Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
yarrah schreef:Flurk, Ik heb een groninger je kent ze wel dikke buik en korte pootjes. Jaren erover gedaan om hem voorwaarts neerwaarts te krijgen onder het zadel. Na een les van Johan Hamminga viel het kwartje en daarna ging het heel snel. Uiteindelijk M1 geworden met 8 winstpunten. En vele prijzen gewonnen. Niet meteen je hoofd laten zakken en denken dat de L het hoogste is. Ik denk dat een goede en coachend instructeur je echt verder kan helpen met de houding van je paardje.
En ik zit er stijf aan te denken dat het volgende paard een fjord gaat worden. Ik vind ze echt te leuk.
Toydoll schreef:Wat een prachtig span samen Janouk!
Ik hou ook wel van jurrys die gedurft punten. Dus echt lage cijfers als het gewoon bagger is maar ook hoge cijfers als het wel gewoon goed lukt.
Ik heb vandaag 202 en 199 met Kyano in de B geredenKnappie ! 2x eerste ook ermee! Toch leuk! Had wel paar goed lage cijfers (en terecht) maar ook wel een paar best hoge, zelfs een 8,5 (ging ook wel mooi die oefening).
Ayla schreef:Ik twijfelde ook nog om in Zeewolde te starten maar helaas weinig tijd. Dankjewel!