Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb je een foto van jouw span, lijkt me een leuke kleuren combinatie hihi.

.. Het is gelukkig mooi droog gebleven! Een van de meiden kwam enthousiast naar me toe om te vragen of ze is in galop mocht, zo gezegt zo gedaan! aan de longeerlijn in galop, ging super!! Riv houd echt rekening met ze dan.. zo sgattig, daarna werd hij heerlijk verwend met wat wortels
Ik liep wel mee hoor, op grijpafstand, het ging erg leuk. Maar kort stukje gedaan, een bepaald paadje op en neer (waar geen auto's komen en doodlopend bij onze wei) en over een parkeerterreintje (aan het begin van dat pad, waar men kan parkeren, dat gebruikten we als draaipunt). Al met al was het bij elkaar 20 minuten. Keurig in stap. Han keek zeer geconcentreerd, zo leuk om te zien. Hij wilde natuurlijk harder maar dat mag hij voorlopig niet van mij. En als hij het wil doen gaat Simba aan de ketting en ik dus op de fiets mee.
) weg als hij niet oplet, of houdt zijn hoofd dus wel errrug laag bij het indoen van het bitje...
dus precies dat karaktertje wat je van een kinderpony graag wilt.
Kon hem daarna goed terug krijgen.
.. ja ik wil heel graag veel stukken op het steen, de bak is zo hobbelig en zwaar dat het niet fijn voor me pony is en voor mijn rug. L_Rivaldo schreef:als ik ooit voor 2 span zou gaan zou ik eerlijk gezegt ook niet weten of ik voor 2 verschillende ga of niet, vind het beide passen, zelf denk ik voor precies zo een, maar ja je moet er maar tegen aanlopen
). Tja, het blijft een mannetje he, graag aan het stuur
Dat komt trouwens ook door al het gedoe met het inspannen, het klaarzetten etc. Dat je dat echt met z'n tweeen moet doen vindt hij erg gezellig (en ik ook).