iedereen de groetjes uit nat ZH...
probeer bij te blijven lezen hier, maar lukt nog minder nu ferro ook hier staat, ben ik toch 's avonds nog weer even langer bezig...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nouvel schreef:![]()
iedereen de groetjes uit nat ZH...![]()
probeer bij te blijven lezen hier, maar lukt nog minder nu ferro ook hier staat, ben ik toch 's avonds nog weer even langer bezig...
het enige voordeel van de regen is,dat we geen last hadden van de pluisjes die van de bomen afkwamen(was gisteren heeel erg)
)

maar het werd niet veel.

vallen de wondjes wel mee? 
Benieuwd naar plaatjes van de dappere Sis, die nu al minder stampt, top!
hij vond het eerst allemaal maar spannend maar stond toen ik wegging lekker rustig in zijn stalletje. Gaat vast helemaal goedkomen.
en dan is ze echt elke dag aan longe of voor de wagen geweest
daarna eindelijk weer eens redelijk pijnvrij gedressuurd in de bak. Nu wel wat napijn in ribben maar niet te vergelijken met vorige week toen kon ik bijna niet meer de trap op en moest plat op de bank. Dus het gaat echt beter
is enorme opluchting want die pijn steeds is zo vermoeiend.
heel herkenbaar... 
met 2 paardjes... dus ik
ik ffies terug
. En jij hebt inderdaad mooie startijden. Ik ben blij dat ik vroeg mag starten 9.20 uur dressuur en 10.05 uur vaardigheid en zondag start A-traject 9.52 uur... Ben beide dagen lekker op tijd klaar en vooraf niet teveel tijd om me zenuwachtig te maken
. Jij mag haast de spits afbijten aanstaande zondag
.
en natuurlijk zijn we benieuwd naar de resultaten van het debuut van Janouk en die van doorgewinterde Dennis
.. dus rustig in 'bochtjes' gereden want ik wil Bruutje uiteraard wel heel houden....
alleen deden Paul zijn oortjes het niet zo goed
R tot S halve grote volte. Ging Paul een halve volte halve baan rijden. De hele week had hij hier al problemen mee. Uitgetekend voor hem, DVD van de KNHS laten zien, etc. etc. Maar toch in de proef ging het weer fout.
205 -2 is 203 en dat is net tekort voor een winstpunt 204.
niet geweldig.
op 1 of andere manier toch lastig
. Wel jammer dat het net een wp heeft gekost, maar hij weet nu dat het kan dus de volgende x wordt het knallen
.
. Dus super trots op mijn meisje!

en excuses dat ik het verkeerd begrepen heb... ik dacht dat jij inderdaad al meerder malen in het ZZ had gestart en niet wetende dat daar een tijd tussen heeft gezeten
met betrekking tot Janouk haar debuut ben jij toch diegene met meer ervaring (dacht ik
)
)