Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar vind deze foto's zelf zo mooi hihi 
pas maar op dat je niet gaat halucineren. Hoop dat t lukt om te blijven bewegen, toitoi met ruggetje 
En prachtige foto's 
)
Ik ben helemaal niet van de fjorden.. Maar dids vind ik wel keigaaf (oke nu even wat minder
)
En
voor alle auw's En heb idd wel op verschillende kwpn-ers gezeten nu, da's natuurlijk ook 'maar' een verzamelbak en er zitten ook wel wat grovere (die ik dan zoek) tussen... Ik laat het op me afkomen, ooit kom ik er eentje tegen waarvan ik weet 'die is het' en gelukkig geen haast. 

.
. Tass schreef:Naalt: Keek Dids niet zo van 'wat doe je daar? Dat het ik toch niet gedaan'.
Zo kon Blond altijd kijken.

arm perdje
Kon 't hem ook echt niet kwalijk nemen hoor
was gewoon stom 
.
) maar iedereen moet lekker kopen wat hij of zij leuk vindt ! PrinsjeH schreef:Hai Frensie, paardje zou wel wat wedstrijdjes hebben gelopen (niet nagezocht ofzo) maar ook niks bijzonders groots ofzo... Ik denk vooral de grootte icm de kleurtjes, was ook echt wel een mooierd die kon springen, dressuren en voor de kar kon, maar voor mij echt geen 20 duizend waard, in geen 20 duizend jaar
Leuk, taarten bakken, durf ik nooit want ben de enige hier die ze graag opeet
Succes op revalidatie!
Als je dezelfde interessen hebt, is het volgens mij toch leuker dan als je iemand bij je hebt wonen die niets van je hobby moet weten.

beterschap.....stoute didd's !!!
vind het stiekem wel typisch iets voor hem...sorry....
druk geweest en even helemaal op...
.
.
.
.