@ tallechie niet zo lekker
@ naaltje in bieb begrijpt school niet
veel mensen nog in het ochtendhumeur terwijl het al middag is
sander_lotte schreef:@ lanouska: dat smsen is soms echt verslavend héMeestal worden de gesprekken net interessanter als het laat wordt, dus dan is het moeilijk om te stoppen
dan worden inderdaad de gesprekken interessanter
en hij was nog aan het werk en smst dan meestal snel terug en stopt ook niet en dan is het heeeul erg verslavendvandaag even geen paarden dag morgen gaan we met het 4 span buiten rijden normaal hebben we menles maar de instrecteur heeft bijscholing dus die kan niet dus gaan we vanuit erica met het 4 span richting emmen door wat wijkjes scheuren
was mooi om 1 uur vrij het was heerlijk rustig maar dat is het meestal op dinsdag hoef morgen niet te werken maar moet helaas naar school en ik hoef maar 1x in de 3 week naar school maar er zo niks aan
Meestal worden de gesprekken net interessanter als het laat wordt, dus dan is het moeilijk om te stoppen 
) is niet echt een hork ofzo.. maar hij doet soms gewoon ontzettend verwarrend! Voorbeeldje: hij zegt vaak dat we eens iets moeten afspreken, dat ie met me wil praten bladieblabla, en dan zeg ik nou, dan spreken we toch iets af? En dan ineens doet ie lacherig erover en vind hij weer van niet. Dus dan denk ik, nou goed oke. Maar dan even later zegt ie weer ja je ziet er zo leuk uit we hebben het zo gezellig bla bla.

. Hier eentje met een brandend keeltje. Sinds gisteren al een hele strip Strepsils weggezogen, maar het helpt niet veel.
, niks voor mij).
) en heeft vanmiddag kijkles (owwww wat ben ik blij dat mijn kinders inmiddels klaar zijn met zwemles
)
kan zeggen?
.
maar ik denk dat de arabo's daar te lomp voor zijn

ik ben blij dat hier het internet in elk geval ook verbazingwekkend snel is