De laarzen zijn ook niet mijn smaak. Tine die menles moet afzeggen voor theater. Frensie die niet is gaan zwemmen, verstandig Frensie die heeft gelongeerd tine heeft filmpje van Thabor, zal straks even kijken baudy die aan het handelen is Tine leuke foto's van thabor ipsilonka soms wil een andere instructeur helpen inderdaad, bij mij wel
Alles bijgelezen, maar zit met een kind wat niet wil slapen, dus ga eerst daar heen
Ollie1
Geplaatst: 14-02-12 00:14
@Tallechie, waardeloos dat Daan niet wil slapen....
Ik ben ook een beetje laat want heb onverwachts nog een 'Valentijn's taartje' voor op mijn werk gemaakt voor morgen... Hij is erg zoet... en ook van binnen is de cake mooi roze
Biancacoo
Geplaatst: 14-02-12 08:09
Mooi ollie.... lekker lekker lekker..... maar ik ben 1 kg af gevallen, dus voor mij niets lekkers vandaag.. Fijne valentijnsdag vandaag allemaal !!!
Tallechie..heb je nog een beetje kunnen slapen ?? verder moet ik nog bijlezen.. Buckje. wat een super super super foto !!!
Leuke taart Ollie!! Ik heb al een poos geen taarten meer gemaakt, is maar beter ook voor mijn lijn
Vannacht rustige dienst gehad, heerlijk liggen slapen. Komende nacht heb ik ook weer dienst. Zo eerst nog even de spullen overdragen en dan zo naar stal om te rijden. Of longeren, ze liep gister wel heel fijn aan de longe, misschien maar even lekker aan de dubbele longe aan het werk zetten.
Nee heb maar twee uurtjes geslapen. Zijn weer terug bij af.
Leuke taart. Hier helaas geen oven dus blijft bij kwartaart. We gaan binnenkort kijken naar een oven.
Ik zal straks huisarts, kinderarts en consultatiebureau bellen om te overleggen. Ben kapot, chagrijnig en dit gaat niet meer. Daan kan namelijk niet meer bij ons liggen, omdat hij het hele bed door kruipt. Het mannetje kan er niks aan doen, heeft gewoon weinig slaap nodig. Hij sliep om half 1 en om 7 uur was hij klaar wakker.
mIjn ouders komen straks, hopelijk kan ik mijn bed dan nog even induiken. Vanmiddag les met beide knollies
tine10
Geplaatst: 14-02-12 09:05
Goedemorgen
Tallechie: weer te kort geslapen. Frensie: rustige nacht Ollie: wat knap toch weer. Buckje: wat is het toch een knappe pown
Fijne valentijnsdag. Hier doen we daar verder niet aan, veel te commercieel. Zoon is vandaag vrij van school ivm teamdag.
Heb trouwens een hometrainer gekocht, in de hoop daarmee wat af te vallen. Kreeg heb gisteren met de post. Is het een heel bouwpakket. Op zich nog niet zo erg, maar de instructies zijn in het Italiaans
Frensie
Geplaatst: 14-02-12 09:58
Hier ook een hometrainer! Staat midden in de woonkamer voor de tv Italiaanse instructies zijn NIEt handig Wellicht kan Google translate je een beetje helpen. Heb net weer ge-Wii-fit. En ga nu op de fiets (elektrische) naar stal. Echt even werk maken van het afvallen.
Tallechie wat vervelend dat Daan weer zo kort geslapen heeft!
Edit: hier ook geen Valentijnsdag. Nooit wat aan gedaan eigenlijk.
VanHuisUit
Geplaatst: 14-02-12 10:04
Hahaha Tine ik zie je zo staan, zo van WTF maar dit is niet de bedoeling en dan ook nog in het Italiaans Op canvas kun je gewoon twee spijkertjes in de muur en je hangt het er via de lijst tegenaan, klinkt wat raar maar is gewoon 'schilderij' principe met lijst. Patricavt hier op bokt kan ook twee foto's of drie bij elkaar zetten, zodat je soort compilatie krijgt, heeft ze gedaan met foto's van Rizanta, vond dat natuurlijk ontzettend lief maar ook gewoon heel mooi. Daan moet leren alleen in zijn bedje te kruipen arme Daan, Tallechie en manlief dit is zo slopend En hoor nog van Robijntje die nu nog onder een deken staat, Bente stond onder drie en nu dus weer onder twee Bicci werkt zich een weg door de anti-paracetamol actie....komt ook mij helaas bekend voor, moet nu nog vaak oppassen dat ik ze niet te vaak en te makkelijk neem maar ja je wilt door, door, door, begrijp je heel goed hoor....
Gisteren waardeloze avond, echt gevloerd en vroeg naar bed , vanochtend ook nog redelijk bagger , maar wil toch echt naar mijn werk anders gaan dingen daar zo achter lopen. Dus laat zo de hond uit en sukkel rustig naar mijn werk.
Bente was gisteren gemend en ze liep lekker, kon het ook goed volhouden. Dat zijn altijd fijne berichten. Vandaag is ze vrij, morgen hoop ik toch echt zelf heen te gaan.
En oja, Valentijnsdag. Mijn zus is vandaag jarig, dus zij is altijd onze Valentijn.
Iedereen fijne dag
Biancacoo
Geplaatst: 14-02-12 10:11
tallechie, geen idee of iemand dit al aan je gevraagd heeft en ik wil me ook nergens mee bemoeien maar, wij deden zoonlief in zo'n campingbedje ?? als hij al wakker is en jij zelf nog wat wilt uitrusten, met iets interessants voor hem.....mega blocks ofzo,..dan kan hij mooi spelen en blocken stapelen en jij nog liggen, zo hebben wij dat wel gedaan, kereltje ging lekker spelen hier, en wij konden nog even slapen, hij stond wel naast ons bed, maar vermaakte zich wel, is wel een kwestie van wennen....voor hem en voor jezelf, maar uiteindelijk gaf het bij ons erg veel rust, zo was hij toch bij ons, en toch rustig en voor ons even tijd om rustig uit te rusten..succes in ieder geval !! robijn onder 1 deken, het is ook een stuk warmer nu. vhu nog ziek maar wel aan het werk !! sterkte. Dat lijkt me gaaf vhu dat canvas doek van rizanta !! super !! Bicci....succes met je 2e anti para dag, zet h'm op ! geen hometrainer hier, man heeft een hardloopband, maar daar krijg ik zere knie van, kan beter gewoon buiten lopen. Tine..succes met het in elkaar bouwen !!! zoon heeft een kado'tje gekregen en manlief ook chocolaatjes in een leuk doosje...waren ze helemaal blij mee !!
ik heb wel netjes bijgelezen, ech blijven plakken doet het helaas niet. wel die taart...meeeeennn....die ziet er lekker en lief uittttttttttt
2de para-loze dag.. begon best goed eigenlijk.. gisteraaf dat pilletje van de HA ingenomen... toen gingen slapen voelde ik hem heel goed hoor... hoofdpijn werd er "soort van minder" van, en kon niet tegen de slaap vechten. (zo de bijsluiter nog eens lezen) toen wakker werd, nog wel ballonnetje in mn voorhoofd, maar niet meer zo bol opgeblazen geloof ik.. was wel suf.. 20 minuten later de taxi op, en werd er stuk wakkerder van. dat kleine ballonnetje zit er nog steeds.. is aanwezig..niet heel lastig...maar zou ook nog weg mogen..
ben gisteren door de koppijn en para-gebrek wel ff misselijk geweest en had minder gegeten. (hmm, had al keer getypt denk) (wor dr vergeetschtig bij,haha)
nu naar stal. poging om trailer van stalgenootje te verkopen. (goed bezig met de trailers op het moment he?)
tot latexxxx
Biancacoo
Geplaatst: 14-02-12 11:21
ha die bicci...goed bezig trailers verkopen... nu straks nog een mooie voor jezelf vinden ???
Klinkt al beter een klein ballonnetje in je hoofd ipv een grote... tabletten van HA knallen er soms goed in...maar ja...als je maar lekker geslapen hebt, dat is belangrijk !!
avaluna
Geplaatst: 14-02-12 13:22
@Bicci: je bent op de goede weg
@Gem: wat goed, is hun eigen choreografie, begrijp ik? Connor heeft vanaf haar vierder kinderdans gedaan bij Danielle Duineveld, ontzettend leuk en een geweldig mens. Maar het werd me wat te veel, was voor 45 minuten, zeker 3 uur kwijt. Vandaar dat we hier (in Duitsland) willen kijken, er moet een heel, heel goede zijn, maar heel gediciplineerd (dus ook met té dik etc...) en ook erg duur, geloof ik en hier in de stad een goede, ook klassiek, maar wat minder druk, de laatste wil ik dus eens naar gaan kijken. Connors juf achtte haar erg geschikt voor klassiek ballet, had ik nooit gedacht , maar goed maar eens kijken wat het wordt.
@Tallechie: wat vervelend, allemaal, dat het het weer niet goed gaat met het slapen van Daan. Hier gelukkig echt nooit een kind op de kamer of in bed gehad, kan me voorstellen dat je dan gewoon dood- en doodop bent .
Hier ook een hoop nattigheid, nu, hopelijk droogt het snel, kan er ook even gesleept worden
avaluna
Geplaatst: 14-02-12 13:22
@Ollie: oh, wat lekker . wat een lieve collega ben jij.
Lekkere taart voorbij zien komen,crea bea hoor.Mmmmmm
Gisteren niet naar de les geweest me rus speelde te erg op.Stomme rug.Nou is het dooi kan ik nog niet rijden.gggrrr Ga dalerboy zo maar los longeren,kan er nu niet tegen als hij een ruk aan me longeerlijn geef.
Gisteren eindelijk alle waterbakjes weer dooi,behalve een.Nadat gerrit er een tik tegen gaf bleef hij maar stromen...oeps.Gelukkig (omdat er paarden weg zijn) hadden we een andere stal vrij waar de hengst in kon.Ook zo zielig als je in het water moet staan.De vader van mijn vroendin vond een indoor schaatsstal wel leuk.........
happytime
Geplaatst: 14-02-12 15:28
hier ook een aqua-box alleen dit keer niet de mijne..... huurbaas had zijn box al leeg toen ik aankwam... (maar was zijn eigen schuld,hij was wat vergeten af te sluiten.....stopje sprong enz......zwemmen!) gisteren de wei uitgemest.....loop nu weer krom van de rugpijn bicci"s trailer-verkoop...... en word je nieuwe trailer een: kermitdekikkertrailer? weer mooie foto"s voorbij zien komen
Bicci goed bezig met je trailer verkoop! Is je ballonnetje niet groter geworden?
Baudyh sterkte met je rugpijn!!!
Ik heb elke dag nog ontzettend veel moeite tussen de middag om niet te gaan slapen. Mijn lichaam is daar zo enorm van afhankelijk geweest, ook een soort 'verslaving'. Ik ga dan altijd maar naar buiten want binnen is de verleiding bijna te groot.
Mijn rolschaatsen zijn binnen gekomen En ze zitten heel lekker, heb al door het huis gerold. Maar valt wel een beetje tegen hoe moeilijk het ging En remmen is ook lastig! Heb gezocht op internet naar een indoor skate baan in de buurt, maar niet echt wat gevonden. Zal manlief lief aankijken of ik door het magazijn op de zaak mag crossen
Ga nu nog even wat ramen wassen aan de binnenkant. Buiten nog even geen zin in
tine10
Geplaatst: 14-02-12 16:45
Frensie: is goed bezig. Rolschaatsen, ramen zemen. Wat een actie allemaal Bicci: is ondanks ballon toch goed bezig met verkoop van trailer Ht: wei uitmesten is ook een k... klus. Baudy: ook al last van rug. Balen als je dan nu weer door een andere reden niet aan de slag kunt. Avaluna: hoe is het nu met dochter? Alweer wat beter?
Ik kreeg onverwacht toch een valentijnskado. Kreeg mail van man met: kijk in linkerkast van mijn bureau. Daar lag een mooie handtas. Nu ben ik niet een echt tassenmens, maar goed, wel erg lief.
Morgen krijg ik als het goed is vertaalde instructie voor mijn bouwpakket, dus dan kunnen we die kilo's eraf gaan krijgen (gaat vast niet meer lukken voor onze wintersport, maar goed)
Net even met Amerigo gemend terwijl de jongens (zoon en vriendje) aan het buitenspelen waren, dus alles heeft weer beweging gehad.
Heb toch maar de ramen van de woonkamer ook aan de buitenkant gezeemd. Nu kan ik weer naar buiten kijken
Mijn labrador probeert me te hypnotiseren. Ze staat bij haar voerbak en blijft me maar aankijken, hahaha. Tis toch echt nog veel te vroeg voor voer!
avaluna
Geplaatst: 14-02-12 17:00
@Frensie: leuk rolschaatsen , heb hier nog skeelers, maar het stoppen beheers ik nog niet zo goed
@Tine: allemaal aan het werk en een leuke verrassing van je man .
Dochter gaat goed, gelukkig, die gaat zo d'r pony poetsen, na weken weer samen naar de les
sander_lotte
Geplaatst: 14-02-12 18:13
Sorry voor het binnenvallen, maar dit is HEEL DRINGEND
Zhora is vanmorgen gesteriliseerd, alles ging goed, om half 11 waren we terug thuis. Om 13:30 was het verband afgezakt, waardoor Zhora in een plas bloed lag. Dierenarts gebeld, ik moest het verband losmaken en om 15:30 terug bellen als het niet beter ging. De plas was groter geworden, dus ik hem gebeld. Binnen 5 minuten was de dierenarts hier, ik moest Zhora laten rechtstaan (wat een heel gesleur was), het bloed droop de grond op, de dierenarts zei nog "jeetje dat is wel fel". Hij heeft een nieuw verband aangelegd en ik moest om 18:00 terug bellen als het nog niet beter ging.
Nu is het verband weer wat gezakt, en weer is het nat van het bloed. Zhora wil absoluut niet staan, ze is nog steeds erg suf.
Hebben jullie je hond al laten steriliseren? Is het normaal dat het wat blijft bloeden en dat ze zo suf blijft? Ik zit hier echt te huilen, heb het nog nooit meegemaakt en maak me heel erg zorgen!
Inderdaad naar de kliniek. Dat zou ik vanmiddag al gedaan hebben. Die van ons is gecastreerd en die van mijn zus en ouders gesterriliseerd maar dit nog nooit gehad.