Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, vandaar dat ik 2 weken terug HC startte (die 3 punten die ik had wil ik ook weer niet kwijt
), maar toen hadden we 205 punten.

Merrie kan nooit op 2 plaatsen tegelijk zijn om te zorgen dat mijn monster niet mag eten
vond m'n hond ook wel lekker.
? Hij ziet er op de foto's op facebook trouwens nog super uit zeg

Hij was bang dat hij het anders zou vergeten
De mailtjes komen ook binnen op de telefoon en dat geeft een piep, dus daar word ik wakker van...
En het ergste is, alles wat in het mailtje stond, wist ik al!!!
en we zijn wel benieuwd naar je filmpjes...
we willen wel graag updates van hoe hij het daar heeft hé
momenteel....net of hij nu pas doorheeft dat Melody niet meer terug komt ofzo....zelfs mijn man kon hem niet pakken en dat is echt wel iemand die superhandig is met paarden....
vanmorgen was hij wel rustig......ik heb hem maar wortels gebracht..die wilde hij niet eens eten...8 jaar geleden stierf mijn 1e paardje, dat was ook een maatje van Vamor, toen was hij ook echt een maand woest en ....geen idee of iemand echt wel eens een boos paard heeft gezien...die met zijn mond open overal op af vliegt ?? wat 4 benen of poten heeft ?? nou dat doet hij nu dus
..heel sneu..
't lijkt wel mistig van de viezige regen die valt.. Ik wilde nog wel gaan strontruimen vandaag...
Heb ik m'n workout, en die poep die blijft wel liggen 
met je kwade paard
En veel plezier op stal
We houden de duimen draaiende voor meevallend (droog) weer dit weekend
De voorspellingen zijn vaak zat verkeerd, dus wie weet…

dus hij was flink nat, zei hij. In de les moest hij meer met links werken, wel apart aangezien Janouk behoorlijk links gebogen is. Maar er zat een theorie achter, dus we wachten af. Resultaat was wel dat Janouk in de aanleuning zoekerig was en met haar tong uit de mond ging lopen. Ze moest ook achter meer gaan zitten in de overgangen terug, dus de dressuurzweep mocht mee op de koets. Kortom werk aan de winkel vanmiddag. Paul is benieuwd wat deze manier van rijden gaat brengen.