Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fijn wat knuffels gehad van grote stoere mannen
. Zal volgende keer zwaaien hoor.
.
.
) voor Texel. Gaat echt voor geen meter dressuurtechnisch, maar goed. Doen alsof je gek bent en rijden maar.
.assie schreef:Heb je wel beter gedaan dan ik... ik had geen knuffels van stoere mannen.
Haha. Ik heb vooral leuke sport gekeken. Er zijn de hele dag ook geen ongelukken geweest, dus hoera.
Maar al die mannen hebben op hun netvlies dat ik erg gehavend van menkamp vertrok (en sommige hebben me ook op de grond zien gaan van mijn kar af
) Ik werd door een van de meiden aan haar man voorgesteld, dit Roos, van het ongeluk
. Roos van het ongeluk.Elisa2 schreef:Het was niet de minste..Franck Grimonprez die stond voor dat moment nog tweede. Was tweede geworden in de dressuur. Maar ik snap het ook niet hoor van die groom.
Ik dacht exact hetzelfde als jou Muronia haha.
Wat voor een blauwe netten hebben ze om Jorex? Wat fijn dat ze zo braaf waren.

Er zaten best al mooie stukken in, de figuren staan ook steeds beter. Halsstrekken is nog moeizaam, volgt ze de hand nog niet genoeg en wil graag versnellen, dus daar moeten we mee bezig. Helaas hadden we 1 hele vervelende hapering/verzet/steiger waardoor ik een enorme klap in mijn rug kreeg (en die doet nu erg veel pijn). Hierdoor is 1 streng dwars doormidden geknapt en 2 lussen aan de singel ook. Dat zegt wel iets over wat voor rare sprongen ze maakte. Daar baal ik wel van. Een ongehoorzaamheid tot daar aan toe maar ze kan soms echt ontploffen uit het niks en dan doet ze behoorlijk link. We hebben het wel goed kunnen oppakken en afsluiten gelukkig.

. Kan dus toch nog best wat verschil maken blijkt, maar proberen kan natuurlijk geen kwaad.

. Super dat je paard nu weer helemaal goed loopt!