[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 20:22

@Janouk, Ik heb alle vertrouwen in Paul! Gaat vast allemaal goedkomen en als ik zie wat ik altijd meeneem en wat ik er dan daadwerkelijk van gebruik :o := , zal hij als man zijnde alleen het hoognodige gebruiken en wij 'vrouwen nemen altijd nog dingen EXTRA voor de zekerheid mee' :list: :P en daarnaast heeft hij allemaal behulpzame vrouwen om hem heen (Ipsilonka, Tallechie *\o/* )
@Lanouska, beterschap voor je mams :(:) en hoe is het met de pony ?
@Bicci, heeft gezinsuitbreiding gekregen :D
@Avaluna, beterschap met je oogonsteking :(:)
@Jellee, Kay is écht een leuke pony om te zien... wat is zijn schofthoogte ?

Vandaag mocht ik weer op het voetbalveld vertoeven voor het (gelukkig) laatste voetbaltoernooi... wat een verschrikkelijk jaar heb ik dit gevonden... Zoonlief zit in een team met allemaal 'haantjes' die weinig teamspirit hebben ...wat het spel dus niet ten goede kwam.... Daarnaast waren de 2 trainers uit 'hetzelfde hout' gesneden...waardoor ik met grote regelmaat 'teenkromend' langs de lijn heb gestaan }:) ... Nu vakantie vwb de voetbal en hopelijk kan ik me zelf weer opladen voor een nieuw en hopelijk leuker en sportiever voetbalseizoen :):) . Daar ik vroeger zelf ook altijd fanatiek gevoetbald heb... kan ik het moeilijk 'loslaten' :o :+

lanouska

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 20:26

@ ollie met de pony zouden we naar DA gaan van de week maar nou moet DA maar bij ons komen.

voor degene die interesse hebben voor het paardenkrant artkel moet je even je mail adres pb'en ik krijg met met geen mogelijkheid uit een pdf bestand hier geplaatst

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 20:27

je kan pdf als jpg opslaan, die kan je wel plaatsen :)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 20:35

he minder lanouschka, beterschap voor mams
ngtje, actief bezig.
over soorten kippetjes gelezen, wij hebben araucana's van de groene eitjes :') Broeden was niet gelukt ngtje, anders had ik zeker aan je gedacht.

verder aan het puzzelen met mijn website

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 20:38

@ bicci ik niet weten hoe dat moet

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 20:40

heb toen straks koetjes foto's gemaakt, zal zo even plaatsen :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 20:49

Ben even uit de lucht geweest, heb het erg druk gehad. Gisteren gaan verkennen bij de marathon. Op de terugweg WEEEEEEEER met pech gestaan. Heb bijna 3 uur moeten wachten op de wegenwacht, alles bij elkaar was ik dus pas om half 12 thuis. Gelukkig hadden we geregeld dat man en zoon naar huis gebracht werden (zoon was erg moe, was ook al laat) Man heeft toen Rembrand voor me gewassen. Vlechten lukte niet meer. Had ik echt geen puf meer voor. Vanmorgen met auto van man naar de marathon geweest. Wat ben ik trots op mijn knollie. Bij de dressuur zijn we 2e geworden (bij 1 jury hadden nr 1 en ik gelijke punten, bij andere scheelde het 5 of 6 punten), bij de vaardigheid ook 2e (nr 1 had iets snellere tijd dan wij). Daarna moesten we even wachten, helaas toen behoorlijk wat regen op ons dak gehad. En toen starten met het marathongedeelte. Dierenartskeuring ging goed, traject A precies op de toegestane tijd, net als traject D en bij de eerste keuring en na traject D een hartslag van 60!!
En tenslotte het laatste deel. In de eerste hindernis snapte Rembrand niet wat ik van hem wilde. Hij denkt teveel mee, en dacht dat hij niet door kon, terwijl dat wel moest. Maar goed, we zijn er toch doorgekomen, wel met strafpunten voor het afrijden van een afrijdbaar deel. Hindernis 2 was een stuk ruimer, dus dat ging veel beter. Hindernis 3 was de waterbak en dat ging echt super. Topknol!! <3 *\o/* Alle hindernissen zijn we zonder fouten, maar wel met flinke tijd doorgekomen. Na het uitstaptraject weer dierenartscontrole en een hartslag van 64. Keurig volgens mij. Ik heb echt enorm genoten!!! En we hebben onze doelen gehaald. Zonder fouten door de hindernissen en geen verliespunten.

Nu moet ik snel pony gaan vlechten voor de bixie van morgen.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 20:51

druk geweest tine, balen van auto. Maar dat heeft pret voor vandaag niet gedrukt lees ik wel.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 20:51

spammetje van vanmiddag
Afbeelding

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 21:18

Zo te zien ga ik volgende week wel een paar van jullie tegenkomen op ponykamp :)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:03

@Tine, super gereden vandaag ondanks de pech weer de avond ervoor :j +:)+
@Biancailona, wat een heerlijke spam <3 *-:) en wat maak jij mooie foto's :j
@Lanouska, pb me het bestand maar even dan kan ik kijken of ik hem hier geplaatst krijg ;)

Voor alle kampgangers volgende week *\o/* 'heel veel leerplezier' :):) *\o/*

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:11

thanx ollie bloos bloos :o :o
die hobby foto's loopt steeds meer uit de hand, ook met aanschaf matriaal. Nu aan het ruzie maken met mijn website, paar dingen aanpassen

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:14

BI: je moest eens weten wat ik al aan reacties op mijn (jouw) foto's heb gehad :j . Schoenen uittrekken hoor, anders ga je er naast lopen :D . Kom je, bij mooi weer, toevallig nog naar de D+V in Mariahout, of is dat te ver uit de richting?

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:14

heb wel weer zin in pics te maken gem op wedstrijd, mag mij altijd tippen. :j

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 22:15

@ ollie heb even op je facebook je mail adres gepikt je hebt mail

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:17

lanouska schreef:
@ ollie heb even op je facebook je mail adres gepikt je hebt mail

Ik ga kijken ;)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:19

wat vinden jullie, ben reportages en voorgaande jaren aan het aanpassen. Eerst stond alles op 1 pagina, nu losse kopjes als je over optie bevoorbeeld reportage gaat. Tekst etc. nog aan het aanpassen.
website

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:48

Mooi hoor, vind de foto van de vlinder echt prachtig (en leuk gevonden de klok) _/-\o_ En de foto die je net hebt gezet van koe met kalfje ach wat prachtig <3

@Lanouska wat vervelend voor je moeder en wat zorgen om de pony...hoop dat dat mee gaat vallen...
@Ollie wat een gedoe soms met zo'n team he. Han had dit jaar geluk met hockey, wel twee erg vervelende kinderen erin waar hij dan wat tegenop moet boksen, maar ik heb het daar moeilijker mee dan hij :o Hij gaat altijd met veel plezier naar hockey en is er ook goed in. Maar ik hoop echt niet dat hij in de D1 komt volgend jaar (we horen over een week of 2 de indeling) want dat is allemaal zo fanatiek. Voor ons is het een spelletje, iets voor de leuk en kind lekker bezig. En ik hou niet van dat fanatieke gedoe langs de lijn en/of in het veld. Ze moeten wel hun best doen, maar kom op zeg, waar gaat het over :roll:
@Tine s u p e r!!!! Wat een pech met de auto zeg echt zwaar balen....grrrr. Gauw eruit en andere want hier wordt je echt niet blij van -O- ik word er altijd heel onzeker van als een auto me in de steek gaat laten...

Nou rug houdt zich goed :D ouder kind toernooitje was zo leuk en eten lekker & gezellig :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 23:06

Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 02-06-12 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 23:07

@ ollie geeft niet toch bedankt voor het proberen

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 23:13

Nu maar als Url gedaan en als je dan onderop het percentage aanpast naar 400 :o dan is het wel goed leesbaar *\o/*

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 00:54

Prinsjeh; helaas moet je wel eens van die sociale dingen doen, ach en meestal valt het dan weer mee en is het gewoon leuk.

Frensie: ja het leven neemt zijn eigen loop, we willen alles wel sturen, maar lukt niet altijd. Is nog lekker jong en voelt zich ook jong, gewoon houden zo. Ik voel mij ook 18 :+ , maar helaas is dat al lang geleden! Vaardigheid is ook het leuk en natuurlijk de marathon,

Bicci is goed bezig voor de benefiet +:)+ , ben ook bezig voor jou, maar zal wel wat horen na het weekend!

Happytime wij hebben het nu ook maar bij paarden gehouden hebben ook jaren lang Tinkers gefokt, hadden zelf hengsten, was heel leuk. Geef toch ook veel voldoening werken met dieren.

Maisie is ook al zo lekker jong :)

Frensie mij lijkt het juist wel goed al die afwisseling, ik heb hier ook een paar meiden die mijn paardjes ook ohz rijden en er mee springen, ik heb er dan geen last mee, maar ze vinden ook alles leuk

Gwin stout, foei -:(-

Akshay heeft even een probleempje met zichzelf en haar camera :(:)

Janouk super dat je in paard en sport staat, leuk stukje +:)+

Akshay af en toe mag je gewoon jezelf verwennen, dat geeft dan weer zo’n fijn gevoel :j

Biancailona, ik moet nog op wedstrijd :') , volgende week! Lekker fotoboeken aan het maken, goed bezig +:)+

Vhu veels te druk gehad met een hoop pijn is niet fijn om de dag door te komen, had de hond vast de pontgrond verdeeld. :(:) En Bente had het ook nog op de heupen, dressuur moet dus nog worden geoefend. :):)

Crazymel lekker met de sulky gereden, leuke foto van wish, loopt mooi recht! +:)+

Sl wel uitkijken voor de bevingen, je hebt het wel goed naar je zin daar, geniet er maar van, en inderdaad kinderen krijgen is niet altijd zomaar van zelfsprekend. :o Maar dat maakt ons niet zielig, wij hebben daarom ons leven een andere invulling gegeven waar we het ook erg naar ons zin in hebben.
Wat een mooie begrafenis, en inderdaad je opa ziet er goed uit :)

Lanouska wat goed dat jullie in de paardenkrant staan *\o/*

Ollie komt goed hoor, wordt in ieder geval gezellig :j

Bicci ook gezinsuitbreiding

Janouk leuk als het stuk ook in de mensport komt, en paul krijgt het dus druk de komende week!

Jelleee is lastig als je het druk hebt, en twee ponys hij is heel leuk, heb helaas al teveel bont rond lopen :~

Tallechie ook lekker naar powniekamp veel plezier! En moet nog veel regelen, ja op vakantie gaan is niet zo makkelijk! :=

Avalune heeft ook kippetjes, en een oogontsteking :(:)

Janouk misschien zijn daar ook nog wel mensen die hem willen helpen met poetsen, vaak zijn er heel veel behulpzame dames op kamp :+

Tallechie is op zoek naar mensen :list:

Frensie toch pogingen gedaan om met gwin te mennen :):)

Lanouska wat een pech voor je moeder, dat wordt mantelzorg voor haar :D , en ook nog zorgen voor je pony, het zit niet mee :n

Ollie ook een voetballer! *\o/*

Tine10 super marathon gereden, het begin is er, nu nog meer gaan genieten van sgmw!
En op naar de bixie

Biancailona wat een lieve foto, en je hebt een gave site ziet er overzichtelijk uit, en wat een leuke klok, goed gevonden +:)+

Vandaag eerst nog cursus gegeven, en vanavond lekker met Pink over het eiland gereden. Morgen vaardigheid oefenen! Hoop dat het nog een beetje weer blijft

ga nu lekker slapen :evaw:

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 05:52

@Tine, super gereden! *\o/* Wel prut met die auto }> succes met de Bixie
@Biancailona, wat een prachtige foto!
@Lanouska, wat balen voor je moeder :(:)
@ollie Michael is gestopt met voetbal vorig jaar. Het was vooral voor ons afkicken. Na 11 jaar stonden wij op eens niet meer langs de lijn op zaterdag. Wij hebben zeeën van tijd over. Hij schermt nu alleen nog maar 1 x in de week. En dat is lekker indoor. haha
@HT succes vandaag. het regent behoorlijk nu. Ik hoop dat het zo wat beter weer wordt.

Tip aan de kampgangers: vertel Paul aub niet(s) veel over dit topic :o dat doe ik namelijk ook niet. haha Anders word ik vanaf volgende week zo gecontroleerd online. :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 06:54

*mee met de samenvattingen*

@kiss, ben super benieuwd :o

@ngtje, in prinsenbeek is er vandaag mennen.
leuk voor foto's?
(al regent het hier nu)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 07:11

Goedemorgen

Ik sluit me even heel makkelijk aan bij alle samenvattingen.
Wil wel Lanouska (en haar ma) veel sterkte wensen en alle kampgangers heel veel plezier!!

Gisteren video teruggezien van marathon. Wel grappig, ben dus echt een dressuurmuts, ga overal netjes aan de teugel door de hindernissen :o _O- Er valt nog veel winst in de snelheid te halen, want we hebben meerdere keren even stilgestaan in de hindernissen.

Nou, wij gaan weer op pad.

Iedereen een fijne dag.