.. echt niet te geloven.. ben ik na ander half jaar vrijgezel lijkt het wel of iemand aardig wat jongens heeft losgelaten, terwijl ze nooit keken (of keek ik gewoon niet?).. of ik daar nu op zit te wachten.. neej echt niet.. laat mij maar lekker eerst mn paardjes doen.. Op de veiling ging het al aardig ter ronde.. vertel het nooit aan iemand op je werk.. haha.. zo weet iedereen het en als je dan de kantine in komt.. ja hoor daar is ze.. de vrijgezel.. (en dan nog een hoop mansspraak die ik jullie maar bespaar
) stille hoop dat mijn vriend wakker zal worden na ons laatste telefoongesprek.. wat was ik duidelijk zeg.. (totaal niet mij,, maar dit heeft hij wel nodig)Zo even omkleden en naar de pony's toe. Kijken hoe riv zich nu voelt na een dagje rust op de wei, zonder dat stoffige hooi. Geef hem ook vitamine c pilletjes, schijnt goed te zijn voor de weerstand
..Lacuna: weet je zeker dat ze daar tuigen verkopen, anders wil ik ook wel langs gaan.. me oma woont daar volgens mij dicht in de buurt (putten/voorthuizen?)

Wel het halster in shet en ponymaat.
met br4ever