, hoor. Heb ook wel een heel erg fijne leraar
en elk nieuw stuk, denk ik weer pfff, maar even in vastbijten en dan helemaal trots
.Heb toevallig net een heel mooie pianobank besteld als kerstcadeautje voor dochter of voor mezelf.
@Tine: ook flink aan de klus, is hier een permanente toestand, maar dan hebben we ook heel veel gedaan. Grote badkamer wachten we nog even mee, maar verder is dan ook alles zo ver klaar op de 1e verdieping
.Grrrr, troubels met Excell, ligt aan mijn eigen onkunde, maar dus niet goed opgeschoten...

. Zit aan een warme boterham met kaas en warme choco.
! 
Voor de zieken
is er nog een sociaal plan, krijg je nog iets mee of een uitkering? Wat een drama. Als ik mijn centjes niet verdien is het niet accuut drama maar dan zouden we wel wat zaken moeten gaan aanpassen.... hoop dat jullie wat reserves hebben... Bijgelezen en geef Frensie even heeeeeele dikke knuffel meid wat zul je je beroerd voelen
speciaal voor Frensie hele dikke knuffel en Tallechie morgen heel veel succes met examen!
Bente vanochtend al mee gewandeld en in de bak laten stuiteren, vanavond ga ik nog even heen
en een echt heel slechte cv voor mijn leeftijd..
tweespan, was dat met Ster ?

Ik mag nu dus naar de "Debutanten", de eerste klas waar je wedstrijden mag meedoen)
. En daarna natuurlijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de eerste keer inspannen van het beleerpaard mee te maken.
.
mee