[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:47

:wave:

iedereen de groetjes uit nat ZH... :D

probeer bij te blijven lezen hier, maar lukt nog minder nu ferro ook hier staat, ben ik toch 's avonds nog weer even langer bezig...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:51

Nouvel schreef:

iedereen de groetjes uit nat ZH... :D

probeer bij te blijven lezen hier, maar lukt nog minder nu ferro ook hier staat, ben ik toch 's avonds nog weer even langer bezig...

Daar ook al nat? Ik nog zo gehoopt dat als ik straks in nw zit dat het droog zou zijn..
Hier in Gelderland is het ook gewoon al de hele dag nat, had voor het weer niet hoeven te verhuizen haha

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:59

het begint nu droger te worden! *\o/*
volgens de buienradar gaat alles jouw kant op, dus kom maar gauw deze kant op! :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:41

Ik ben al op stal geweest. Gaat beetje mis in de weide.. Hij wordt flink gemept..
hoe die verandering nou opeens komt.. geen idee..
Maar we hebben nu best wat plekjes om in de gaten te houden (sneetjes etc)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:09

Hier ook butweer ^) , word ik zo chagrijnig van. Blij dat ik gisteren al gekoetst heb.
Vanmorgen in mijn menregenjas naar wedstrijd vriendin (odm) gaan kijken. Ze reed super (3 wp's uit 2 proeven), en mijn regenjas (op P&K gekocht) is een superkoop gebleken +:)+ .

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:42

wat een geweldige mooie regendag om op wedstrijd te gaan... :? het enige voordeel van de regen is,dat we geen last hadden van de pluisjes die van de bomen afkwamen(was gisteren heeel erg)
toch 1 winstpunt gescoord in de proef die ik heel slecht vond(maar dat schijnt te horen, ga volgende keer maar alleen slechtte proeven neerzetten := )
eind van de dag heerlijk zitten ouwenelen met janouk en dennis,was ff gezellig en hoe zij gereden hebben......mogen ze zelf vertellen ;)

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:44

HT gefeliciteerd met je wp *\o/*

het blijft maar grijs... en heel heel koud...
en ik zit nog steeds per uur aan de ventolin om adem te kunnen halen, dus heel blij met berichtje van Bic dat Nijn het goed doet :j

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:50

:(:) beterschap prinsjeH

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:53

Beterschap PrinsjeH! Waarop heb je allergisch gereageerd of is dat niet bekend?
HT gefeliciteerd met je winspunt!

Tis inderdaad koud! Het is nu net zo koud als het eerste kerstdag 2011 was!
Nijntjes hier doen het ook super goed! Ze zijn best al wat tam. Heb alleen nog geen namen voor ze, iemand ideeen?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:56

Balen prinsjeH dat je nog aan de ventolin zit. Heb dat spul gelukkig al jaren niet hoeven gebruiken.
En gefeliciteerd met je nieuwe tuig. Het is altijd nog zo mooi als het net nieuw is.

Aks balen dat dids getrapt word.

HT gefeliciteerd met je WP !!!

Kiss en Ollie ga ik volgend weekend meeten op de sgmw. Heb een mooie starttijd voor de D&V.

Vandaag robin naar stal petrideko gebracht voor het beleren. Had hij toch vanmorgen op de wei een modderbad
genomen echt vreselijk hij zag er niet uit. Heb m nog een beetje gepoetst ;( maar het werd niet veel.

VHU ook nog gemeet en bente natuurlijk !! En wiske was er ook bij. Nu maar afwachten hoe snel het allemaal gaat met
beleren.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:58

ff foto's laten zien dan frensie :)

@prinsje....wat naar dat je nu nog zo'n last hebt....kei balen..

hier gaat het aan het eind van dag2 goed hoor.
sissie is al stuk rustiger en ze stampt niet meer :)
dat doet er nu 1 van de mijne,haahhaha
gaat ook weer over hoor, maar die kleine tydelijke veranderingen zijn altyd wel grappig.
heb net met het voeren de 2 duiven aan haar kant hun graan gegeven, en de duiven erbij gezet...
sissie kon zich echt niet langer maken,
ze wilde snuffelen aan die plumeau's maar niet te dichtbij,
je weet immers maar nooit..hahah
was echt super schattig met die extreem gespitste oortjes :D

zal ff poging maken weer leuk plaatje te schieten zo...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:58

ht en frensie, dank jullie wel, het komt door nijntje gisteren in de auto... ik ben zo zwaar allergisch voor knaagdieren, heb de hele nacht recht op moeten zitten omdat ik anders zo'n beetje stikte... en het gevolg was dat ik na gisterenmorgen Mick niet eens meer gezien heb... Nu ben ik extra blij dat nijn nieuw huisje heeft gevonden en dit soort taferelen voorbij zijn... Op zich deed om deze reden vriendlief al altijd de nijnen, maar er zijn van die dagen dat je toch bij springt i.v.m. drukte en dan is dus dit het resultaat... ^)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:01

@Aks: overheen gelezen, maar balen dat Didds ineens de pisang is in de wei :(:) vallen de wondjes wel mee?

@Maisie: wat gaaf dat je Robin naar Petrideko hebt gebracht! hihi, Robin heerlijk modderbadje genomen, zul je altijd zien :+

@Bic: aaaah, wat schattig dat ze al kennis heeft gemaakt met die plumeaus :D Benieuwd naar plaatjes van de dappere Sis, die nu al minder stampt, top!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:08

Grappig die belevenissen van Sissy, het topic-konijntje <3

Heb dus Robin in het echt gezien, nou dat is een hele knappe pony zeg 8-) hij vond het eerst allemaal maar spannend maar stond toen ik wegging lekker rustig in zijn stalletje. Gaat vast helemaal goedkomen.

Maisie was zo aardig geweest het empathy borsstuk maat cob mee te nemen van het paard van haar zus. Die dus gepast bij Bente en ik vond het mooi zitten. Maar eens denken of we nu wel of niet wat anders aanschaffen.

Zo'n beetje tussen de buien door Bente eerst flink gelongeerd, ze moest enorm galopperen, gek ding met flinke bokken en sprongen <<) en dan is ze echt elke dag aan longe of voor de wagen geweest :+ daarna eindelijk weer eens redelijk pijnvrij gedressuurd in de bak. Nu wel wat napijn in ribben maar niet te vergelijken met vorige week toen kon ik bijna niet meer de trap op en moest plat op de bank. Dus het gaat echt beter :D is enorme opluchting want die pijn steeds is zo vermoeiend.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:11

@VHU: fijn zo lekker kunnen rijden weer! En er nog niet over uit of de empathy het aangespannen werk voor Bente makkelijker maakt? Heerlijk dat die paardjes soms ineens zo gek doen he... wat dat betreft klinkt het wel als 'familie van' soms := heel herkenbaar...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:25

topic-nijn ( _O- ) close-upje :D

Afbeelding

gezellig weer aan tafel <3

Afbeelding

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:26

aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh <3

topic-nijn :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:30

:+
@PrinsjeH grappig he.

Lanouska ik had nog niet gereageerd op jullie belevenissen met Cupido. Wat vervelend allemaal. Hoop dat het met de pony en met je moeder snel weer goed komt :(:)

Nouvel kan me voorstellen dat je het druk hebt! Wel leuk druk natuurlijk :D

Nou ga proberen een of andere maaltijd in elkaar te sleutelen....altijd weer een hele opgave :Y)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:30

kei fun, word ze zo tot topic-nijn gedoopt..hihi

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:53

@Nouvel, :):) :):) met 2 paardjes... dus ik +:)+ :wave: ik ffies terug ;)
@Maisie, die Robin... heeft nog lekker even een Zeeuws modderbadje genomen want dat zal hij een aantal weekjes moeten missen := ;) . En jij hebt inderdaad mooie startijden. Ik ben blij dat ik vroeg mag starten 9.20 uur dressuur en 10.05 uur vaardigheid en zondag start A-traject 9.52 uur... Ben beide dagen lekker op tijd klaar en vooraf niet teveel tijd om me zenuwachtig te maken :o . Jij mag haast de spits afbijten aanstaande zondag _/-\o_ .
@Prinsjeh, waardeloos dat je zo op Nijn reageert en dat dat de reden is voor een ander +:)+ tehuis bij Bicci...
@HT, gefeliciteerd met je wp *\o/* en natuurlijk zijn we benieuwd naar de resultaten van het debuut van Janouk en die van doorgewinterde Dennis :D
@VHU, fijn dat het lichamelijk wat beter gaat +:)+ en jij mag lekker naar de verrichtingen van knappe Robin kijken :j
@Aks, waardeloos dat Did's weer het slachtoffer in de wei is en dat terwijl er niets veranderd is :(:)

Verders weinig te melden... heb vanmiddag vaardigheid geoefend alleen mijn stiften niet meegenomen en ingedraaid... en het was toch best gladjes zullen we maar zeggen ;) .. dus rustig in 'bochtjes' gereden want ik wil Bruutje uiteraard wel heel houden....

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:25

Hier wedstrijdverslagje
Janouk was super wakker. Wij waren erg tevreden over de eerste proef. Instructeur was komen kijken en was ook erg tevreden. Helaas de jury iets minder. 199 punten. Wel heel dichtbij een winstpunt.

In de tweede proef was Janouk wat moeier en zakte wat in. Toch nog 205 punten *\o/* alleen deden Paul zijn oortjes het niet zo goed ~~}> R tot S halve grote volte. Ging Paul een halve volte halve baan rijden. De hele week had hij hier al problemen mee. Uitgetekend voor hem, DVD van de KNHS laten zien, etc. etc. Maar toch in de proef ging het weer fout.
Resultaat -2. }> }> 205 -2 is 203 en dat is net tekort voor een winstpunt 204.
_-:( _-:(

In de vaardigheid was Janouk top, maar het parcours was listig. Maar 1 foutloze op de hele dag. Er gingen 4 balletjes af. Dus :n niet geweldig.

Maar het was goed te zien dat Janouk wel heel dicht tegen een winstpunt aan zit in de ZZ.
Maar ze is wel 2 x verslagen door Roos. Die zag er prachtig uit en deed het heel goed. +:)+

En HT ook gefeliciteerd met je winstpunt!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:40

@Janouk, ik kan Paul een handje geven want ben ook al bijna 2x de mist in gegaan met die halve GROTE volte, gelukkig iedere x net op tijd ´het licht´ gezien :o op 1 of andere manier toch lastig ;) . Wel jammer dat het net een wp heeft gekost, maar hij weet nu dat het kan dus de volgende x wordt het knallen *\o/*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:44

En Paul is niet de enige die fout reed in de 2e proef vandaag hoor :+.

Alleen koste het mij geen winst. 209 en 206 punten :D. Dus super trots op mijn meisje!

@ Ollie: Roos doorgewinterd? Ze heeft 2,5 jaar terug 3 proeven in het ZZ gelopen (week aan week) en daarin 3 punten gehaald en 2 maanden terug bijna verlies gelopen. En 2 weken geleden HC 205 weten te scoren. Dus doorgewinterd zijn we nog lang niet, heb pas 8 proeven in het ZZ gereden tot nu toe.
We zijn nu fanatiek overal aan het starten juist omdat de ervaring mist en ik deze zomer (vooral op het EK voor shetten) wil knallen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:58

@Janouk: dicht tegen wp aan... komt helemaal goed, beetje tijd nog en dan stromen ze binnen straks :D
@Lanouska: jeetje, wat een week achter de rug en wat een pech voor je moeder zo :(:)
@Dennis: supertrots op ZZ-shet *\o/*
@Ollie: lekker geoefend met Bruutje en op naar volgend weekend, gunstige tijden dus dat zit alvast mee!!! Wij gaan hier allemaal duimen voor jullie samengestelde debuut :j

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:58

@Dennis, gefeliciteerd met je wp´s *\o/* en excuses dat ik het verkeerd begrepen heb... ik dacht dat jij inderdaad al meerder malen in het ZZ had gestart en niet wetende dat daar een tijd tussen heeft gezeten :o met betrekking tot Janouk haar debuut ben jij toch diegene met meer ervaring (dacht ik :o)
Ik heb ook nog maar 2 x gestart in het ZZ (4 proefjes dus ook ik ben nog niet doorgewinterd ;) )