[AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: [AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

Het was niet de minste..Franck Grimonprez die stond voor dat moment nog tweede. Was tweede geworden in de dressuur. Maar ik snap het ook niet hoor van die groom.

Ik dacht exact hetzelfde als jou Muronia haha.

Wat voor een blauwe netten hebben ze om Jorex? Wat fijn dat ze zo braaf waren.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:01

Ik ben gister “even” naar Burgum gereden om bij de marathon te kijken. Was echt even fijn om wat vrienden te zien, weer achterop een karretje te stappen, had ik al gezegd fijn om wat vrienden te zien :+: fijn wat knuffels gehad van grote stoere mannen :D

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Ooh je was het toch haha. Ik dacht dat ik je zag staan, maar zonder paard en zonder menpakkie herken ik menners dus gewoon niet :') _O- . Zal volgende keer zwaaien hoor.

Muronia, als het goed is ga je in den beginne niet zo hard, dus dan hebben jij en je groom alle tijd om aan de marathon te wennen :) .

Happytime fijn plaatje <3 .

Ik train ondertussen lekker door (in mijn eentje :P ) voor Texel. Gaat echt voor geen meter dressuurtechnisch, maar goed. Doen alsof je gek bent en rijden maar.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25 min geleden

Jaaaa ik was het! Maar als je niet weet dat ik daar heen ga is het ook wel een klein beetje uit de buurt natuurlijk vanaf thuis voor mij *\%/*