[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 13:45

@ tine goed bezig is al een aardig bedrag
@ tallechie niet zo lekker
@ naaltje in bieb begrijpt school niet
veel mensen nog in het ochtendhumeur terwijl het al middag is

sander_lotte schreef:
@ lanouska: dat smsen is soms echt verslavend hé :Y) Meestal worden de gesprekken net interessanter als het laat wordt, dus dan is het moeilijk om te stoppen :o

dan worden inderdaad de gesprekken interessanter :)) en hij was nog aan het werk en smst dan meestal snel terug en stopt ook niet en dan is het heeeul erg verslavend

vandaag even geen paarden dag morgen gaan we met het 4 span buiten rijden normaal hebben we menles maar de instrecteur heeft bijscholing dus die kan niet dus gaan we vanuit erica met het 4 span richting emmen door wat wijkjes scheuren

was mooi om 1 uur vrij het was heerlijk rustig maar dat is het meestal op dinsdag hoef morgen niet te werken maar moet helaas naar school en ik hoef maar 1x in de 3 week naar school maar er zo niks aan _-:(

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 13:50

Naaltje, deze meneer in kwestie ( :P ) is niet echt een hork ofzo.. maar hij doet soms gewoon ontzettend verwarrend! Voorbeeldje: hij zegt vaak dat we eens iets moeten afspreken, dat ie met me wil praten bladieblabla, en dan zeg ik nou, dan spreken we toch iets af? En dan ineens doet ie lacherig erover en vind hij weer van niet. Dus dan denk ik, nou goed oke. Maar dan even later zegt ie weer ja je ziet er zo leuk uit we hebben het zo gezellig bla bla.

Ja hallo wat wil je nou :o?

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 13:52

oooooooooooh bah
zo'n speel-ventje
hoe oud is ie? (op z'n paspoort dan he, niet in z'n hoofd :P )

lanoeska mooie plannen met paarden :)
wil met dids vanavond springen :wow:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 13:55

Goeiemiddag!

Ik lees dat er diverse zieken zijn met klopkabouters, rugpijn en slaaptekorten :(:) . Hier eentje met een brandend keeltje. Sinds gisteren al een hele strip Strepsils weggezogen, maar het helpt niet veel.

Tallechie heeft een hond die de een hekel heeft aan hondentrimmers :(:) .

IT: is fanatiek! Doet mennen in de kou EN aan een sport die mij ook niet kan bekoren (steppen, hardlopen, fietsen zonder ook maar 1 meter verder te kopen.... nehhh :n , niks voor mij).

Naaltje is hard aan het werk in de bieb

Bianca, papieren in lange stroken onder de versnipperaar?

Tine zoekt nog 4 sponsors (ik zal niet teruglezen waarvóór ;) ) en heeft vanmiddag kijkles (owwww wat ben ik blij dat mijn kinders inmiddels klaar zijn met zwemles _/-\o_ )

Jelle gaat om met een knul die ze maar beter :evaw: kan zeggen?

VHU: werkt per saldo voor niks aan de belastingpapieren :+ .

Ben net een uurtje terug uit Elshout (bij Drunen in de buurt). Erg mooie wagen, en ik denk dat ik vanaaf maar :j +:)+ ga zeggen...... als ik hem neem wordt hij rijklaar gemaakt, dus hoef me geen zorgen te maken om olie, vetjes, remmen, bandenspanning etc.
Tja, ik loop misschien wel wat hard van stapel, maar aan de andere kant: straks is Ster klaar en dan moet ik wel meteen met haar aan de slag! Ze mag de opgedane kennis natuurlijk niet kwijt raken ;) .

fotootje *-:)

Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 13:57

Leuke wagen!

Naaltje, hij is wel erg verlegen hoor, hij is niet het type 'player' absoluut niet. 21..

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 14:03

@ naalte we moeten onderhand ook wel want 16 april is onze eerste oefenmarathon met het 4 span en kwa conditie kunnen ze het wel maar we moeten wel km gaan maken

toe maar hoor springen

in coevorden staan ook sinds kort cavaletie's _O- maar ik denk dat de arabo's daar te lomp voor zijn

@ gem mooie kar ik neem aan dat er een lamoen en langboom bij zit? weet je ook wat ie weegt?
Laatst bijgewerkt door lanouska op 29-03-11 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 14:05

WAAAAAAAAAAUW! die kar is helemaal :9 :+:

nee jellee, player zeg ik niet, maar zo'n ventje wat je keer op keer aantrekt, wegduwt, je toch weer wil.. brrr... :=
verlegen tot daar aan toe, zou 't 'm op de man af vragen ''zeg je doet zo raar, ben je verlegen ofzo?'' maar nou ben ik vaak ook niet erg tactvol geloof ik :+

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 14:11

Verlegen mannen. Daar heb ik wel ervaring mee. Ga samen (met een troep vrienden) stappen. Duw er een beetje alcohol in, dan worden ze vanzelf meer ontspannen (niet te veel want dan gaan ze kwijlen/zagen of slapen).
Maar de hoofdregel bij mannen is in het begin vaak: laat het initiatief maar aan hen. Komt er geen initiatief: He's just not that into you. En dan: ander en beter, geen hand vol maar een land vol.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 14:57

En voor de verandering gaan jullie weer enorm hard, hihi.

@Naaltje: Je buitenritje klinkt echt heerlijk. Goed weer erbij, relaxte paardjes.. toe maar!
Nu nog steeds in de bibliotheek? Hier een iedereen-is-ziek-zwak-en-misselijk-sfeertje. Beetje jammer, werkt niet echt motiverend.

Daarna komt er een stukje over te groot zijn voor je pony. Ik heb ook wel eens op de pony’s gezeten wanneer ze heel vervelend waren met de meisjes. Hoogstens voor 10 minuutjes, die ielige, kleine beestjes vind ik maar niks. Gelukkig kan Romy nu zelf erg goed rijden, dus het is niet meer nodig. Geef mij dan maar een grote Haflinger. @Sander_Lotte, machtig gevoel he? Op je eigen pony? Fijn dat je genoten hebt! :D

@Gem: Welkom! Leuke pony’s heb je. Hoe was de marathonwagen waar je bij ging kijken? *Pagina verder.. Zie dat je ja gaat zeggen, top. Wat een gave kar zeg!

@Tine: Spannend.. Nog even dagje afwachten en dan weet je of hij goedgekeurd is. Les ging ook redelijk, binnenkort gaat ‘ie goed! Hoe ging je menles vanochtend? *Leest verder. Die ging goed.

@VHU: Jij hebt een heerlijk dagje trainen gehad zo te lezen. Beide in het enkelspan getraind en Rizanta onder het zadel gereden. Fijn dat het vertrouwen onderling is gestegen.

@Biancacoo: Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Laat je foto’s zien als het af is?

@Tallechie: Sjee, het zit je niet mee he? Niet goed slapen verpest je hele dag. Succes bij de dierenarts.

@IT: Jij hebt al lekker getraind met Wobbe vanochtend. Heerlijk.

@Jenkins: Beterschap!

@Jelleee: Vervelend zo’n man. Gewoon een schop onder z’n kont geven en zorgen dat hij met je afspreekt.

@b485: Haha! Zo waar.. :))

Ik zit op stage. Die verrekte bureaustoel zorgt ervoor dat ik het nu zwaar in m’n rug heb.
Ben intussen een beetje bezig met een bedrijfsmap, maar we hebben hier Word 2003 die enorm traag is. Eén plaatje verplaatsen neemt al 5 minuten in beslag. Denk dat ik nu maar even ga relaxen en vanavond thuis eraan verder ga werken.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:03

whaha, motiverend zo'n slapende computer :') ik ben blij dat hier het internet in elk geval ook verbazingwekkend snel is :j Ik zit nog in de bibliotheek dus ja :))
al heel de tijd tegenover een headbangende psychologie student :P

M'n buitenritje gister was inderdaad geweldig, en als klap op de vuurpijl, dat had ik niet eens getypt, heb ik gewoon op een halstertje met aan elke kant een touwtje gereden :)) (m'n marylot ligt uit elkaar en ik snap niet meer hoe die in elkaar moet.. := )

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:07

Naaltje schreef:
WAAAAAAAAAAUW! die kar is helemaal :9 :+:

nee jellee, player zeg ik niet, maar zo'n ventje wat je keer op keer aantrekt, wegduwt, je toch weer wil.. brrr... :=
verlegen tot daar aan toe, zou 't 'm op de man af vragen ''zeg je doet zo raar, ben je verlegen ofzo?'' maar nou ben ik vaak ook niet erg tactvol geloof ik :+

Hahaha ik ben ook niet zo tactvol. Hij geeft wel toe dat hij verlegen is..

Dat uitgaan en drank voeren lijkt me niet zo'n strak plan :')

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:09

ik ken ook zo iemand. Bij op de middelbare school gezeten, we roepen nu al jaren dat we elkaar eens gezellig moeten spreken irl (per msn gaat dat dan) om bij te kletsen. Maar puntje bij paaltje gebeurt het nooit :')

ik haat literatuurverwijzingen :j

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:16

jelleee, haha mannen he?

Gem, gave wagen!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:18

Naaltje haha precies stom is dat he!

Maar ik twijfel gewoon een beetje. We zijn ook goede vrienden en ik wil de vriendschap niet verpesten door te pushen om af te spreken ofzoiets. Maar hij geeft gewoon zulke tegenstrijdige signalen!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 15:19

Maar als goede vrienden spreek je toch ook wel eens af? Of hebben jullie alleen msn-, en smscontact?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:20

Ik zie hem soms wel, maar dan is hij verlegen. Op msn en sms is hij veel opener zegmaar..

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:22

Gem, leuke wagen. Ga je vast veel plezier mee hebben straks.

Bij B458 vertrekken 2 collega's. Erg klote hopelijk wordt het werk op een slimme manier opgevangen.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:27

Hem er op msn eens mee confronteren waarom hij zo verlegen is. Vooral heeeeeeeeeeeeeel duidelijk zijn bij mannen. Subtiele hints snappen ze niet.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:30

hahaha ik hoop niet dat hij stiekem ook op bokt mee leest :') :=

Maar ik zal dat eens doen B485. Ik geef hem altijd wel complimentjes ook, dat hij er leuk uitziet, om hem wat minder verlegen te maken. Maar volgens mij werkt het juist tegenovergesteld bij hem, want hij veranderd dan meteen van onderwerp :=

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:02

Mannen en complimentjes zijn geen goede combi (zeker geen verlegen mannen). Tenzij je te maken hebt met een metroman.
Kennen jullie dat in Nederland? Je weet wel een man die om zijn uiterlijk geeft, die voor hij gaat stappen een uur voor de spiegel staat, merkkledij draagt,...

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:05

Haha Jelleee: ik weet dat als een jongen tegen mij zegt dat ik er leuk uitzie, ga ik ook wel blozen hoor... Dus ik weet niet of dat wel zo een goed onderwerp is :D Ik zou voorstellen om gewoon te beginnen praten en doen alsof jullie al jaren contact hebben irl. Complimentjes geven zou ik iig niet doen, dan zouden ze nog liefst gaan lopen denk ik als ze een complimentje krijgen :+

Mijn vriend had in het begin een enorm grote mond (toen we nog geen koppel waren), hij was alles behalve verlegen. Ook geen aansteller, maar gewoon er tussenin. Toen we een koppel waren, is hij tov mij een eitje geworden :D Hij durft ook wel zijn gedacht zeggen hoor, want ik ben soms geen gemakkelijke en dan durft hij wel te zeggen dat ik vervelend doe. Behalve als er vrienden van mij bij zijn, dan klapt hij toe. Er is maar 1 vriendin van me waar hij het goed mee kan vinden, Woest hier op bokt. Gelukkig is dat toevallig mijn beste vriendin en komt me dat dus heel goed uit dat ze het goed kunnen vinden :D

Je zegt dat hij verlegen is als hij je ziet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel heb, op msn en via sms ben ik veel opener, maar ik probeer er wel aan te werken :o Wat voor tegenstrijdige signalen geeft hij trouwens?

@ Poeltje: op je eigen pony rijden geeft echt een machtig gevoel ja :D Heb er vandaag weer even op gezeten, hij begint de benen echt goed door te krijgen :j Ook het stukje draf ging al veel steviger. Maar om eerlijk te zijn, men ik toch liever hoor... Ik weet niet wat het is, maar het rijden zegt me niet zo veel meer. Het is geweldig om erop te zitten, zeker op je eigen pony, maar ik vind het leuker om er achter te zitten en een mooi overzicht te hebben.

@ Gem: mooie wagen zeg!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:07

ik ga eens kijken of m'n fiets er nog staat :P ik moet naar de wc ook, en ga hier niet mijn laptop onbeheerd laten staan, dus inpakken moet ik toch :)
:evaw:

Susanne

hahah oke oke geen complimentjes meer dus voor deze meneer. Hij geeft mij opzich wel vaak complimentjes. Of voor t slapen gaan een sms met slaap lekker xxx . Dan vind ik het gewoon leuk om iets liefs terug te zeggen maar dat moet ik dus niet meer doen :P

zal het onthouden dames!

sander_lotte

b485 schreef:
Mannen en complimentjes zijn geen goede combi (zeker geen verlegen mannen). Tenzij je te maken hebt met een metroman.
Kennen jullie dat in Nederland? Je weet wel een man die om zijn uiterlijk geeft, die voor hij gaat stappen een uur voor de spiegel staat, merkkledij draagt,...

Mijn vriend is de laatste tijd zo eentje :D Nu heeft hij stage (hij studeert financie en verzekeringswezen), nu draagt hij dagelijks een kostuum van Hugo Boss. Ok, ziet er netjes uit, maar voor mij hoeft dat echt geen Hugo Boss te zijn hoor :Y)
Maar langs de andere kant vind ik het wel leuk, hij probeert er altijd goed uit te zien, enkel dat uur voor de spiegel doet hij niet... Gewoon zorgen dat hij geschoren is, gel in de haartjes en het is in orde :D

@ Jelleee: nee inderdaad, mannen en complimentjes gaat niet altijd samen. Mijn vriend nou wel, maar die is wel héél erg zelfverzekerd. :o En dat mannen complimentjes geven aan vrouwen is normaal, dan moet je je gevleid voelen en verder niets :+

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:12

SL ja hierboven (of op de vorige pagina? ik weet t niet) had ik al wat getypt over die tegenstrijdige signalen :P een keer zei die, wanneer gaan we nou daten? en toen ik daar op in ging, veranderde die snel van onderwerp. Of een keertje wou hij mn nieuwe kleren zien, dus ik zei: kom anders vanmiddag gezellig hier, dan kan je ze meteen zien. Kreeg ik daarop terug dat durf ik niet :') nou weet ik eigenlijk niet of dat echt zo was of een grapje.