Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar jij zit gelukkig ergens anders in het land...
vandaag alleen niet aan toegekomen, te veel gekletst op stal.
weer mooie ronde hals, mooie billen
knap paardje. Ze kijkt ook erg goed uit haar ogen. En is relaxed. Eindelijk... hoop zo dat we met die druppels eindelijk die sleutel / dat ontbrekende puzzelstukje hebben gevonden... 

het gaat om twee schimmeltjes, moeder en dochter en twee ruintjes, een zwarte en een vosje.

en dik dik verdiend
). Tja... mama ben je 24/7 en meer
zo mijn hobby
maar goed erop vond ik nog onverantwoord, bak is gewoon nog een soort betonplaat zeg maar.
dus ook met het nieuwe flesje wat ze me gestuurd hebben. Een dag redelijk gegeten (met maar een paar ml door voer), een dag na hele avond had ze het 's ochtends vrijwel op en nu dus twee dagen hele voerbak onaangeroerd. Dat gaat het gewoon niet worden helaas. Leek me zo'n mooie aanvulling maar alles wat olie is of olie-achtig en al helemaal met een geurtje eraan is vergif volgens Cathey (zelfs dus lijnzaad olie...). 
Paard wat ik eerder hier liet zien, die knappe zwarte loopt hier voor de 'menner/kijker' rechts. Ondanks de weinige beweging van de week door het weer toch super braaf de paardjes! Heerlijk!

**zucht**