[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:22

Wat een mooie foto's van een super poonie zeg, wie heeft die gemaakt? O:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:23

IngridM schreef:
Wat een mooie foto's van een super poonie zeg, wie heeft die gemaakt? O:)

eehhhh ffies denken <<) ... ik wilde even zijn blik en oortjes laten zien :o

IngridM

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:26

Dat begreep ik :-) maar vind deze foto's zelf zo mooi hihi

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:47

Haha, IM had ik jou 'je weet waar ik woon' verkeerd begrepen :+

Naalt is bedwelmd :+ pas maar op dat je niet gaat halucineren. Hoop dat t lukt om te blijven bewegen, toitoi met ruggetje :(:)

Ollie heeft goed aan nazorg voor Brutusje gedaan, superbaas! :D En prachtige foto's

Nu ben ik de verhalen verder weer vergeten Dom dom (gepriegel met die mobiele telefoon ook |o

Oja, ging nog over een voorboom en andere technische dingen waar ik geen verstand van heb :?

En de ene vindt een tinker maar lomp en de andere wel leuk, haha dat houd je altijd denk ik... Was naar een kwpn-er van 1m80 geweest (met 3kleuren vlekken, vind ik prachtig) maar was niet overtuigd (en ik schrok me een hoedje van de prijs toen ik daarnaar vroeg... Begon met een 2 en dan 4 nullen! Leek me wat overdreven voor recreatief geneuzel in de marge :D )
Ik ben van de grovere types (past ook beter met de eigen 'grofheid' voor het plaatje, eerlijk is eerlijk)

Was wel leuke avond, saaie film (Johnny English, niet mijn ding) maar nog lekker gewandeld door een superdonkere polder, was heerlijk

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 07:45

@prinsjeH; binnen rassen is er ook veel verschil he! :) Ik ben helemaal niet van de fjorden.. Maar dids vind ik wel keigaaf (oke nu even wat minder :') )

@eefielover; thanx! Ik ga meteen kijken! :D

Diclofenac doet niks nu... heb niet geslapen, want hoe ik ook lag, het deed zeer. En uiteraard doen er nu plekken zeer waarvan ik dacht ''huh?'' Zo heb ik ook last van schouders en nek
en net onder m'n knie rechts is iets tegenaan geknald (paardenpoot, stijgbeugel??) da's dik en blauw..
En ik ben nog veel te helder na m'n diclo.. Zo nog 's proberen :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 07:55

@Naaltje: geniet van je diclo :+ En :(:) voor alle auw's En heb idd wel op verschillende kwpn-ers gezeten nu, da's natuurlijk ook 'maar' een verzamelbak en er zitten ook wel wat grovere (die ik dan zoek) tussen... Ik laat het op me afkomen, ooit kom ik er eentje tegen waarvan ik weet 'die is het' en gelukkig geen haast.

Straks naar de tandarts, kies klaarmaken voor kroon en happen voor de tandtechnieker die de kroon gaat maken, bah bah!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 07:55

Goedemorgen!

Wow PrinsjeH dat is veel geld! Had het paard ook ooit wat bereikt in zijn leven of vroegen ze veel vanwege zijn kleurtje?

Arme Naaltje heeft niet geslapen.

Ik gok erop dat het vandaag minder druk is op de weg vanwege de herfstvakantie dus ga wat later weg naar de revalidatie. Morgen is manlief jarig dus vanmiddag taarten maken voor op de zaak. Paardje misschien longeren of ze heeft vrij, dat weet ik nog niet.

Fijne dag allemaal!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:05

Hai Frensie, paardje zou wel wat wedstrijdjes hebben gelopen (niet nagezocht ofzo) maar ook niks bijzonders groots ofzo... Ik denk vooral de grootte icm de kleurtjes, was ook echt wel een mooierd die kon springen, dressuren en voor de kar kon, maar voor mij echt geen 20 duizend waard, in geen 20 duizend jaar :D

Leuk, taarten bakken, durf ik nooit want ben de enige hier die ze graag opeet :D
Succes op revalidatie!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:08

Ik ga zo even naar de AH hobbelen.. In m'n trainingsoutfit. Hopelijk is het nu nog niet druk, want als er iemand tegen me aanstoot ga ik liggen :')

Kan ik meteen even kijken of ze verder van m'n auto zijn afgebleven... Wilde vannacht nog gaan kijken eigenlijk. Maar kon mn nest niet uit en kreeg van vriendje op m'n falie omdat ik probeerde... :+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:17

Mogge,

@Naaltje, beterschapjes meis....balen dat de Diclofinac zo weinig doet.

Zo even de paardjes in de wei zetten, mesten en richting Zoo park Overloon en vannacht blijven zoonlief en ik een nachtje in Hotel Bosschoord slapen....

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:50

Naalt: Keek Dids niet zo van 'wat doe je daar? Dat het ik toch niet gedaan' O:).
Zo kon Blond altijd kijken :').

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:52

Tass schreef:
Naalt: Keek Dids niet zo van 'wat doe je daar? Dat het ik toch niet gedaan' O:).
Zo kon Blond altijd kijken :').

:')
ik ken die blik :+

Nou moet ik zeggen, ik vloog er met een aardige snelheid vanaf. Hij ging ook aardig hard. Maar hij stond pal naast me stil. Alleen 2 meter rechts van me, want hij is nog keihard opzij gesprongen toen ik viel, om me niet te raken :)
Hij stond ook meteen stokstijf stil en heeft echt geen poot meer verzet. Ik denk dat ie vooral dacht ''he.. ik wilde grappig doen, maar dit vindt 't vrouwtje vást niet grappig meer''
:+ :(:) arm perdje :D Kon 't hem ook echt niet kwalijk nemen hoor :o was gewoon stom :+

Ik ga mezelf naar de AH slepen. Pizza halen.. Ipv ''kook-voer'' voor vanavond, waarbij ik in de keuken moet staan maar iets makkelijks zoeken. Hopelijk red ik de appie :+

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:55

Arme jij en arme Dids :(:).

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:05

Naaltje; gelukkig niets gebroken ! Al is dit ook niet fijn natuurlijk. Ga je zweven van Diclo ? Ik heb er 3 per dag maar het helpt geen pest. Slik er daarnaast rustig nog ibuprofen en paracetamol bij maar dan helpt het nog steeds geen pest hahaha.
Oh ik lees dat het bij jou ook nog niet echt helpt. Misschien even een spiegeltje opbouwen ? Ik hoop dat het snel gaat werken !!

Ollie, veel plezier!!!

Prinsje: is een Gelderse niets voor je ? Ook wat steviger, leuk voor de wagen ook ! Ik ben ook niet zo'n grote tinkerfan (sorry.... :o ) maar iedereen moet lekker kopen wat hij of zij leuk vindt !

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:26

PrinsjeH schreef:
Hai Frensie, paardje zou wel wat wedstrijdjes hebben gelopen (niet nagezocht ofzo) maar ook niks bijzonders groots ofzo... Ik denk vooral de grootte icm de kleurtjes, was ook echt wel een mooierd die kon springen, dressuren en voor de kar kon, maar voor mij echt geen 20 duizend waard, in geen 20 duizend jaar :D

Leuk, taarten bakken, durf ik nooit want ben de enige hier die ze graag opeet :D
Succes op revalidatie!

20 duizend??
voor een tinkertje?

voor 2 tot 2,5 duizend moet je toch al heel eind komen nie?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:28

ik ben idd ook neit superfan van tnkers ingrid, te vaak onderbeen-problemen enzo.

ben zelf stikblij met mn appie-flappie...
kei veelzijdig en heel trouw..
leergerig en hard werken en altijd bereid!!

helemaal super voor mij :))

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:34

Ben ik weer! :wave:

@ Maisie: wat een geweldige foto van Robijn _O-

@ Naaltje: veel beterschap! Gelukkig heb je niets gebroken!

Wij hebben in december een uitwisselingweek met Waalse studenten, de eerste helft van de week komen zij naar hier en de tweede helft gaan wij naar daar, we moeten dus ook bij elkaar overnachten. In hun klas heb ik een meisje gevonden met paarden, dus kan nog wel leuk worden :D Als je dezelfde interessen hebt, is het volgens mij toch leuker dan als je iemand bij je hebt wonen die niets van je hobby moet weten. :o

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:37

Tjee, het was weer veel.

VHU is alleen met Bente op stap geweest +:)+ , Prinsje is op zoek naar een Tinker *\o/* , even een knuffel voor Naaltje :(:) en verder hebben de meesten een leuk weekend met de paardjes achter de rug.

Hier pony van dochter geschoren.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:38

haha, nee dat wervelend bedrag was voor een 'luxe' peerd Bic :D
Vind het zo leuk dat meningen verschillen en er daarom zo veel soorten paardjes rondlopen...
Ik ben wel van de tinkers, maar alleen als ze geen ramshoofd hebben, niet te wit zijn en mooi 'behang' hebben (en mok en mijtvrij zijn!)...
Vind jouw stip ook supergaaf hoor, maar die is voor mij om vaak op te rijden echt te iel :o

Ingrid, ik houd geloof ik niet zo van dat gelderse type vrees ik... kan niet eens precies zeggen waarom niet... en ik houd gewoon heel erg van vlekken :D

EDIT

@SL: leuk, zo'n uitwisselingsweek :j
@Avaluna: we hadden zo'n beetje tegelijk gepost :D :wave:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:42

hands prinsje...
**ook vlekkenfan**

overigens is briez nog redelijk breed hoor..als je erop zit..
hij tekend heel anders dan dat die aanvoelt :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:50

hands Bic *\o/*

Briez <3 <3 <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:54

naaltje succes vandaag

ik ga naar stal.
ga weer OP het paard rijden hihi.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:56

ik ben slecht....
wil wel naar peerd...maar niet in uppie...
ben moe en heb weinig zin...
*slechte paardenmamma*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:09

haha...mooie foto's van maisie's tweespan, geweldig span zo hoor !!
naaltje :(:) beterschap.....stoute didd's !!! :( :+ vind het stiekem wel typisch iets voor hem...sorry....
bicci :(:) druk geweest en even helemaal op...
Prinsjeh...droomt van een volgende stap....een tinker ?? gaaaf toch !!
avaluna pony geschoren
sl in december uitwisselingsweek, is wel spannend en leuk denk ik zo.
VHU had een stoute snuitje !!! hahahaha....echt iets voor Snuit....en Bente die het goed doet...
lanouska moet langzamer mennen met 2-span....er is altijd wel iets te verbeteren...spannend dat het jonge span over een poosje in 4-span gaat ! leuke uitdaging weer !
ollie lekker naar de ZOO....veel plezier ! foto's van Brutus zijn weer gaaaaaf !!! *\o/*
prinsjeh, succes bij de Tandarts..
naaltje zoekt jodphurrijbroek, ik heb er een van HKM sports, gekocht via webwinkel, maar geeeeeen idee meer welke winkel, is echt een super super superfijne broek !!! spijkerstof met blauwe leren zitvlak. echt geweldig.

Verder niks te melden...fijn weekeinde gehad. zoontje heeft nu vakantie, maar ik moet nog wel werken, eens kijken of ik nog wat vrij kan krijgen....
Bettepet, ik mail je even, misschien kunnen we het bij mij doen, vraag ik een vriendin of ze ook mee wil met haar shet....

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:21

Ik vind het lastig met tinkers. Er zitten leuke bij maar er zitten er ook dat ik denk... Blehhg. :o.

Ik stem voor Fjord of Haflinger!!! :)) *\o/*.
Heerlijk paarden, veelzijdig, leergierig, (meestal) cool in de koop, eigenwijs, kroelkonten...
En zo kan ik nog wel meer zeggen :D.

Maar iedereen heeft een eigen smaak gelukkig :D.