Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ben er echt verdrietig van. Niet alleen om de stalling maar zeker ook om de plek. Is zo'n mooie plek, in de polder, overal vogels, zelfs grutto's, lepelaars en grote witte reigers, torenvalkjes en kiekendieven. Komen er huizen, wegen en een stom parkachtig recreatiegebied. Vind dat zo triest. Is al vanaf 1780 een polder.
voor iedereen die deze even nodig heeft
mijn huidige zadel zit bij Cathey prima maar voor mij niet
liefst heb je allebei

maken.
moet zeggen dat de woensdag/vrijdagmiddagen voor mij altijd heilig waren tot onze zoon naar het VO ging. Vond dat veel te gezellig. En je hebt dan ook veel sportclubs waar ze heen gaan (brengen/halen etc.) / verjaardagsfeestjes dat soort dingen.
Wel ander prijskaartje maar goed, dat was te verwachten. Stond nu voor Randstad begrippen super goedkoop.
) maar wel echte polder. Dat vind ik heerlijk, daarom ga ik ook graag naar mijn paard om lekker buiten te zijn. Net een prachtige zonsondergang, schitterende luchten, kan daar enorm van genieten.
Super leuk paard! Klein detail ze moeten allebei nog wel even beleerd gaan worden voor de wagen..
Maar eerst is Disco aan de beurt.
Word een leuk jaartje denk ik! Ondertussen gaat de verkoop van dat andere paard ook nog gewoon door, ze waren gekrompen van 9 naar 5 paarden dat was de max en nu staan er dus alweer 7.. 

*