Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Zie jou ook snel erachter zitten
happytime schreef:Gem: altijd een dingetje als ze zo plakken aan elkaar,als ik er hier 1 uit haal gillen er 3 tja 1 happyfamily
VanHuisUit schreef:Wel niet scheren vind dat altijd zo lastig te bepalen. Gelukkig heeft Jenn voor een tinker een mooi dunne vacht.
Kan me voorstellen hoor dat je het lastig vindt haar weg te brengen. Stond ze er rustig bij? Wel ideaal hoor dat ze daar kan veulenen. Spannend allemaal!
Gisteren Jenn met hoofdstelletje en bit in lange lijnen gedaan. Was superbraaf af en toe beetje slingeren maar op een of andere manier leek ze het al aardig te snappen (daarvoor steeds bitloos gedaan). Halthouden voorwaarts gaat ook heel goed.
Dus zeer tevreden
Hatsikidee89 schreef:VanHuisUit schreef:Wel niet scheren vind dat altijd zo lastig te bepalen. Gelukkig heeft Jenn voor een tinker een mooi dunne vacht.
Kan me voorstellen hoor dat je het lastig vindt haar weg te brengen. Stond ze er rustig bij? Wel ideaal hoor dat ze daar kan veulenen. Spannend allemaal!
Gisteren Jenn met hoofdstelletje en bit in lange lijnen gedaan. Was superbraaf af en toe beetje slingeren maar op een of andere manier leek ze het al aardig te snappen (daarvoor steeds bitloos gedaan). Halthouden voorwaarts gaat ook heel goed.
Dus zeer tevreden
Als Of ze nooit weg was geweest haha dus dat is wel fijn. Maar t was net of ik een kind weg bracht ofzo. Mn mam vind dat Ik me aanstel hahaahah