Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En je hebt natuurlijk verschil in welk gat je de leidsels doet.

) of freestylen voor stap-draf-stap-halt-voorwaarts commando's (ik bedoel: als je dat met lange lijnen wilt gaan doen incl draf is het als je een beetje formaat pony hebt niet te doen, laat staan een paard), wat leren wijken voor druk enz, schoftje erop plus staartriem, kun je ze ook op dubbele longe leren lopen, dan lange lijnen eerst alleen schoftje, dan met borsttuig, broek en loshangende strengen, elke keer stukje erbij, stap, stukjes draf kan maar dan zet je ze bij groter dier op de volte, dan als allemaal feilloos gaat band en dan dus wagen.

Zowel in de bak als op asfalt. Dit hebben we ongeveer een maand gedaan. Via via ben ik aan een leensulky (om te kijken of het wat is) gekomen. Na lang wachten is hij deze week op stal aangekomen. Zaterdag ga ik hem ervoor zetten. Hopelijk gaat alles goed
) is iets
daarna is het
. 
VanHuisUit schreef:Goed blijven opletten en iemand ernaast, gaat vast wel goed, leuk hoor.
Hero blijft het heel goed doen. Moest vandaag wel enorm schrikken dat instructeur ipv van achter aan de linkerkant van hem, aan de rechterkant voorbij liep toen hij even wilde kijken hoe het er vanaf de zijkant uitzag. Typisch Hero, 1e / 2e keer (OK misschien ook nog 3e / 4e x) is iets
daarna is het
.
moet nu alleen nog een goed en passend bit, wat bij die kleine mondjes echt een drama is