Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackDevils schreef:S_zanne schreef:Dapper! Veel plezier...Nou jongens, ik ga het toch nog een keer doen.
25/26 augustus heeft Ton (kruithof) z'n aller laatste wedstrijd, (ja echt waar!!) en tja, dan kriebelt het toch wel heel erg!
(groom al vanaf november 2010 niet meer bij hem)
Dus van 24 t/m 26 aug zijn we in Noordwolde te vinden.
Ik heb in Beesd meegereden de afgelopen dagen. Toporganisatie en wedstrijd!
[ Afbeelding ]
Foto met dank aan dyonnebos.nl!
patrick76 schreef:gister de bescheiden gekregen voor de marathoin eind september in Deurne. 40 euro inschrijfgeld, 20 euro voor de camping en nog een 30 euro als je pony op of aan de wagen stalt. 30 euro moet je ook betalen als je de pony elders buiten het terrein stalt !!!
Ping ping kassa. Wordt er niet leuker op zo wedstrijden rijden.
patrick76 schreef:gister de bescheiden gekregen voor de marathoin eind september in Deurne. 40 euro inschrijfgeld, 20 euro voor de camping en nog een 30 euro als je pony op of aan de wagen stalt. 30 euro moet je ook betalen als je de pony elders buiten het terrein stalt !!!
Citaat:Hallo allemaal, heb niet alle pagina's bij gelezen hoor! Hebben hier een kleine pauze gehad i.v.m geboorte van zoontje van de menner.
Gaat er iemand nog naar Stroe (NH) (Hippolytushoef) zat 11 en zon 12 aug? Ga zelf niet achterop maar camera gaat mee!
Citaat:patrick76 schreef:
gister de bescheiden gekregen voor de marathoin eind september in Deurne. 40 euro inschrijfgeld, 20 euro voor de camping en nog een 30 euro als je pony op of aan de wagen stalt. 30 euro moet je ook betalen als je de pony elders buiten het terrein stalt !!!
Marall schreef:[
Onze hobby/sport is al aardig duur dit maakt het nog duurder en minder leuk. Waar wordt dat geld dan voor gebruikt vraag je,je af (voor de landeigenaar???? meestal is dat vrijwillig)
Dyonne schreef:Gem, volgens mij heb ik die beiden op de foto.
Je mag zelf even zoeken. Foto's staan online op http://www.dyonnebos.nl
patrick76 schreef:tuurlijk maak je als rijder zelf de keus of je een duure wedstrijd rijdt wel of niet. Kreeg van de organisatie nogal een pissig mailtje terug naar aanleiding van mijn opmerking. Het waren de normale tarrieven voor een klasse 4 wedstrijd en ze adviseerde me om dan maar nooit de overstap te gaan maken. Ik snap niet goed waarom een klasse 4 wedstrijd duurder moet zijn dan een klasse 1,2 of 3. Zeker zoals in Deurne zijn een aantal hindernissen vast en die hoeven niet duur gebouwd te worden. Stoor me het meest aan het feit dat ze €30 extra vragen als ik mijn pony op mijn eigen vrachtwagen laat overnachten terwijl we ook al €20 betalen voor de camping. Hoef het niet zelf te betalen, maar gaat me een beetje om het principe. We zullen snel genoeg merken of het die extra kosten waard is geweest.