Citaat:mag ik hier zo een enkele keer mee komen kletsen?
Afgelopen weekend heeft mijn merrie voor de eerste keer voor de wagen gestaan, en hoewel ze het heel spannend vond, ging alles goed ! Ik was er niet bij, heb vanmorgen wel een foto gezien en krijg het idee dat het wel gaat lukken met haar .
Ha Gem, welkom hier. Gem en ik zitten ook op het 40+ topic

Tine, ik sluit me helemaal bij jou aan, net 4 pagina's doorgelezen, het was hier dus gezellig vandaagCitaat:Wat gaan jullie weer hard. Zo kan ik onmogelijk op iedereen reageren hoor. Dat kan dit oude hoofd allemaal niet onthouden.

Ik had het afgelopen zaterdag een beetje te kwaad... niet veel van laten merken maar het schoot regelmatig door mijn hoofd. Zo'n 4 jaar geleden kreeg ik te horen dat ik niet meer mocht paardrijden, misschien nog af en toe erop zitten maar het kon echt niet meer met mijn knie. Om dan met je eigen paard een mendurance te winnen, dat is gewoon onbeschrijvelijk. Vooral ook omdat het met een paard was, iets met een pony doen dat had ik nog wel gedacht maar met een paard, dat was eigenlijk helemaal een afgesloten weg. Zo zie je maar weer hoe het ook kan lopenCitaat:Haha ik ben volgens mij ook gewoon huilerd hoor! Eerste keer voor de kar heb ik ook gehuild haha.

Wat leuk Cobii, dat is een mijlpaal zeg, hartstikke goed! Zijn jullie over de weg gegaan of door het land/ bos of zoiets? Is ze een beetje verkeersmak / cool in de kop?Citaat:wij zijn voor het eerst
alleen naar buiten geweest met de merrie, ze vond dat we te vroeg weer thuiskwamen na een uur met veel draven.
@Tine, wat gruwelijk spannend

Tja paarden en lovers??? Ik heb vrijwel altijd merries gehad als paard, mijn poowns zijn wel je-weet-wel mannetjes maar mijn eigen hubbie vind ik echt nog wel het fijnst hoor

Vandaag trouwens Snuit en Alwyn enkelspan gereden en nog op Rizanta gereden, voelde me net zo'n trainer