Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Die van mij zal nooit een foute combinatie dragen, niemand hoeft hem te zeggen wat hij moet dragen
Als we gaan winkelen, haalt hij soms ook kilo's kleren van de kapstokken en dwingt hij me om te passen, vaak is dat ook zo mis nog niet! Op vlak van mode heb ik zeker niet te klagen van mijn ventje. Hij is wel nog een echte vent, hij zal geen zalfjes gaan smeren voor zijn huid e.d. Wel let hij heel erg op zijn voeding, hij is een echte sportfreak, maar dat stoort me niet. Hij overdrijft gelukkig niet, hij zal ook wel eens een vettige friet eten ofzo, zondigen doen we allemaal wel eens
Biancacoo schreef:Ga straks lekker pizza eten !!!!!! mmmmmmmmmmm smullen
Had ik gisteren al zin in.. Vanavond toch maar gezond eten, al klinkt dit heel verleidelijk.
Kan ik ook altijd wel appreciëren als ze zo experimenteren
doei sonja, hallo meneer Mac! 

Hij kleedt zich wel goed moet ik zeggen, hou ik ook wel van en voor zijn werk moet het wel (pak, of nette broek/overhemd). In zijn vrije tijd lekker sportief. Alleen tja, die spijkerbroek, hij was ooit prachtig in spijkerbroek
hahaha, nu moet hij dat niet meer doen
maar ik moet zeggen, heb wel weer wat geleerd. Dus heb mijn chagarijnige en wantrouwige ik maar even aan de kant gezet en goed opgelet
Hopen op de Lotto kan ook nog altijd...
(maar als je niet speelt, kan je ook niet winnen heb ik me laten vertellen
Verdorie!
)
Mijn ouders maken soms hawaiaanse kip (weet wel niet of het de juiste naam is maar wij noemen het zo), dat is dan een grote kom met kip in een tomatensaus met uitjes en ananasstukken in, voor de rest weet ik de ingrediënten niet, ik weet wel dat ik het heeeel lekker vind
Daar doen we dan aardappelsoezen bij (zelf gemaakt) of kroketjes. 

Jelleee schreef:Waarop terug sturen bedoel je?.
Citaat:Als zo'n man zo wisselend reageert zou ik hem laten gaan. Graag of niet. Heb een keer een relatie met zo'n geval gehad. Bleef ook tijdens de relatie zo'n wisselend figuur. Werd er zo ontzettend onzeker van.
) maar ik weet wel precies wat ik eraan heb. En da's wel zo prettig op de langere termijn