Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mij niet gezien 
Ik ben zo nachtblind als 't maar zijn kan. 
Mijn ponie staat ook voor de wagen en we zijn hard aan het oefenen om stelling en buiging te krijgen en ook het tempo een tikkie terug te leggen. Jaap vd Windt staat ook bij ons op stal en voor hem rijdt ik ook zijn paarden zo nu en dan onder het zadel. De halve stal ment en dan kan je natuurlijk niet achterblijven heh!!
ach ik rij met een 2wieler dus echt hard hoeven ze er niet aan te trekken, en als het zwaar, is doe ik gewoon wat rustiger, ze worden er wel lekker sterk van :p vandaag een dagje vrij van de pony's aangezien ik echt een *(^&(*& roooster heb op dinsdag namelijk het 1e uur en vervolgens om 3 uur pas weer les echt belachelijk. 

Napie schreef:Wat een prutweer vandaag.
Kar en tuig aan het poetsen, moest een aardige dikke laag modder af. Remblokjes ook maar meteen vervangen, ik had vandeweek een wiel wat vastliep in het bos. Gelukkig kwam hij wel weer los door even over een boomwortel te rijden. Remblokjes waren weer geheel afgesleten tot aan het metaal.
Morgenavond dressuur op de vereniging. Dat wordt weer een hoop gedoe voor een dressuurproefje: 13 km verderop mijn pony's halen met de trailer, thuis optuigen en aanspannen, km naar de vereniging stappen, proefje rijden en weer terug naar huis, uitspannen en weer op de trailer.
brrr. Ik hou niet van jagers, maarja ze houden wel de evenwicht in stand.
Waar ik echter bang voor ben is als je bv. naar een manege gaat, dat die bak dan niet te zwaar is. Voor grote paarden is het vaak makkelijk te doen maar ik heb een shetlander van 1.04. Al worden die binnenbakken wel vaak gesleept etc.

.. want ik kwam daar eigelijk alleen maar voor, maar die binnen en buitenbak zijn super.
.. 
dat ken ik wel