aan ene kant hopen dat klikt en aan andere kant, liever niet, dan kan ze nog blijven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

succes met de pony
Hebben we allemaal wel eens gehad, gok ik

.
Frensie schreef:
Even van onder mijn steen een vraag aan Gem en Avaluna; wat is een paardenzegening??
Iets katholieks? En Gem doe jij er aan mee vanuit geloofsovertuiging of vanuit traditie of is het gewoon gezellig?
Zoiets kennen we hier niet, had er ook nog nooit van gehoord.
.
Ga ook graag mee met alle samenvattingen
de pups van Tine wat prachtig
en Moos staat er zo lief bij
wat heeft hij toch een lief koppie. En Ollie niet in de verleiding gekomen een pony te kopen
tja, de prijzen van jong spul vind ik altijd erg weinig hoor. Weet nog wel dat we destijds Alwyn kochten, die was toen 2.5, daar betaalde ik toen 400,- Euro voor. Was toch ook geen prijs. Kreeg er toen ook nog tuigje bij, kun je nagaan.
. Dus dat wordt oefenen
. Ik hoop wel dat de schuiltent blijft staan, die beweegt gevaarlijk. Als die aan de haal gaat, staan de paarden denk ik minder relaxed. Lastig altijd wat nu verstandig is.... Maar binnen halen is nu ook niet fijn. De staldeur waait nl van de haak af en gaat dan met een klap dicht. Als daar net een paard (of ikzelf) tussen zit...