@Biancocoo ik heb een Garmin Forerunner, een hele simpele, maar wel super handig. Ik ben van mezelf soms net een tikje laks mbt tempotrainen dus het helpt me goed om goed tempo te houden. En dat het klopt qua kilometers. Dat weet ik meestal wel ongeveer, maar met wat serieuser trainen is het toch wel leuk precies te weten hoeveel km je hebt gedaan. En ik zit wat te spelen met hoeveel snelheid gemiddeld ik verlies bij bijv oversteken in stap, hekjes, water drinken (van mezelf) enzo en hoe ik die zsm weer goed oppak (blijkt stukje galopperen erg handig en daar wordt Ollie ook lekker fris van).
Vandaag alles naar de wei verhuisd. Nou die Hero was superbraaf
zag namelijk erg op tegen de trailerrit van Rijsbergen naar Bleiswijk. Maar dat was nergens voor nodig. Eerst Ollie erop, Hero liep er keurig naast op, ze stonden netjes stil en er ook weer netjes af. Even wat rondkijken op de wei en toen was het klaar. Toch wel erg makkelijk hoor van die coole poowns.
Hoop dat je zoontje weer wat op is geknapt, wat zielig
Wat ziet dat er lekker uit Lanoeska, super!
Janouk officieel ZZ & ZZ
en 5 ballen....2de parcours ook 5 ballen,maar met invoeren van de protecollen was er maar 1 foutloos en heeel veeel ballen!
maken (misschien wil ze er wel 1 plaatsen hier van mij
)
Ranja, die gaan we vanavond proberen. Bedankt!!
)
heb jij op je verjaardag Sonjim, geniet ervan, gefeliciteerd!
ze lustte ook geen poeders, viste dat overal tussenuit en soms nauwelijks haar brok. Zeker niet in tijden van stress/wedstrijd. Van die dure slobber vond ze wel lekker maar daar zit vaak haver door, dat was nu juist niet nodig, senior priores ging soms wel, soms niet...
daarna had ik fysio, was ook weer uitermate nuttig. Toen weer de cv monteur bij cv, 3e keer in 4 weken maar het schijnt weer te werken ...