hihi ik was gister bij paard & koets, alles gevonden/gezien/gevoeld wat ik wilde, behalve de stand met de vele hoedjes!
(moet dressuurkleding bij elkaar zien te vinden/maken.)
Heb een uberlichte carbonzweep gevonden en vandaag meteen uitgeprobeerd: ik heb eindelijk geen kramp gehad!
Sta ik 's middags in een stand te praten, vraagt ie of ik ff kan helpen omdat zijn groom hulp nodig heeft, mocht ik meteen 's avonds bij hem achterop in de clinic! Tijdens het losrijden gaf ie me ook erg veel tips als aanvulling op de les die ik woensdag van hem had. Moest maar eens met hem mee naar Engeland, pony's kijken
Vandaag kreeg ik maar weer al te goed het bewijs dat goed losrijden voordat ik echt iets wil doen, wel erg nodig is. Pas na een half uur begint ze lekker te lopen. M'n moeder wilde graag al meer resultaat zien terwijl ik nog aan het losrijden was, maar ik kan gewoon merken dat Jenna daar nog niet klaar voor is. Het ging ook niet zo lekker als in de les woensdag, maar toch, we gaan zeker wel vooruit. Het kan ook niet altijd in 1 keer goed gaan..
Maisie schreef:hebben jullie paarden ook al weer zo veel haar?
Verschrikkelijk. Het is net een teddybeer. Verschil tussen zomer en winter is echt heel groot!
Heb Jenna geen deken op. Vorig jaar wel, maar daaronder had ze nog wel zo'n dikke vacht dat t eigenlijk geen nut had, dit jaar maar geen deken op. Scheren wil ik (nog) niet.
Na het rijden gewoon ff stappen, dan snel uitspannen, zweetdeken op en nog weer uitstappen. Dan gaat ze op stal en als ze dan volledig droog is zet ik dr weer buiten. (pony's staan 24/7 buiten, met de mogelijkheid dat ze naar wens binnen of buiten staan (inloopstal in schuur), daarnaast heb ik een 'eigen' stal voor de pony waarmee ik net heb gereden.
Zag gister bij P&K bij de Scurry-try out dat er ook 1tje net de pony's had geschoren, de krijtstrepen stonden er nog op
L_Rivaldo schreef:ik kan niet wachten tot ik meer weet over die menavonden .. januari is niet al te ver weg ..
Pff zoiets heb ik dus ook... Kan niet wachten tot het januari is! (1e indoor) Maar ja, tot die tijd nog wel veel de gelegenheid om te oefenen. Alleen hopen dat het niet teveel gaat vriezen, heb namelijk niet de luxe over een binnenbak maar gewoon een wei met daarin een bak van 80x40 uitgezet. De 'normale' rijbak 20x40 vind ikzelf veel te krap om iets fatsoenlijks in te doen...
Gefeliciteerd Napie! Geweldig voor een eerste enige keer toch!