[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:20

Frensie bekomen van de schrik! Wow, ik zou me ook kapot schrikken! Maisie, wat een rotnieuws. ;( Afschuwelijk!

happytime schreef:
baudy: +:)+ leuk hoor een nieuw project :))
poeltje: vraagje over je tandem: ik zie dan henky voor staan en dan weer achter,welke pony staat het gunstige achter en waarom(ik vind tandem zo gaaf om te zien en las over tandem-tekort op kampioenschappen.....maar ik droom zelf nog ff verder,maar wil er wel over leren) O:)
Henkie liep inderdaad eerst voorop, maar uiteindelijk hebben we Sjors voorop gezet, omdat hij meer bevestigd is in het tandem.
Henkie leek soms wel dronken voorop. :)) Sjors is de beste achterpony, maar doet het vooraan ook vrij goed.
Ons dressuurspan is daarom ook Henkie achterop en Sjors voorop en ons marathonspan is Peppie voorop en Sjors achterop. :j

Mijn bericht was inderdaad ineens veranderd, mobiel deed heel vreemd en toen was het gedeelte over mijn oma ineens weg. :?

Mijn oma was gisteravond gevallen op haar kont. Ze heeft een melder om haar nek die ze kan indrukken voor hulp.
Had ze gelijk gedaan en daarop kwam de thuiszorg bij haar. Ze hebben niet gecontroleerd hoe ze eraan toe was en hebben haar zo naar bed getild. -:(- Vandaag was er weer thuiszorg geweest en toen vertelde mijn oma dat ze pijn had aan haar been.
Dokter erbij gekomen en met de ambulance naar het ziekenhuis...

In het ziekenhuis bleek dat ze haar heup had gebroken en een paar uur later lag ze al onder het mes.
We zijn de hele middag en avond in het ziekenhuis geweest en twee uur terug was de operatie klaar.
Alles is goed gegaan en oma was weer goed bij kennis.

Nu afwachten hoe de komende 24 uur gaan lopen. Sorry als het bericht warrig overkomt, zo voel ik me op dit moment ook. _O-

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:30

@Biancacoo, waardeloos van je kies zeg...hopelijk kun je snel bij de tandarts terecht :(:)
@Avaluna, wel een beetje om jezelf denken.... :(:)
@Tine, beterschap :(:)
@Frensie, hoe is het nu met je ? Al spierpijn ?
@Poeltje, dat is nogal niet wat met je oma :r
@ Janouk, het paste allemaal in 1 tas...en ja ze hebben hem ook in de kleur titanium speciaal voor Paul :):)

Verders toch ondanks mijn griephoofd toch nog even met Brutus gereden ivm wedstrijd aankomend weekend en morgen weer werken en daarna gelijk door naar de jaarvergadering van ons mendistrict...
Hopelijk slaap ik vannacht iets beter dan gisteren nacht :+

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:35

wowww... poeltje dat is echt *** wat sneu voor 't mens dat ze daarmee gewoon op bed is gelegd :oo

ik vind je stoer ollie! Ik ben al te spaghetti om op te staan :')

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:38

Jeetje poeltje dat is ook wat van je oma !! Mijn moeder werkt in de thuiszorg dus hoor
ook wel eens van die verhalen. Hoop dat ze snel opknapt.

Ollie is een echte bikkel met griep gewoon gaan rijden. Enne gave dingen geshopt op
equitana.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:58

Poeltje, sterkte met je oma!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:09

Poeltje-zo dat is schrikken met je oma,en meteen geopereerd,hoop dat ze snel pijnloos opknapt
Weer wat geleerd met tandem :j
Ollie wat een bikkel om te gaan trainen ,of wilde je gewoon je nieuwe spulletjes testen :j
En voor alle zieke hier.graag geen virus mee sturen in dit topic :9

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:35

@Happytime, ik heb geen tijd om uit te zieken :o en ik hoef deze week maar 1 dag te werken (morgen) en wil me niet ziek melden -O- en op bed gaan liggen...ik heb allemaal verplichtingen die ik niet. Kan afzeggen...dus hopelijk kan ik mijn griephoofd snel uitzwaaien... :wave:

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 00:09

Ollie-dan snel je bed in en morgen weer gezond op :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 04:40

Kan niet meer slapen, hoest mijn longen uit mijn lijf, snuit mijn neus er zowat af. Ben het zoooo zat. Weet niet wie me dit kado heeft gegeven, maar sla me de volgende keer maar over.

Ollie: dapper gemend en morgen werken, Hier ook allerlei verplichtingen die door moeten gaan. Zo lastig.
Poeltje: wat een verhaal over je oma. Hopelijk knapt ze snel weer op.
Maisie: naar verhaal
Bianca: auwie kies afgebroken. Hopelijk kun je er snel terecht
Frensie: ook een nare ervaring. Hopelijk valt het mee met spierpijnen en angsten

Verder weet ik het niet meer. Zit te tollen hier, dus ga maar weer liggen. STraks erg druk, taarten bakken voor feest van zoonlief, smiddags boodschappen halen en zoon naar judo. Eigenlijk s avonds nog naar het theater, heb kaart voor Lebbis. En vrijdag en zaterdag durf ik niet eens aan te denken, 2 dagen gasten in huis.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 07:01

Jemig Poeltje, wat een verhaal rondom je Oma. Wens haar maar heel veel beterschap :(:)

Beterschap voor alle zieke menners hier :(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:38

Poeltje betetschap voor je oma!
Ollie geen tihd voor griep haha was het maar zo simpel. Heb je wel beter geslapen?
Tine drukke donderdag weer. Wat voor taarten ga je maken?

Hier redelijke spierpijn, valt mee. Angst heb ik gelukkig niet zomaar.
Straks wat lekkers halen om te trakteren want dat hoort erbij hahaha.

Fijne dag allemaal

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:00

Goedemorgen,

Heel simpel hoor, appelcake (met chocoglazuur en versieringen) en boterkoek. Laatste vindt zoonlief het lekkerst.
Waardeloze hoestnacht achter de rug. Heb overal spierpijn.

Hier sneeuwt het weer, maar zon probeert ook door te komen gelukkig.

Fijne dag iedereen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:37

hier ook eindelijk snotterig :) eindelijk omdat ik dat al heel de week hoopte, kan nou hopelijk ook weer wat ruiken :))

Vandaag hopelijk ook naar stal :)

beterschap ollie en tine!

@frensie; lekker trakteren :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:06

@Poeltje: wat erg van je oma, wat ondoordacht om haar zo gewoon in bed te stoppen, hopelijk herstelt je oma goed :(:) .

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:31

Arme oma,hopelijk knapt ze snel op!
Ollie is een bikkel en gaat gewoon door.
Tine is ziek,beterschap!
Ask kan weer ruiken.Moet je hier zijn de mest op het land ga je nu ook eindelijk ruiken!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:04

Zoooo hier weer enigszins in het land der levenden :+

@Poeltje wat ongelovelijk stom zeg van hoe ze dat met je Oma hebben aangepakt, arme vrouw. Hopenlijk gaat het goed met het ziekenhuis en fijn dat ze al goed helder was. Zo'n narcose en operatie op die leeftijd is niet niets.
@Maisie bah wat naar en afschuwelijk voor de betrokkenen....

Rest zwaai ik even en :(:) want jullie hadden nogal veel geklets :P

Zo naar stal, heb uur bak gereserveerd om te mennen en wil dat toch wel graag doen ondanks dat ik nog niet topfit ben. En daarbij moet de stal echt uitgemest worden want ik strooi, ivm griep / malaise gevoel al 3 dagen op en doe mest aan de kant, kan niet doorgaan natuurlijk, pony moet er wel netjes bijstaan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:16

goedemorgen..
poeltje..wat enorm zielig voor je oma..zo waardeloos behandeld..en dan zo'n gebroken heup..
ik hoop dat ze goed hersteld !! duim voor jullie ! arme oma..

Verder..beterschap voor iedereen..

mijn kies word vanmiddag gerepareerd...zo geen zin in..maar moet wel, anders komt het niet goed.

verder..nog van alles te doen..stallen...hondjes...huishouden..en...nog veel meerrrrr.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:24

Ik moet straks ook in de tandartsstoel maar dan bij de mondhygiene.Maar meestal ook wel pijnlijk.Voor een goed doel denk ik maar.

maar succes bianca!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:37

Tandarts brrr succes !!!

Enne wou nog even op jenskins reageren over je konijn. Is idd gewoon dominant gedrag
en het geluid wat er bij hoort. Is zeker een voedster?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:09

kies is al weer klaar...en niets gevoeld..zonder verdoving, helemaal weer tip top in orde...dat had ik niet durven hopen !!

ik moest bij de caravanboer wat spullen halen..maar....die deed nogal moeilijk..vind het ook zo'n ballenzaak....gaat om wat nieuwe moeren voor gasaansluiting e.d.....
nou ik zie wel..ga wel naar iemand anders..bah !!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:12

gelukkig maar Biancacoo Zo zie je maar, het oeroude spreekwoord is waar:
een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest

Dat is hier een gevleugelde uitspraak in mijn stresskippen familie :D

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:17

Goedemiddag.

hier ook een snot hoofd.. daardoor ook wat meer last van oren..

Gister de paarden opgeschoren in coevorden. En weer les gehad. Uzma liep zo lekker, ik heb echt zitten genieten op de kar.
Volgende week hebben we arabo wedstrijd in assen wordt een druk dagje. Ik mag met uzma om kwart over 1 starten.

Pony's van moeders van de week ook netjes getoileteerd. Las Vegas vond het allemaal best, alleen cupido was het er niet helemaal mee eens maar met veel geduld en wat snoepjes is dat ook allemaal goed gekomen..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:18

Hier nu echt goed in de lappenmand, ben zelfs niet in staat om zoonlief zo van school te halen. Gelukkig is manlief onderweg en als het goed is, is hij net op tijd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:24

Leuk Lanouska dat je met Uzma kunt starten. Staan beide pony's inmiddels trouwens voor de wagen? Misschien heb je het wel verteld hoor maar weet het niet meer :o

Biancocoo dat is fijn dat het meeviel.... wij moeten ook weer naar de tandarts en ik weet zeker dat ik wat heb maar het is ook zoooooo niet mijn ding ...

Hier weer zeer tevreden. Met Olympia eerst bak gesleept want het was allemaal erg ongelijk en het zag er ook heel zwaar uit. Dus eerst boel wat rechtgestreken :7 daarna tweewieler erachter en lekker gemend. In stap en in draf deze keer zonder tussensprintjes. Linksom gaat eigenlijk al best wel heel mooi, rechtsom vindt ze stelling erg moeilijk. Is onder het zadel precies zo, da's wel zo handig :D Vind het zo super knap van haar was vandaag 4e keer met tweewieler erachter, kan haar alleen optuigen/aftuigen/inspannen en er zo de bak mee in. Dat is toch wel heel veel waard.

Nu in de turbo: boodschappen doen, eten klaarmaken, zoonlief naar muziekschool, honden uitlaten etc etc

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:29

vhu....wat een geluk...gewoon kunnen genieten van je 4-bener !! geweldig dier die olympia !!

mooie spreuk janouk ! en idd ..... waar.

Tine..bah..echt ziek dus...doe rustig aan en ziek goed uit..lekker eerst helemaal beter worden.

Lanouska..meer last van oren..balen...en kan me voorstellen dat je geniet van Uzma als die het zo goed doet..maar lijkt mij ook een paard met een heel hard werkend en doorzettend karakter !
leuk dat er een arabo wedstrijd is.

hondjes hebben gerend....en zich goed vermaakt, erg leuk is dat de jongste pup nu ook echt uitgedaagd word en mee mag doen, super.