Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marjo2009 schreef:Verder was het wel leuk op paard en koets, al vond ik dat er bijna meer voor het onder het zadel rijden was georganiseerd dan voor het mennen
Maisie schreef:@marianne wat voor tuig heb je nog gekocht ??
Ik wou voor het sieltec tuig gaan voor 2-span. Heb er bij staan kijken maar die mensen spraken alleen maar duits en engels dus helaas mijn vragen niet kunnen stellen.
Heb uiteindelijk nog wel een mooi dubbelgebroken bitje voor ferro gekocht en verder niets. Dekens heb ik al zo veel.
Maisie schreef:@marianne wat voor tuig heb je nog gekocht ??
Ik wou voor het sieltec tuig gaan voor 2-span. Heb er bij staan kijken maar die mensen spraken alleen maar duits en engels dus helaas mijn vragen niet kunnen stellen.
Heb uiteindelijk nog wel een mooi dubbelgebroken bitje voor ferro gekocht en verder niets. Dekens heb ik al zo veel.
Citaat:Ik ben ook nog aan het denken om een tweespan (combinatie)tuig te kopen, maar dat anatomische borstblad van Zilco vind ik niet zo mooi . Ik wil het graag wat fijner, hahaha, ben echt een dressuurmuts.
Bruin vind ik altijd erg mooi, zo heb ik ook mijn enkelspantuig, maar ben bang dat er in de toekomst twee zwarte pony's de wedstrijden in gaan en dan is zwart misschien mooier.
Maisie schreef:Citaat:Ik ben ook nog aan het denken om een tweespan (combinatie)tuig te kopen, maar dat anatomische borstblad van Zilco vind ik niet zo mooi . Ik wil het graag wat fijner, hahaha, ben echt een dressuurmuts.
Bruin vind ik altijd erg mooi, zo heb ik ook mijn enkelspantuig, maar ben bang dat er in de toekomst twee zwarte pony's de wedstrijden in gaan en dan is zwart misschien mooier.
Ja ik snap dat je die van zilco breed vind. Moet ook wel bij de pony passen. Ferro is echt breed van voren en bij hem staat het netjes. Maar robijn is veel smaller en denk dat t hem ook niet zo mooi zou staan.
Ben ook benieuwd naar je tuig @ mamaslamma (echt erg ik weet je gewone naam niet eens) komen jullie woensdag met 2-span naar les ?? Ik zou ook wel willen maar moet even kijken of ik dat vervoerstechnisch kan regelen. Dan kan ik woensdag ff jullie tuig bewonderen.
avaluna schreef:Volgens mij staat het niet op de site?