild.

Dokter erbij gekomen en met de ambulance naar het ziekenhuis...
In het ziekenhuis bleek dat ze haar heup had gebroken en een paar uur later lag ze al onder het mes.
We zijn de hele middag en avond in het ziekenhuis geweest en twee uur terug was de operatie klaar.
Alles is goed gegaan en oma was weer goed bij kennis.
Nu afwachten hoe de komende 24 uur gaan lopen. Sorry als het bericht warrig overkomt, zo voel ik me op dit moment ook.