Evelli: Even opmeten. De lengte van je zadel en van het zweetblad. Ook die pinokkiozadels heb je in verschillende maten namelijk.
En dan als het internet-aankoop betreft ff de verkoper de maten waar je tussen twijfelt op laten meten, en als je zelf naar de winkel gaat ff een rolmaatje meenemen. 
Trailers, ik wil volgend jaar mn E gaan halen, en dan een anderhalf paards trailer zo inrichten dat 2 shetten en mn sulky gewoon mee kunnen. Voor nu heb ik een schapentrailertje voor Sunny. Zonder trailer lijkt me ook vreselijk, ik sta niet op een pensionstal op het moment, dus kan ook niet zo gemakkelijk een trailer ergens vandaan toveren. En als er iets gebeurd, moeten we DIRECT naar een kliniek kunnen. Het lijkt me vreselijk om mn pony te moeten verliezen omdat ik eerst nog tijd heb lopen verdoen aan het zoeken naar een trailer.
Ik ben helemaal gaar van het leren. Even lekker pauze. Zo nog maar even met de woef wandelen.
Ben zo blij dat ze er is! Tis mn adoptiewoefje voor als ik voldoende tijd voor haar heb. Zo niet, dan woont ze bij mn ouders, maar nu is ze gelukkig weer een paar daagjes hier.
Groetjes, lacuna
EDIT: Laura, sorry, zie je berichtje nu pas haha.
Voorgaande jaren verkochten ze daar wel (hele simpele) tuigjes. Heb er ook voor mn vorige tuig prachtige enkelspanleidsels vandaan, en toen bleek dat ze te kort waren mocht ik ze gewoon ruilen. Maar ik weet niet zeker of diezelfde man er dit jaar weer zal staan.
Mijn topografie is niet zo heel erg goed, maar tussen Putten en Puttershoek ligt nog zo'n 100km. 
Puttershoek ligt zo'n 20km onder Rotterdam
Laatst bijgewerkt door Lacuna op 28-05-10 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt