Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die kan je niet laten staan,kan je er ook op?
hij stapte braaf een rondje,ben eraf gestapt ,toch maar weer erop,weer in stap een rondje en....geen rodeo,hij vond het leuk
).
want achter ieder raam stonden zwaaiende mensen. haha
en achter Janouk een hele optocht met Penny meisjes op de fiets, skates of mee rennend. 

. Citaat:Eveli gefeliciteerd met je aanwinst, ik wist het ook al een soort van
Ik vind hem wel vrij iel.
maar deze keer kwam de stoom dus uit zijn oren en niet uit de mijne want ik had alle tijd, heb hem lekker laten spartelen en jawel, na een half uurtje vrij worstelen (niet bit aan nemen, springen voor de wagen, dribbelen, galopperen, niet door willen lopen, bit vastpakken
) gaf hij zich gewonnen. Dat is dan zo vreemd, dan ontspant hij zich, heb je een heel fijn mondje, gaat hij door zijn nek en klaar is het. Moet dan wel goed op blijven letten want als ik er niet aan rij zijn we zo weer terug bij af maar hij ging met toch sjouwen
mafketeltje. Daarna rondje buiten uitgestapt zodat hij vrijwel droog weer in zijn box kon. Liep meisje met Fries achter me aan, of ze mee mocht stappen. Dat was goed natuurlijk hahaha ze konden ons niet bijhouden, ze moest steeds stukjes bijdraven. Fries van 1.60, Snuit 1.15
Mijn stalhouder zag me zo vertrekken over de oprijlaan, die had zoiets van
alleen naar buiten, maar was dus blij dat hij me vrij snel weer aan andere kant van het huis tevoorschijn zag komen
Was stiekum wel beetje trots op onszelf

ik weer gelukkig dus 
en dan zondag ook weer 
VanHuisUit schreef:ahhhhh wat lief, Janouk als barbiepaard! Jouw moeder kijkt nog wel wat bedenkelijk achterop de wagen hahaha.Citaat:Eveli gefeliciteerd met je aanwinst, ik wist het ook al een soort van
Ik vind hem wel vrij iel.
Nou die is dus echt niet iel, het is een pony met een prachtige front en een lekker achterwerk![]()
Denk ook dat als je SGMW wilt rijden, als je dat het leukste lijkt, dat dan enkelspan of ook tweespan middenmaat shetlanders niet het handigste is, ook al zijn er altijd uitzonderingen. En dan moet je nog maar een goed tweespan bij elkaar vinden. Ben er ook wel achter gekomen dat dat een stuk lastiger is dan het zo lijkt.
Maar ieder zijn ding.
Nu snap ik ook dat een shet niet ideaal is icm een SGMW er is niks voor niks een minimum stokmaat. Maar opzicht zou ik dus wel officieel ooit met die 2 een tweespan mogen starten, en als ze het in enkelspan (heeft ze in schinveld gedaan) kan dan in dubbel span helemaal.
Maar persoonlijk houw ik meer van ijslander, fellpony's, fjorden en dartmoor bv. Als ik nu een goede pony voor mij vind en dat is een welsh en NF dan maar zo, ik ben voornamelijk opzoek naar een leuk rustig en braaf ponytje. Maar dat zijn droomen voor later eerst school afmaken.
Citaat:VHU, snuit lijkt me echt een pony waar je goed van leert mennen als ik dat zo hoor.
hij laat je echt wel weten of je het goed of fout doet.
dan kan hij echt zo'n ongelovelijk eigenwijze
zijn. En dan inderdaad beledigt als je net te veel pakt of niet over twee leidsels ment
).

maar het is dan ook een geweldige combi en die knol kan lopen !!!
morgen weer rijden en 's middags nog sporten.

Maisie, ik bedoel het positief he, ik vind Ferro helemaal geweldig! Hoe ging het met Robijns buitenritje?

)
)
Oja, hele gave foto's van een Barbie-Haflinger met lila strikjes bij Janouk met een mama achterop 
En dat is toch allemaal de verdienste van Har, die het mij allemaal op zijn rug heeft laten leren, blijf trots op mijn pony