En dit de andere locatie waar we lessen. Met rechts onderin de arena voor de zomer en de rechtse schuur (binnenbak) voor de winter.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nogal irri, ik rij er dus maar gewoon niet bij
.. januari is niet al te ver weg
.. en mijn vader vind het ook oke om 1 keer in de maand met trailer op stap te gaan naar de manege (is vanaf mijn stal maar 8 km ofzo) nu de bodem van mijn trailer vervangen... mijn vader wil deze niet van hout maken, van aliminium dacht ik, iemand hier ervaring mee?
maar ze komt vooral op het lijf dik in het haar, heel vreemd want vorig jaar zag je bij haar na 2 maanden nog de strepen van het scheerapparaat staan, alleen zijn we nu begonnen met een dikkere deken maar zou het dan daar door komen? 
.. ze hebben dus een half uurtje rustig hoeven werken, morgen maar is kijken!
(moet dressuurkleding bij elkaar zien te vinden/maken.)
Maisie schreef:hebben jullie paarden ook al weer zo veel haar?
L_Rivaldo schreef:ik kan niet wachten tot ik meer weet over die menavonden .. januari is niet al te ver weg ..
lienepien610 schreef:niet de luxe over een binnenbak maar gewoon een wei met daarin een bak van 80x40 uitgezet. De 'normale' rijbak 20x40 vind ikzelf veel te krap om iets fatsoenlijks in te doen...
.

Ik zal me even voorstellen!