Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat het voor zondag al een heel stuk minder pijnlijk is, maar ben bang van niet. Fysio gaf aan dat het wellicht verstandig is om mij af te melden voor de wedstrijd, maar ik wil zo graag dat ik het even afwacht nog.
.
Horsie84 schreef:Ook wij reizen Nederland rond. Gewoon omdat het kan... en omdat het vooral genieten is!!
(En nog altijd beter naar een pretpark waar je ver voor moet reizen.)
Ondertussen maken we ons klaar voor Echten. Misschien eerste keer 2span starten. Ik vind het wel heel spannend hoor.
Psydoxy schreef:Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van de Someren Marathon![]()
Gaat weer een leuk feestje worden. Zijn er al menners die plannen hebben om te komen?
Geen plannen om mee te doen, dan kun je ook aanmelden als vrijwilliger om te kijken hoe het er aan toegaat en alle fun meekrijgen
Horsie84 schreef:Psydoxy schreef:Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van de Someren Marathon![]()
Gaat weer een leuk feestje worden. Zijn er al menners die plannen hebben om te komen?
Geen plannen om mee te doen, dan kun je ook aanmelden als vrijwilliger om te kijken hoe het er aan toegaat en alle fun meekrijgen
Ik heb er aan getwijfeld. Denk volgend jaar. Vind Bliss er nu niet klaar voor. Dus dit jaar barchemse 4daagse om te kijken hoe ze het doet.
Veel plezier!
Supergezellig om jullie er ook bij te hebben. Jullie rijden andere routes dan de ruiters, dus je hoeft niet bang te zijn dat je er een op sleeptouw moet nemen.
Ik zag het als endurance-dummie vooral als een hele ontspannen aangelegenheid, maar volgens mij vergis ik mij daar een beetje in.
En ik moet eerlijk toegeven dat ik daar dan weer weinig voor voel, aangezien ik juist een keer endurance impuls wil starten zodat mijn pony in een rustige en ontspannen omgeving kennis kan maken met een keuring in combinatie met een ‘buitenrit’. Puur ter voorbereiding van een SMW. Mijn pony is een behoorlijk onzekere dodo (in opleiding) en vind het niet altijd even prettig als er vreemde mensen aan hem zitten.
.
). Moest wat wachten, dus toen Deedee klaar was zat Ebje al aan haar half uur dus ook meteen maar laten keuren, en toen zat Deedee al weer bijna aan de 15+30 minuten dus nog een paar pony's voor laten gaan en toen haar weer aan geboden. Op die manier sta je redelijk lang bij de veterinair
.