[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

b485

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:17

Wat stuur je dan terug jellee? Want met "Bedankt en voor jou hetzelfde" (of iets in die aard) kan je weinig mis doen. Niets terug sturen geeft ook een verkeerd signaal.

Een metroman is er eentje die dit wel doet omdat hij het zelf wil. Niet omdat het door de omgeving wordt opgelegd. Dus SL die van jou moet dit en zou waarschijnlijk het liefst in een gewone jeans (eender van welk merk) gaan werken. Denk dus niet dat die van jou een echte metroman is.

Ik wou dat mijn man een beetje meer metroman was. het gaat net niet zo ver dat ik zijn kleren voor de volgende dag moet klaarleggen. Maar zie me wel genoodzaakt om tijdens het strijken al de juiste broeken bij de juiste hemden te hangen. Anders doet hij de vreselijkste combinaties aan.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:19

Waarop terug sturen bedoel je?

Las laatst in de cosmopolitan dat de metro man uit was :p er was een nieuwe in , ben alleen de naam ff kwijt :P
Ik ken wel een echte metroman! Ik heb hem eeuwen leuk gevonden, was er kapot van dat hij me dumpte. Hij was ook echt typisch, zo van iew dat eet ik niet dat is slecht voor mijn huid bla bla, uren voor de spiegel. Nee zo eentje hoef ik niet meer zo'n ijdel geval.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:35

jellee, sms-t met een kerel die niet weet wat ie mist !!
apart hoor, zo'n onverschillig persoon, zou ik echt tureluurs van worden !! Gelukkig ben ik getrouwd met een superkanjer !! vind ik zelf dan, hahahaha

Naaltje heeft HBO stress........sterkte... :j

Gem, moooie wagen, weet je ook wat hij ongeveer weegt ?? hij is voor enkel en ook voor 2-span zeker.
Ziet er supergaaf uit.

Papierwerk opgelost !! gelukkig, morgen weer een werkdag, vanavond melody longeren, vanmiddag een nieuw stuk omheining neergezet ipv prikpaaltjes......ben redelijk kapot,......moet nog stallen mesten.
Zit nu te twijfelen of ik vanavond misschien melody hier thuis even voor de wagen zal zetten...

VHU poes nog steeds weg, zo zielig, duim nog steeds dat ie snel thuis komt

Tallechie voel je je al wat beter ?

En Lacuna, hoe gaat het met je ??

Ga straks lekker pizza eten !!!!!! mmmmmmmmmmm smullen :j

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:45

@ b485: ja mijn vriend draagt liever een jeans, maar toen ze op school zeiden dat ze in een kostuum moesten gaan werken, moest en zou hij een kostuum van hugo boss hebben :o Die van mij zal nooit een foute combinatie dragen, niemand hoeft hem te zeggen wat hij moet dragen :D Als we gaan winkelen, haalt hij soms ook kilo's kleren van de kapstokken en dwingt hij me om te passen, vaak is dat ook zo mis nog niet! Op vlak van mode heb ik zeker niet te klagen van mijn ventje. Hij is wel nog een echte vent, hij zal geen zalfjes gaan smeren voor zijn huid e.d. Wel let hij heel erg op zijn voeding, hij is een echte sportfreak, maar dat stoort me niet. Hij overdrijft gelukkig niet, hij zal ook wel eens een vettige friet eten ofzo, zondigen doen we allemaal wel eens :Y)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:55

Bianca: zo rond de 225 kg, dus dat is wel goed. Idd enkel- en dubbelspan (dus Vue moet er ook aan geloven over 2 jaar :D )

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 16:57

Biancacoo schreef:
Ga straks lekker pizza eten !!!!!! mmmmmmmmmmm smullen :j

Lekker :9 Had ik gisteren al zin in.. Vanavond toch maar gezond eten, al klinkt dit heel verleidelijk.

Nog een half uurtje, dan lekker naar huis. Eerst maar even rustig aandoen, eten en douchen om vervolgens verder te gaan met de bedrijfsmap. Totaal geen zin in, maar morgenmiddag moet ik een opzetje hebben. Hopen dat Word thuis wel meewerkt. #)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:00

hier ook pizza :))

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:03

Hier andijvie :P

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:08

hier lekker mcdonalds

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:08

Ik weet nog niet wat hier op het menu staat... Dat is het nadeel om afhankelijk te zijn van je ouders, zij beslissen wat er op tafel komt...
Maar ik ben een beetje bang voor over een paar jaar, dan moet ik het karakter hebben om ook gezonde dingen te maken :o
Mijn maag begint al te grommen als ik pizza hoor, zo lekker! Ik vrees dat het dat hier niet gaat worden. Voordeel is wel dat mijn ouders graag experimenteren, gisteren was het een varkenshaasje met hier tussen (was half opengesneden zoals een broodje) pesto en Parmezaanse kaas, daar wat gebakken groentjes bij en rijst met munt, bieslook en de rest weet ik niet wat erbij zat :Y) Kan ik ook altijd wel appreciëren als ze zo experimenteren :j

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:09

Onee, ik hoor net dat mn vader vanavond niet thuis komt (hij is vrachtwaggel chauffeur) en nu gaan mn moeder en ik naar de MacDonald :') doei sonja, hallo meneer Mac!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:10

@SL; geloof me, als je dan op jezelf zit valt dat experimenteren opeens ook tegen, want 't is allemaal duuuur :=
ik had leuke gerechtjes met garnaaltjes gezien, maar garnalen zijn duur..

En dat gezond eten komt vanzelf goed, als je (zo is dat bij mij dan toch) maar voor iemand kunt koken is het best leuk om te doen :j
De rest van de week hebben we kantonese kip, chili sin carne, spaghetti, maaltijdsalade (zelfgemaakt) etc :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:17

SL: het water loopt me al in de mond :9 !

Mac ben ik helemaal geen fan van, maar pizza daarentegen... :Y) .

Ik maak vanavond gekookte rode bietjes (met veel gebakken uien, peper, zout en een schepje suiker), driehoek-rösti van de Lidl en tartaartjes. Vind ik een heerlijke combi!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:21

ik werk al weer 1.5 jaar bij de mac in de keuken (jaja als enigste meisje) en wij krijgen gelukkig korting en in eten van de mac zitten geen voedingsstoffen het vult alleen maar

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:22

Zo jullie zijn al bezig met het avondeten.... net stuk appeltaart achterover gewerkt en zoon zit aan de cheese dippers dus wij hebben nog even uitstel :Y)

Over subtiele hints en metromannen.... mijn man is een stoere bolster blanke pit :+ Hij kleedt zich wel goed moet ik zeggen, hou ik ook wel van en voor zijn werk moet het wel (pak, of nette broek/overhemd). In zijn vrije tijd lekker sportief. Alleen tja, die spijkerbroek, hij was ooit prachtig in spijkerbroek 8-) hahaha, nu moet hij dat niet meer doen _O-

Vanmiddag zo'n training waarbij je ook moet reflecteren en over jezelf vertellen enz nou daar ben ik dus echt niet goed in / wil ik nooit }:) maar ik moet zeggen, heb wel weer wat geleerd. Dus heb mijn chagarijnige en wantrouwige ik maar even aan de kant gezet en goed opgelet O:)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 29-03-11 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:22

@ Jelleee: mijn ouders zijn donderdag niet hier, dus moeten ik en mijn zus frietjes gaan halen. Vind ik zeker niet erg :D

@ Naaltje: ja dat kan ik me voorstellen dat alles zo duur is! Vriendlief wil vastgoedmakelaar worden, als dat goed draait, hoeven we ons geen zorgen te maken :D Hopen op de Lotto kan ook nog altijd... :o (maar als je niet speelt, kan je ook niet winnen heb ik me laten vertellen :+ Verdorie! :') )
Ik denk dat het ook een voordeel is dat ik met zo een sportfreak samen ben, hij laat het me wel weten als we niet goed bezig zijn wat het eten betreft. Jouw week ziet er trouwens lekker uit, hoewel ik enkel de spaghetti ken :D Mijn ouders maken soms hawaiaanse kip (weet wel niet of het de juiste naam is maar wij noemen het zo), dat is dan een grote kom met kip in een tomatensaus met uitjes en ananasstukken in, voor de rest weet ik de ingrediënten niet, ik weet wel dat ik het heeeel lekker vind :9 Daar doen we dan aardappelsoezen bij (zelf gemaakt) of kroketjes.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:23

hmm, dat vullen vind ik dan ook nog ernstig meevallen :+
na een half uur altijd weer bere-honger :=

het is soms wel eens lekker.. maar ik heb altijd het gevoel dat je een poedertje hebt, doe je er water bij krijg je een kipburger, doe je er melk bij krijg je 'n hamburger :') :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:25

Wij gaan voor makkelijk en gezond. Flinke bak sla met lente-ui, krieltjes en biologische chipolata worstjes. En een lekkere appel-honing dressing (staat op verpakking, geen idee hoe je dat maakt }:0 )

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:25

@ VHU: klinkt ook best wel lekker hoor!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:27

haha VHU :P
ik had vorige keer een honingdressing gemaakt
honing door wat olijfolie gemikt met een scheutje yoghurt, 't was eetbaar, sijpelde vlotjes door de sla en smaakte naar honing, dan ben je wat mij betreft gelukte honing dressing _O-

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:56

Wij eten wel gezond maar wel makkelijk. Hebben beide een hekel aan koken en eten ook gewoon alleen wat we kennen. We eten nu de hele week aardappelen. Dit omdat ik niet tegen de saus van de macaroni ed kan door de zwangerschap. Zodra beeb er uit is gaan we dus ook weer wat meer pasta's eten.

De hond ligt hier voor pampus. Echt heel zielig om te zien.
Ik ben nog niet fit dus ga weer afsluiten

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 18:05

Wat loopt het water mij nu in de mond. Gisteren pizza gehad. Vandaag eveneens iets gelijkaardigs (valt het op dat ik het druk heb en geen tijd heb om eten te maken)

SL: is natuurlijk wel makkelijker dan bij mij. Zowel mijn man als ik zijn geen sportievelingen en eten graag gemakkelijk. Dus als de ene geen zin heeft om te koken/sporten speelt de andere luie jan en doet lekker lui mee.

MAC vind ik ook wel lekker. Hoewel ik (sinds ik naar de states ben geweest) er niet meer van onder de indruk ben. Ginds is het allemaal veeeeeeeeeel lekkerder (vooral dan Denny's en Jack-in-the-Box).

VHU: dat vind ik bij sollicitaties ook altijd de lastigste vragen: geef x aantal goede punten over jezelf (zeer moeilijk als je een laag zelfbeeld hebt) en x aantal negatieve (heel makkelijk als je een laag zelfbeeld hebt, maar je mag natuurlijk enkel negatieve dingen zeggen die eigenlijk positief zijn)

Jelleee schreef:
Waarop terug sturen bedoel je?.

als hij stuurt slaapwel

Maar bij deze ga ik jullie verlaten. Waarschijnlijk ben ik pas morgen vroeg weer terug: verven op de werf, eten en de nodige dingen bij de pony's doen.
Niet te veel kletsen dus.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 18:29

Mac komen we heel zelden, en dan vaak alleen maar voor de milkshake.

Wij eten wortels, aardappels en draadjesvlees.

De saus van de macaroni kun je toch helemaal naar eigen wens maken? Welk deel kun je niet tegen? Wij doen vaak gehakt rullen, groentepakket erdoor, champignons erdoor, bekertje creme fraiche, rode saus (chilisaus) en scheutje ketjap. En natuurlijk biologische volkoren macaroni Hmmmmmmmmm. :Y)

Als zo'n man zo wisselend reageert zou ik hem laten gaan. Graag of niet. Heb een keer een relatie met zo'n geval gehad. Bleef ook tijdens de relatie zo'n wisselend figuur. Werd er zo ontzettend onzeker van.

Nou, ga snel in de pannen kijken. Heb nog een mega kluslijst te verwerken voor vandaag. BAH.

Morgenochtend als het goed is lekker een echte bosrit met Rembrand maken, is volgens mij al half jaar geleden. Heb er zo'n zin in.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 18:34

Een bosrit met Rembrand, dat heb je verdiend Tine!!! Heerlijk.

Citaat:
Als zo'n man zo wisselend reageert zou ik hem laten gaan. Graag of niet. Heb een keer een relatie met zo'n geval gehad. Bleef ook tijdens de relatie zo'n wisselend figuur. Werd er zo ontzettend onzeker van.

Helemaal mee eens hoor. Die van mij is dan wel af en toe een hork en een nerd (en dat vind ik dus eigenlijk wel grappig maar dat ga ik natuurlijk niet hardop zeggen :x ) maar ik weet wel precies wat ik eraan heb. En da's wel zo prettig op de langere termijn :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 18:35

Ik kan niet tegen de tomatensaus. En alleen macaroni met groenten vind ik niet te eten.

Hopelijk is het morgen lekker weer en kun je lekker met R rijden. Dan gaat de ochtend ook wat sneller voorbij, want dat is toch spannend zo'n keuring.

Mac komen wij ook zelden. Max 1 keer in het jaar.

Dribbel ligt heerlijk te slapen. Vind het zo zielig om hem zo te zien. Volgende keer maar weer bij een trimmer proberen. Wie weet nog een goede trimmer waar ik bij mag blijven?